Hier komt DE tip : pak een ijzerzaag --> zet hem tussen de koelribber zodat het zaagje tussen de koelribber door gaat en het zaagje netjes op de bout ligt --> zaag er ene kant vanaf ( splijt de bout helemaal of voor de helft zodat de meeste kracht er vanaf is ) --> pak een centerpunt en geef een paar goeie rossen op die bout door op het centerpunt te slaan. --> haal de cilinder kop eraf en doe wat je wou doen.
Geen dank,
Heeft bij mij geholpen en was binnen 8 minuten klaar.
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
Gewoon alleen met 6-kantdoppen werken/of was hij al gaar/of een doppendoos kopen die hem op de kantenpakt-scheelt veel ergernis,maarja hij is los,ik laat ze altyd maken die moeren in van een sterker metaal.
Gewoon alleen met 6-kantdoppen werken/of was hij al gaar/of een doppendoos kopen die hem op de kantenpakt-scheelt veel ergernis,maarja hij is los,ik laat ze altyd maken die moeren in van een sterker metaal.
ja ik heb wel een fatsoenlijke doppendoos en dop 12 was ook nog goed snap er niet veel van maarja boeind