ik heb een honda px en is een 2takt je doet er 4takt inde naftbak en 2 takt in het olie bakje dat zit onder je zadel maar dat is niet zo belangrijk kijk ik doe er altijd ineens 2 takt in is veel simpeler anders moet je een dubbele gas kabel hebbe en zo maar als ik dat nu terug in orde maak en ik doe lach gas of 100% zuurtof in die olie bak ?? zouw dat lukken om zo te rijden en dan met een 2 de gas handvat voor een olliepompje
ik heb een honda px en is een 2takt je doet er 4takt inde naftbak en 2 takt in het olie bakje dat zit onder je zadel maar dat is niet zo belangrijk kijk ik doe er altijd ineens 2 takt in is veel simpeler anders moet je een dubbele gas kabel hebbe en zo maar als ik dat nu terug in orde maak en ik doe lach gas of 100% zuurtof in die olie bak ?? zouw dat lukken om zo te rijden en dan met een 2 de gas handvat voor een olliepompje
lachgas en zuurstof zijn allebei gassen, dus ik denk niet dat het zich zo makkelijk laat pompen door je oliepompje, en die draait ook stuk als hij lang zonder olie draait. en zo zijn er nog een heleboel mer redenen waarom het je niet zal lukken op deze manier.
ten eerste moet je het zo koelen dat het vloeibaar wordt...(min heelveel) die druk houdt je olietankje niet...
en dan moet je beseffen dat een motor bij elke omwenteling heel veel lucht aanzuigt...zegmaar 50cc...als jij dan 5000 toeren draait zuigt ie dus per minuut 250 000 cc is dus 250 liter...bereken maar hoeveel seconden je op 1 liter kunt rijden dan..
en asl je het als toevoeging wilt gebruiken....zul je er niets van merken..
euhhh als ik jou was zou ik nog ff dneken wat je nou vraagt
maar er zijn speciale lachgas kit voor brommers en scooter. kost wel wat maar dan heb je wat