Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Starten Citta

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 831 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17748 - Starten Citta
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

cmmk 14-4-2004 14:30 Print topicpost
Posts: 26
Als ik de citta wil starten duurt dat heel lang voordat ik hem aan heb...
hebben jullie tips??

alvast bedankt
 

j33b33 14-4-2004 14:37 Print reply

Posts: 437
Lees de FAQ over Afstellen eens door ..
 
cmmk 14-4-2004 14:49 Print reply
Posts: 26
Als die er was zou ik hem lezen ma ik kan hem niet vinden
 
de_koen 14-4-2004 14:50 Print reply

Posts: 5595
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: cmmk

Als die er was zou ik hem lezen ma ik kan hem niet vinden


http://www.brommerforum.nl/faq/cat/4/faq

Dit bericht is ge-edit door de_koen op 14-4-2004 14:51
 
Honda 5-Bak te koop
Roedie 14-4-2004 14:50 Print reply

Posts: 3531
je moet dan die veertjes ACHTER je trekveertjes eruit halen. zijn 2 lagen geloof ik. moet je dr 2 uithalen. dan maakt ie sneller compressie en dan floep gaat ie sneller aan
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
mBeter 14-4-2004 14:52 Print reply

Posts: 983
citta heeft alleen hoofdsproeier gasnaald staat vast dus gewoon schampen en kijken naar je sproeier, contact punten stukje afvijlen of de ori kopen want die zijn alleen goed, je kan ook de veren in de 2 segmenten bij de aanloopkoppeling iets uit elkaar trekken of eruit halen(wel meer geratel) en koppeling weer vastdraaien met zuigerstop want anders kan het niet bij citta. pff
nog iets: ik had een keer een pakking die niet goed de stroming van de cil kop doorliet bij de decompressie hendel dus dat als laatste kijken

Dit bericht is ge-edit door mBeter op 14-4-2004 14:53
 
gSuper?
cmmk 14-4-2004 14:59 Print reply
Posts: 26
ik denk dat het aan de contactpunten ligt want dat andere heb ik eerder al geprobeerd...
maar als ik hem aan heb gehad deo hem weer uit en een half uur later wil ik rijden dan start ikhem binnen 3 meter... dus
 
mBeter 14-4-2004 15:01 Print reply

Posts: 983
heb je em buiten staan als je sochtends start?
en choke je dan
kan best na een half uur nog warm zijn van binnen.. maar de krukas draait wel gelijk(compressie) als je aanloopt?
 
gSuper?
cmmk 14-4-2004 15:04 Print reply
Posts: 26
staat binnen ik shoke em niet want helpt niet egt en krukas draait wel
 
mBeter 14-4-2004 15:09 Print reply

Posts: 983
ok dan kan je naar de bromboer gaan en vragen naar originele contactpunten ongeveer 15 euro en een bougietje(champion #1 bosch #2 is mijn mening) voor jou cilinder

 
gSuper?
mBeter 14-4-2004 15:10 Print reply

Posts: 983
of misschien kan je condensator ook kapot zijn maar dan zo ie ook niet fantastisch lopen
 
gSuper?
Roedie 14-4-2004 15:28 Print reply

Posts: 3531
trek die veertjes dr eerst is uit!!!!
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
Mol! 14-4-2004 15:35 Print reply
Posts: 1594
Bougie...?
 
mBeter 14-4-2004 15:38 Print reply

Posts: 983
maar de krukas draait goed zegt ie net dus als je de veertjes eruit haalt dan zou ie weer te snel gaan draaien, en bougie gelijk nieuw halen als hij ook contactpunten haalt
 
gSuper?
cmmk 14-4-2004 19:01 Print reply
Posts: 26
Ik zal het allemaal is proberen
 
Blub 14-4-2004 19:04 Print reply

Posts: 459
ha, zoveel replays.. je weet straks nieteens meer waar je moet beginnen
 
suzuki aan de macht

Dit topic is 1841 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved