zit van alles door te lezen en iedere keer komt het op de sproeier neer..
mijn probleem is: honda px = vaste sproeier (kun je niet veranderen dus)
nou ben ik begonnen alles af te stellen volgens werkplaatsboek
-bij koude start koud in een keer goed (stationair loopt ook goed)
-bij warme start erg moeilijk te starten (stationair erg beroerd
-gasgeven (koud en warm) komt heel moeilijk op gang (max snelheid wel gewoon 45km/h)
-gas vol open trekt slechter dan bijna open
toen ik'm ophaalde stond de naald op de middelste ring (nu standard honda op 2de van onder)
stationair hoort 1600rpm (kan ik helaas niet 123 checken / klinkt koud wel ongeveer ok)
megselschroef (luchtschroef) staat nu op 1 1/2 slag
cylinder en kop ontkoold (bougie ziet ook beetje zwart..kan erger )
wat nu te doen om m fatsoenlijk te krijgen
(ps. ben ondertussen met een andere karter/motor bezig voor de px..wil deze nu alleen goed lopend hebben voor de tijd...)
|