Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - afstelling? Honda MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 833 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17828 - afstelling? Honda MB
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

lafstafarian 17-4-2004 16:15 Print topicpost

Posts: 446
Oi,
Ik probeer mijn brommer goed te laten rijden, maar hij wil maar niet.
Mijn setup:
70cc eurokit
Homoet 70 racing special
K&N Powerfilter
20mm Mikuni

Bougies NGK B8HS en B7HS geprobeerd.
Ik heb sproeiers 90 Keihin 125 Keihin en 200 Mikuni al geprobeerd. De verschillen zijn zo groot omdat ik een indicatie zoek. Maar bij al die sproeiers loopt het slecht. Bougie wordt altijd nat en als je gasgeeft valt hij uit. Soms is het zo dat als hij start hij ff stationair loopt en dan weer uitvalt, hij draait dan ook heel moeilijk, niet netjes.
Ik heb ook beetje met luchtschroef gestelt en enigste veranderen is dat hij dan hoger of lager stationait gaat lopen.
Het is mooi weer en ik wil heel snel kunnen rijden dus hulp graag!
 

Joscross 17-4-2004 16:17 Print reply

Posts: 12501
Verschillen zijn wel heel erg groot hoor
Probeer es wat tussen keihin 90 en 125
 
Saknet 17-4-2004 16:22 Print reply

Posts: 10355
Wilt u snel gaan roei dan langzaam
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 17-4-2004 17:15 Print reply

Posts: 7007
als het verschil in sproeiers niet merkbaar is , is er gewoon iets anders gaar zoals je membraam of krukaskeerring (voorbeelden)
 
nobody fuck with us!!
lafstafarian 17-4-2004 17:39 Print reply

Posts: 446
ik heb 110 keihin geprobeerd... niks.

Er is niks met mn membraan, krukaskeering zijn et ook niet, had ik al eerder gecheckt. Met die mikuni 200 wil hij wel eerder starten, je kan dan 10 seconden rijden. Dat is mn record vandaag. Daarna viel hij dus uit en kreeg ik em niet meer aan.
(ik heb het idee dat mn brommer nooit goed zal lopen, aangezien ik al een half jaar bezig ben met afstellen)
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 17-4-2004 17:59 Print reply

Posts: 7007
probeer dan eens groter dan mikuni 200 (dat is namelijk niet bijzonder groot opzich)
 
nobody fuck with us!!
lafstafarian 17-4-2004 18:01 Print reply

Posts: 446
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

probeer dan eens groter dan mikuni 200 (dat is namelijk niet bijzonder groot opzich)


Dan heb et tog geen effect meer, moet je je gasnaald vijlen ofsow.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 17-4-2004 18:03 Print reply

Posts: 7007
sjah iets beters kan ik zo 123 ook nie bedenken
 
nobody fuck with us!!
lafstafarian 17-4-2004 18:07 Print reply

Posts: 446
Waaraan staat 125 Keihin gelijk bij Mikuni?

En waaraan staat die 200 Mikuni gelijk aan bij keihin?

Meerdere mensen rijden ook met de ori sproeier die erin zat, een 150 mikuni. Wat is dat keihin?

Misschien moet ik iets daartussen hebben (al vin ik het vreemd dat hij bij alle sproeiers uitvalt als je gasgeeft ).

Dit bericht is ge-edit door lafstafarian op 17-4-2004 18:19
 
mbrulezzz 17-4-2004 18:37 Print reply

Posts: 2084
je zegt in het het begin van dit topic:

als ik gas geef valt ie uit....

--> dat is een typisch geval van valse lucht.

en je hebt een 20mm mikunie: die dingen trekken vaak krom de spruitstukken ook controleer die.


 
MB racing
Joscross 17-4-2004 18:40 Print reply

Posts: 12501
Hoe kan een carberateur kromtrekken...?
En als ie valse lucht trekt zou ie asociaal hoog stationair moeten lopen..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 17-4-2004 18:42
 
mbrulezzz 17-4-2004 18:53 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
En als ie valse lucht trekt zou ie asociaal hoog stationair moeten lopen..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 17-4-2004 18:42


daar heb jij een punt...
 
MB racing
de_koen 17-4-2004 19:28 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Hoe kan een carberateur kromtrekken...?
En als ie valse lucht trekt zou ie asociaal hoog stationair moeten lopen..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 17-4-2004 18:42


door te strak aan te draaien, dan gaat de flens krom...
 
Honda 5-Bak te koop
-SpengaMotors- 17-4-2004 19:38 Print reply
Posts: 592
ja of probeer ff een andere carburatoeterrr

gewoon ff testen en keihin 90 zou goed moeten zijn ongeveer, en ff bougies wisselen enzo
 

Dit topic is 619 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved