Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Slecht starten als hij warm is CITTA

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1002 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17843 - Slecht starten als hij warm is CITT...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1942 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

robbedop 18-4-2004 13:29 Print topicpost
Posts: 14
Wie kan me vertellen hoe het komt dat mijn citta slecht start.
Als hij koud is start hij perfect maar als hij warm is meot ik vreselijk lang duwen en vol gas geven het duurd dan heel lang voor hij harder gaat lopen.
Standaard cilinder, 13.13 carb. 60 sproeier en een bijn standaard uitlaat.

tnxs rob
 

Ralf 18-4-2004 13:33 Print reply

Posts: 9073
Sproeier te groot, filter verstopt oid.
 
robbedop 18-4-2004 13:35 Print reply
Posts: 14
Wat voor sproeier zou er dan in moeten ?
En hij heeft een electronische ontsteking.
 
Ralf 18-4-2004 13:36 Print reply

Posts: 9073
Probeer eens een punt of 8 kleiner..
 
robbedop 18-4-2004 13:42 Print reply
Posts: 14
Ik ben een nitwit met citta's....
Een punt of 6 kleiner betekent dus een sproeier van 52 ???
Als ik het zo lees denk jij dat hij bij het starten verzuipt?
O ja en wat voor bougie gaat erin.
Er zit nu een champion L86 c in.
En wat moet de ruimte zijn tussen de punten van de bougie ??????
Ik heb nog even goed gekeken maar de sproeier is een 66 !!!!!!!

Dit bericht is ge-edit door robbedop op 18-4-2004 13:47

Dit bericht is ge-edit door robbedop op 18-4-2004 13:50

Dit bericht is ge-edit door robbedop op 18-4-2004 13:51
 
Teunmenator 18-4-2004 13:58 Print reply

Posts: 2524
Die ruimte was iets van 0,45 geloof ik..
 
Roedie 18-4-2004 14:09 Print reply

Posts: 3531
ik had in mn 13/13 cabr, een 66 sproeier... deed t prima. had ook std uitlaat
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Ralf 18-4-2004 14:09 Print reply

Posts: 9073
Daarom, sjeck je luchtfilter eens..
 
robbedop 27-4-2004 22:34 Print reply
Posts: 14
Kwam ff wat tussen door....
Ik heb inmiddels de luchtfilter schoongemaakt (Malozzi) even gewassen in de wasbenzine en toen uitgeslagen.
De bougie even bekeken maar die is koffiebruin.....Dit zou volgens mij grijs moeten zijn.
Inmiddels hebben we de uitlaat vervangen voor een leo vinci nu trekt die voor geen meter maar loopt iets harder en start nog steeds K.T als hij warm is.........


 
Joostvdw 27-4-2004 22:37 Print reply

Posts: 4789
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: robbedop

Kwam ff wat tussen door....
Ik heb inmiddels de luchtfilter schoongemaakt (Malozzi) even gewassen in de wasbenzine en toen uitgeslagen.
De bougie even bekeken maar die is koffiebruin.....Dit zou volgens mij grijs moeten zijn.
Inmiddels hebben we de uitlaat vervangen voor een leo vinci nu trekt die voor geen meter maar loopt iets harder en start nog steeds K.T als hij warm is.........




bougie moet koffiebruin zijn, niet grijs

met een andere uitlaat zal de sproeier ook wel weer groter moeten...

Dit bericht is ge-edit door Joostvdw op 27-4-2004 22:37
 
Gentle adjustment tool AKA big f*ckin hammer
robbedop 28-4-2004 8:59 Print reply
Posts: 14
Nu ben ik even de weg kwijt......
Het oorspronkelijke probleem is dat hij slecht start als hij warm is.
Ik heb voor een expiriment even een leo vinci gemonteerd maar dat maakte ( natuurlijk) voor het starten niets uit.
Wat ik nu wil is dat hij gewoon goed start en goed loopt en vanuit daar verder kijken.
De lucht filter is schoon.
De bougie is koffiebruin ( das dus ook goed)
Het is een L86 c van champion en de ruimte tussen de contacten is 0.8 mm. Van de bougie dan.
De sproeier is een 66 ( volgens iedereen goed)
De carb. is een 13.13.
Wat me opviel bij het verwisselen van de carb. is dat ik dat plastieke busje wat in de bevestiging aansluiting zat moest verwijderen om hem op de cilinder te krijgen.

Voorheen zat er een 65 CC op maar die hebben we er af gehaald, vanwege de vele controles hier in almere.
De cilinder is goed en de zuiger was nieuw.
Hij zou in elk geval als hij warm is meer compressie moeten hebben dus dat is het ook niet denk ik.
Ik weet het even niet meer.
Verzuipt hij nu als hij warm is je moet namelijk heel lang duwen en als hij aanslaat duurd het heel lang vooor hij op toeren komt.
Of krijgt hij te weinig benzine.

Wie me kan helpen graag.
rob.




Dit bericht is ge-edit door robbedop op 28-4-2004 9:00
 
kreidler rs 28-4-2004 9:57 Print reply

Posts: 6202
nieuwe condensator
 
bier drinken en kut roepen
robbedop 28-4-2004 11:39 Print reply
Posts: 14
Electronische ontsteking....
 

Dit topic is 1942 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved