Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - effe checken

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 969 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17808 - effe checken
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

2wheels[jurg] 16-4-2004 18:41 Print topicpost

Posts: 3503
was vamidag een stukie rijden met het mooie weer, nou was ik vergeten dat er wieler ronde was hier dus heb bijna de hele tijd stil gestaan. ik heb op een gegeven moment de motor maar effe uit gezetn want hij werd nogal warm. toen ik weer kon gaan rijden kreeg ik hem niet meer aan ik pokke end naar huis gelopen en af en toe geprobeert te starten maar deed niets. klonk als dat de onsteking dood was. heb net effe gekenen maar hij vonkte nog wel alleen de boegi was helemaal zwart dus ik heb er een nieuwe in gedaan en hij start weer alleen wel errug veel rook uit de uitlaat. ik denk dat de cil gewoon vol zat door het vele aan lopen en kicken maar wou het toch even zeker weten. er zit nu hittegraat 9 in, das nogal veel voor origi cil maar ik had niets anders meer. en weet iemand wat dit nou was? een warmloper?
 

Teunmenator 16-4-2004 19:15 Print reply

Posts: 2524
idd ja. warmloper. Al kan je die meestal toch gewoon weer aankrijgen als je hem aanloopt. tenzij je hem meteen aanloopt dan verzuip je hem da is er denk ik dus bij jou gebeurt
 
barry 16-4-2004 19:18 Print reply

Posts: 7387
of als je hem lang stationair laat draaien dan wil de bougie nog wel eens vet slaan (zwart) en dan krijg je hem ook niet meet (goed) aan
 
He?
2wheels[jurg] 16-4-2004 19:20 Print reply

Posts: 3503
mmh ik denk dat het bijde was dan, vet slaan en verzopen naar warmloper
 
kreidler rs 16-4-2004 19:21 Print reply

Posts: 6202
ik heb het probleem ook als die warm is dattie slecht start. ik ben al bij meerdere mensen geweest die het probleem niet konden, maar op kreidler forum zeiden ze dattie te warm is afgestelt. dus misschien dat je hier wat aan heb
 
bier drinken en kut roepen
2wheels[jurg] 16-4-2004 19:23 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidler rs

ik heb het probleem ook als die warm is dattie slecht start. ik ben al bij meerdere mensen geweest die het probleem niet konden, maar op kreidler forum zeiden ze dattie te warm is afgestelt. dus misschien dat je hier wat aan heb


dat heb ik idd ook, hij is ook niet lekker afgesteld en loopt niet stasionear
 
mBeter 16-4-2004 19:24 Print reply

Posts: 983
wat voor merk bougie heb je?
ik heb 2 bougies vernakt in 2 dagen en dat waren nippon denso's, ene keer toen ie veel te rijk liep en andere keer wel goed afgesteld maar stukje gereden kreeg ik em ook niet meer aan, nu een champion erin en keine problemo
 
gSuper?
2wheels[jurg] 16-4-2004 19:26 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mBeter

wat voor merk bougie heb je?
ik heb 2 bougies vernakt in 2 dagen en dat waren nippon denso's, ene keer toen ie veel te rijk liep en andere keer wel goed afgesteld maar stukje gereden kreeg ik em ook niet meer aan, nu een champion erin en keine problemo


zit goeie in, kgn of ngk zoiets weet effe de niet meer in welke volgorde
 
mBeter 16-4-2004 19:36 Print reply

Posts: 983
heb wel hele slechte ervaring met ngk maja bosch en champion word het tegenwoordig voor me want andere kunnen em nokken. misschien door me hoge compressie?
 
gSuper?
Blijhoofd 16-4-2004 19:47 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]

was vamidag een stukie rijden met het mooie weer, nou was ik vergeten dat er wieler ronde was hier dus heb bijna de hele tijd stil gestaan. ik heb op een gegeven moment de motor maar effe uit gezetn want hij werd nogal warm. toen ik weer kon gaan rijden kreeg ik hem niet meer aan ik pokke end naar huis gelopen en af en toe geprobeert te starten maar deed niets. klonk als dat de onsteking dood was. heb net effe gekenen maar hij vonkte nog wel alleen de boegi was helemaal zwart dus ik heb er een nieuwe in gedaan en hij start weer alleen wel errug veel rook uit de uitlaat. ik denk dat de cil gewoon vol zat door het vele aan lopen en kicken maar wou het toch even zeker weten. er zit nu hittegraat 9 in, das nogal veel voor origi cil maar ik had niets anders meer. en weet iemand wat dit nou was? een warmloper?


klopt ja ging ook een stukje rijden ree rustig 75 ofzo mocht er maar 30 komt er in eens een juit met een rotgang langs me op rijden en gaat midden op de weg staat en houd het verkeer van rechts tegen, denk wat krijgen we nou , maar dat was dus ook voor die wieler ronde

 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Blukaap 16-4-2004 19:54 Print reply

Posts: 10006
vetgeslagen van hier tot honolulu, ori spul naait niet zogauw warm hoor .

Een 9 is dus ernstig te koud, beter een 8 d'r in frotten en als ie het dan nog doet een 7.
Of af en toe even flink gas geven .
 
Bastila is lief
2wheels[jurg] 16-4-2004 20:21 Print reply

Posts: 3503
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

vetgeslagen van hier tot honolulu, ori spul naait niet zogauw warm hoor .

Een 9 is dus ernstig te koud, beter een 8 d'r in frotten en als ie het dan nog doet een 7.
Of af en toe even flink gas geven .


haha dat zal wel moeten anders kom ik niet vooruit
 

Dit topic is 434 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved