Joscross |
19-4-2004 21:58 |
Posts: 12501 |
is ie dol of zit ie muurvast?
|
|
|
|
master of disaster_rs50 |
19-4-2004 22:00 |
Posts: 1839 |
al met een griptang geprobeerd ?
|
|
lalalalalala i can't hear you |
|
spike87 |
19-4-2004 22:15 |
Posts: 146 |
Die moeren zijn Dol. En hoe kan ik nou met een krip tang daar tussen komen?
|
|
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1 |
|
Hannes |
19-4-2004 22:17 |
Posts: 4530 |
Behoorlijk klote, misschien de moer kapot proberen te dremelen en dan een nieuwe tap erin..
|
|
Supermotard, seperates the men from the boys |
|
honda_2takt_power |
19-4-2004 22:18 |
Posts: 6744 |
linkse tapeind en dan eruit proberen eruit te halen
|
|
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden. |
|
flo |
19-4-2004 22:26 |
Posts: 3570 |
draai er 2 moeren op, draai die heel vast op elkaar, en draai die dan tegelijk los. dan haal je als het goed is heel je tapeind uit je blok
|
|
|
|
MC Beuner |
19-4-2004 22:29 |
Posts: 3678 |
als hij dol is moet je een schoevendraaieer tussen de cilinder en kop steken en er spanning op zetten, dan losdraaien
|
|
Vivatje snor |
|
spike87 |
20-4-2004 11:55 |
Posts: 146 |
met die schroefendraaier en met 3 moeren heb ik al geprobeert maar ik kom niet op de achterste moer. denk dat ik hem gewoon kapot maak. Maar als iemand nog betere tips heeft laats ze maar horen.
|
|
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1 |
|
Neonlampje |
20-4-2004 12:11 |
Posts: 14825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: frits mt5
linkse tapeind en dan eruit proberen eruit te halen
nadeel van linkse tap is dat je materiaal waarin je tapt uit zet.. hoe verder je erin tapt, hoe moeilijker hij eruit gaat dus
je hebt wel speciale screw extractors, boor je een klein gaatje, mep je een buisje in met een aantal snijbladen aan de zeikant, en draai je hem er zo weer uit
|
|
|
|
Teunmenator |
20-4-2004 12:37 |
Posts: 2524 |
Ik heb een heel faq gemaakt over van allerlei trucjes met die moeren die er niet uit willen. Of als er juist geen schroefdraad over is. Deze heb ik er eergister opgezet alleen de moderators willen/hebben hem (nog) niet geaccepteerd. Ik denk iig dat je daar wel wat aan hebt..
|
|
|
|
spike87 |
20-4-2004 14:40 |
Posts: 146 |
Dat zouw wel fijn zijn z'n faq, maar ik denk dat ik gewoon heel voorzichtig meet een zagje dat laatste stuke er af zaag en dan me cilinder der af haal en dan hem er gewoon af draai. met een giptang.
|
|
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1 |
|
Teunmenator |
20-4-2004 17:12 |
Posts: 2524 |
mijn faq gaat hier niet helemaal over zie ik nou. dat is meer met schroeven in het blok. Jij bedoelt die 4 schroeven die omhoog staan zeg maar? Daarvan zul je er dan toch 1 moeten vervangen.
Ik denk dat het het makkelijkste is om die schroef zeg maar af te breken of iets dergelijks? Gewoon flink wrikken lijkt me, als die schroef toch vervangen moet worden. Wil dat neit werken dan wordt het toch zagen en dat is heel moeilijk denk ik (liefst met een dremel maar die heb je denk ik niet anders bied je zelf niet aan om te zagen )
Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 20-4-2004 17:18
|
|
|
|
Hans F |
20-4-2004 17:19 |
Posts: 4326 |
weet je het verschil wel tussen schroeven, bouten en moeren? Of zit bij jou alles in elkaar met zelftappers?
|
|
|
|
vinnie |
20-4-2004 17:21 |
Posts: 3505 |
bij mij met parkers
|
|
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon |
|
Pistonpen Paultje |
20-4-2004 17:22 |
Posts: 8678 |
Schroevendraaier tussen kop en cilinder, beetje kracht erop zetten dat het uit elkaar wil, en draaien maar...
Werkte bij mij gelukkig
|
|
|
|