Nu ben ik even de weg kwijt......
Het oorspronkelijke probleem is dat hij slecht start als hij warm is.
Ik heb voor een expiriment even een leo vinci gemonteerd maar dat maakte ( natuurlijk) voor het starten niets uit.
Wat ik nu wil is dat hij gewoon goed start en goed loopt en vanuit daar verder kijken.
De lucht filter is schoon.
De bougie is koffiebruin ( das dus ook goed)
Het is een L86 c van champion en de ruimte tussen de contacten is 0.8 mm. Van de bougie dan.
De sproeier is een 66 ( volgens iedereen goed)
De carb. is een 13.13.
Wat me opviel bij het verwisselen van de carb. is dat ik dat plastieke busje wat in de bevestiging aansluiting zat moest verwijderen om hem op de cilinder te krijgen.
Voorheen zat er een 65 CC op maar die hebben we er af gehaald, vanwege de vele controles hier in almere.
De cilinder is goed en de zuiger was nieuw.
Hij zou in elk geval als hij warm is meer compressie moeten hebben dus dat is het ook niet denk ik.
Ik weet het even niet meer.
Verzuipt hij nu als hij warm is je moet namelijk heel lang duwen en als hij aanslaat duurd het heel lang vooor hij op toeren komt.
Of krijgt hij te weinig benzine.
Wie me kan helpen graag.
rob.
Dit bericht is ge-edit door robbedop op 28-4-2004 9:00
|