Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Vast zittende moeren.

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 941 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17886 - Vast zittende moeren.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 2236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

spike87 19-4-2004 21:36 Print topicpost
Posts: 146
Hey emnsen hebben julie ook wel eens last van die moeren waar je maar aan kan draaien. Ik wou vanmidag mijn cilinder er af halen omdat hij olie lekt bij de cilinder hou het komt mag joost weten. maar goed ik ben bij de vierde moer die andere 3 moeren kreeg ik er gewoon af is heel die tap draad kapot. Heb al geprobeert om hem te klemen maar het lukt me niet. Heeft iemand mischien een goede tip voor dit probleem. en dat hij lekt komt denk gewoon doordat mijn pakking niet meer goed is.

 
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1

Joscross 19-4-2004 21:58 Print reply

Posts: 12501
is ie dol of zit ie muurvast?
 
master of disaster_rs50 19-4-2004 22:00 Print reply
Posts: 1839
al met een griptang geprobeerd ?
 
lalalalalala i can't hear you
spike87 19-4-2004 22:15 Print reply
Posts: 146
Die moeren zijn Dol. En hoe kan ik nou met een krip tang daar tussen komen?
 
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1
Hannes 19-4-2004 22:17 Print reply

Posts: 4530
Behoorlijk klote, misschien de moer kapot proberen te dremelen en dan een nieuwe tap erin..
 
Supermotard, seperates the men from the boys
honda_2takt_power 19-4-2004 22:18 Print reply

Posts: 6744
linkse tapeind en dan eruit proberen eruit te halen
 
regels zijn er om grenzen aan te geven, en grenzen zijn er om verlegd te worden.
flo 19-4-2004 22:26 Print reply

Posts: 3570
draai er 2 moeren op, draai die heel vast op elkaar, en draai die dan tegelijk los. dan haal je als het goed is heel je tapeind uit je blok
 
MC Beuner 19-4-2004 22:29 Print reply

Posts: 3678
als hij dol is moet je een schoevendraaieer tussen de cilinder en kop steken en er spanning op zetten, dan losdraaien
 
Vivatje snor
spike87 20-4-2004 11:55 Print reply
Posts: 146
met die schroefendraaier en met 3 moeren heb ik al geprobeert maar ik kom niet op de achterste moer. denk dat ik hem gewoon kapot maak. Maar als iemand nog betere tips heeft laats ze maar horen.

 
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1
Neonlampje 20-4-2004 12:11 Print reply

Posts: 14825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: frits mt5

linkse tapeind en dan eruit proberen eruit te halen
nadeel van linkse tap is dat je materiaal waarin je tapt uit zet.. hoe verder je erin tapt, hoe moeilijker hij eruit gaat dus

je hebt wel speciale screw extractors, boor je een klein gaatje, mep je een buisje in met een aantal snijbladen aan de zeikant, en draai je hem er zo weer uit
 
Teunmenator 20-4-2004 12:37 Print reply

Posts: 2524
Ik heb een heel faq gemaakt over van allerlei trucjes met die moeren die er niet uit willen. Of als er juist geen schroefdraad over is. Deze heb ik er eergister opgezet alleen de moderators willen/hebben hem (nog) niet geaccepteerd. Ik denk iig dat je daar wel wat aan hebt..
 
spike87 20-4-2004 14:40 Print reply
Posts: 146
Dat zouw wel fijn zijn z'n faq, maar ik denk dat ik gewoon heel voorzichtig meet een zagje dat laatste stuke er af zaag en dan me cilinder der af haal en dan hem er gewoon af draai. met een giptang.
 
Tomos rulzzzzzzz !!!!!!!!!!1
Teunmenator 20-4-2004 17:12 Print reply

Posts: 2524
mijn faq gaat hier niet helemaal over zie ik nou. dat is meer met schroeven in het blok. Jij bedoelt die 4 schroeven die omhoog staan zeg maar? Daarvan zul je er dan toch 1 moeten vervangen.

Ik denk dat het het makkelijkste is om die schroef zeg maar af te breken of iets dergelijks? Gewoon flink wrikken lijkt me, als die schroef toch vervangen moet worden. Wil dat neit werken dan wordt het toch zagen en dat is heel moeilijk denk ik (liefst met een dremel maar die heb je denk ik niet anders bied je zelf niet aan om te zagen )

Dit bericht is ge-edit door Teunmenator op 20-4-2004 17:18
 
Hans F 20-4-2004 17:19 Print reply
Posts: 4326
weet je het verschil wel tussen schroeven, bouten en moeren? Of zit bij jou alles in elkaar met zelftappers?
 
vinnie 20-4-2004 17:21 Print reply

Posts: 3505
bij mij met parkers
 
nu ook schakel,scooter,auto en fietssjon
Pistonpen Paultje 20-4-2004 17:22 Print reply

Posts: 8678
Schroevendraaier tussen kop en cilinder, beetje kracht erop zetten dat het uit elkaar wil, en draaien maar...

Werkte bij mij gelukkig
 

Dit topic is 2236 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved