Ik had dus die zeta gekocht via die brommerhandelaar bij hemmes we hadden de deal gemaakt NIET GOED geld terug lees dit maar eens even. Oja de laatste message heb ik net gestuurd.
Original Message: Pietjo
-------------------
Hoi,
Heb je het pakketje al ontvangen? Ik heb het afgelopen maandag verzonden.
Hier ff korte samenvatting van hoe het is gegaan. Ik kreeg van jou die cilinder hij leek me punt gaaf alleen na wat nader goed te bekijken leek het mij dat er een licht hoonpatroon inzat. Toen heb ik hem door iemand laten kijken die zei ik weet het ook niet en er zat allemaal restjes van alluminium in de poorten dat heb ik tegen jou gezegd. Jij hebt nagevragen wat het was maar die man was er alleen met een hoonsteentjes ofzo door heen gegaan en het kwam er op neer dat ik hem gewoon kon monteren. Dat heb ik toen schoon gemaakt en de cilinder eronder gelegd. Hij reed meteen al heeeeel slecht NUL compressie echt heeeeeel weining. Toen heb ik er 30km mee gereden met een smering van 1:30. Maar de hele tijd als ik reed vertrouwde ik het gewoon niet. Dus na 30km hebik hem eraf gehaald en toen was ie zoals ie nu is. Het ligt niet aan het luchtfilter want ik had er een hagelnieuw filterelement in gedaan die geolied was. Ik heb niet meer als 6000 toeren gemaakt wel af en toe geprobeerd om er meer te maken maar dat zat er niet in ik kwam bij de 9000 toeren in zijn vrij maar in zijn 1 kwam ie niet verder als 7000 max. Hij kon niet eens in zijn vier rijden. Als ik tegen een heuveltje op reed kon ie het nog net redden in zijn 1. Lagers zijn perfect het waren allemaal nieuwe pakkingen de bougie was mooi bruin. Dus conclusie de cilinder is niet goed en
Original Message: Dennis
-------------------
Ik heb hem ontvangen, ik ga er dinsdag mee heen, en dan hoor je van me
Er zitten inderdaad veel groevjes in, volgens mij laat die wand gewoon los ofzo
Original Message: Pietjo
-------------------
Nou ik hoor niet veel meer van je je zou dinsdag naar die vent gaan. Wanneer stort je men geld want dat ding is duidelijk NIET goed daar moet iedereen het mee eens zijn.
Original Message: Dennis
-------------------
Hij is van mening dat je iets verkeerds hebt gedaan bij het monteren
Heb je dat slijpsel wel goed uit de poorten gehaald
Hij zegt ook dat je misschien niet genoeg olie erin hebt gehad of niets
Hij is dus van mening dat de cilinder goed is en niet kapot is gegaan omdat er iets mis mee was
Original Message: Pietjo
-------------------
Hoi,
Ik heb niets fout gedaan bij het monteren of demonteren want dat heb ik ondertussen al vaak genoeg gedaan. Ook heb ik hem 1:25 gesmeerd want die benzine heb ik alleen maar thuis staan. (Is voor men crossbrommer draaid altijd vol toeren en slijt dus minder bij zo'n vette smering) Dus geloof me nou maar ik heb echt NIETS fout gedaan. Die cilinder is gewoon niet goed. Ik heb ook nog nagevraagd waarom er slijpsel in de poorten zat en waarom er een hoonpatroon inzat. Volgens die beste man was dat niet erg gewoon schoonmaken en monteren. Ik heb nog gezegd als ie niet goed is stuur ik hem liever terug maar dat hoefde niet ik kon hem gewoon monteren. En nou is de cilinder achteraf toch niet goed en dan zijn de kosten nog voor mij dat klopt niet he. We hebben gewoon weg de deal gemaakt DE CILINDER NIET GOED GELD TERUG. Nu wil ik hiervan gebruik maken en geeft die man zichzelf niet thuis dat is niet eerlijk. Dus ik vraag nogmaals vriendelijk mijn geld terug.
Mazzel Pieter
|