Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Snelheids berekening

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17739 - Snelheids berekening
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 2565 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Harm 14-4-2004 11:14 Print reply

Posts: 3032
Heeft er niet iemand zon sheet voor tsx, want die in de search staan werke allemaal nie meer, server is dood.
 
http://www.durtikkers.tk
RS_70_power 14-4-2004 11:58 Print reply

Posts: 1990
Hinterrad = achterband
reifenbreite = bandenbreete in mm
querschnitt = dwarsdoorsnee
schlupf = uitkomen ?!?!?!?
reifenumfang = band omvang

Ubersetzungen

ritzel = voor tandwiel
kettenrad = achter tandwiel

gang = aantal versnellinge
drhzahl = toeren

 
draai / frees werk ==>> PM of email me
Martijn 14-4-2004 12:09 Print reply
Posts: 10000
je kunt ook gewoon op straat proberen hoe hard ie rijdt

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Pas 14-4-2004 12:10 Print reply

Posts: 1181


ik kreeg dit eruit, dan had me MB 120 kmp/h op z'n teller trouwens.


Als je trouwens meer Schlupf invult ga je langzamer, dus het zou wel handig zijn om het precies te weten wat het is, de rest heb ik allenmaar opgemeten, en de versnellingsratio's zijn uit het honda onderhoudsboekje

Dit bericht is ge-edit door Pas op 14-4-2004 12:12
 
GSXR600K1
Daniel_84 14-4-2004 12:23 Print reply

Posts: 1127
Ik heb ook es opgezocht wat Schlupf betekent.

Schlupf [VlX?; <mv.> 'Vl??I] ( der; Schlupf(e)s, Schl?pfe of Schlupfe; meestal enk. )
1 ( verouderd ) schuilhoek, schuilplaats
2 ( verouderd ) sluipgat, kruipgat
3 ( regionaal ) mof, moffel
4 ( biologie ) het uitkomen, het uit het ei komen
5 ( techniek ) slip


Dan neem ik aan dat het hier nummer 5 betekent. Dus slip. Maar wat zou er slippen aan een brommer. Maar t klink t wel logisch, hoe meer slip hoe langzamer. Maar nu eerst es kijken wat ze bedoelen met slip

En dan weet ik ook nog niet wat ze met Querschnitt bedoelen. Ja een doorsnede, maar doorsnede van wat

Dit bericht is ge-edit door Daniel_84 op 14-4-2004 12:26
 
Knoxville 14-4-2004 12:24 Print reply

Posts: 1454
Ik heb het ook al eens geprobeerd met dat programma, kwam alleen niet op een goede snelheid uit...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
tommy16 14-4-2004 12:31 Print reply
Posts: 278
Waar haal je dat progammatje en als je digi teller er op zet weet je het ook
 
Martijn 14-4-2004 12:32 Print reply
Posts: 10000
weerstand

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
Neonlampje 14-4-2004 14:00 Print reply

Posts: 14825
en koppeling
 
MASTAHH TOMOS 14-4-2004 14:12 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy16

Waar haal je dat progammatje en als je digi teller er op zet weet je het ook


euhh is ook niet waar!!
vreind van mij rijd met zo'n ding op zijn tomos en we reden latst 80 ofzo en toe gaf zij digi 379 aan
vinkwel hard voor een tomos met 50 snel en een terugloop pijpie
 
arie-de-arier 14-4-2004 14:13 Print reply

Posts: 10000
80 met tomos

die vriend van jou is gewoon een prutser dat hij niet eens zijn teller kan instellen
 
Allah is beter
SkaBla [Pim] 14-4-2004 14:18 Print reply

Posts: 4659
en reifenbreitte kan niet banden breedte zijn.... denk eens na.... door een dikke achterband ga je op 10000 toeren in je 5 niet langzamer als met een dunne band hoor....
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Blukaap 14-4-2004 15:03 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier

80 met tomos

die vriend van jou is gewoon een prutser dat hij niet eens zijn teller kan instellen


Tellers kunnen niet zo best tegen niet ontstoorde bougies meestal, ga je 0-300 in 2sec.

Maar querschnitt is volgens mij de hoogte vd band tov de bandbreedte, aangezien het een percentage is.

En slip heb je altijd ietsjes op je achterwiel, waarom denk je dat ie slijt .
 
Bastila is lief
jackmasterTZR 14-4-2004 15:05 Print reply

Posts: 3062
waarom denk iedereen altijd dat een digi nauwkeuriger is

analoog wijst nauwkeuriger aan...
 
DaveTSX 14-4-2004 15:35 Print reply
Posts: 2033
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jackmaster

waarom denk iedereen altijd dat een digi nauwkeuriger is

analoog wijst nauwkeuriger aan...


de uitlezing is nauwkeuriger (voor mensen met een microscopisch oog ofzo) maar ze weiken vaak wel af.
 
http://www.2weird4u.com

Dit topic is 2565 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved