Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - inbouw 4 plaats koppeling honda

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 791 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17889 - inbouw 4 plaats koppeling honda
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 881 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kpotappel86 19-4-2004 23:13 Print topicpost

Posts: 2679
waar op letten inbouw 4-plaats koppeling honda mt...

zijn er nog dingen waar je op moet letten en heb je nog bijzonder gereedschap nodig(luchtsleutel ofzo)

heb je iets te maken met merkpunten ofzo of niet
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<

Pistonpen Paultje 20-4-2004 0:17 Print reply

Posts: 8678
Ehm, zolang je het buitenhuis erin laat zitten, is er geen speciaal werk. Enkel binnenhuis wijkt namelijk af.

Je moet wel die boutjes bovenop de koppeling los zien te krijgen, en daarvoor moet je je blok ff vast zetten met een zuigerstop bijvoorbeeld.

Werkje van een half uur ofzo, stelt niets voor...
 
kpotappel86 20-4-2004 8:53 Print reply

Posts: 2679
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Ehm, zolang je het buitenhuis erin laat zitten, is er geen speciaal werk. Enkel binnenhuis wijkt namelijk af.

Je moet wel die boutjes bovenop de koppeling los zien te krijgen, en daarvoor moet je je blok ff vast zetten met een zuigerstop bijvoorbeeld.

Werkje van een half uur ofzo, stelt niets voor...


het buiten huis hoeft dus niet los...
alleen de binnenplaat maar...
is een drieplaats buitenhuis even groot dan...
ik hoor het wel...

EDIT: is dit zeker dat het buitenhuis kan blijven zitten...

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 20-4-2004 8:58
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
brutus 20-4-2004 9:05 Print reply

Posts: 7934
of gewoon in ze 1 en dan de achterem intrappen

 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
brutus 20-4-2004 9:06 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotappel86

[...]


het buiten huis hoeft dus niet los...
alleen de binnenplaat maar...
is een drieplaats buitenhuis even groot dan...
ik hoor het wel...

EDIT: is dit zeker dat het buitenhuis kan blijven zitten...

Dit bericht is ge-edit door kpotappel86 op 20-4-2004 8:58



je moet die 4 boutjes wel los draaien hoor om de binnenkant eruit te krijgen

 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
bart de scootergek 20-4-2004 9:12 Print reply

Posts: 8916
maar hij bedoelt of het koppelingshuis van een 3-plaats gelijk is aan een 4-plaats, dus dat die kan blijven zitten als je een 4plaats erin doet. toen ik ze naast elkaar had kwamen ze behoorlijk overeen, stom van me dat ik ze nooit meer heb nagemeten. en anders probeer je het toch, en als het dan niet past het huis dat bij de 4-plaats zit erin doen.
 
Honda RC-33
Pistonpen Paultje 20-4-2004 9:16 Print reply

Posts: 8678
Ik rijd ermee, dus dat klopt wel hoor
 
foxbuster666 20-4-2004 10:09 Print reply

Posts: 670
3 plaats en 4 plaats koppelingshuis zijn exact hetzelfde.
Ook kun je de platen en ijzeren platen gewoon van elkaar gebruiken.
Enigeste verschil is de plaat met 4 grote gaten die erop zit is van (80cc 4 plaats) groter.
Deze zijn moeilijk te krijgen als je eentje om wilt bouwen.
Kijk ook goed na of het koppelingshuis geen speling op het grote tandwiel vertoont.
Dit is een vaak voorkomend probleem.
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat
kpotappel86 20-4-2004 10:10 Print reply

Posts: 2679
ik heb een complete 4 plaats gekocht... dus die kan ik dus houden....
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
foxbuster666 20-4-2004 10:11 Print reply

Posts: 670
Kijk wel of hij helemaal goed is.
Ook het buitenhuis erbij?
 
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat

Dit topic is 881 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved