Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - benzinekeuze

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 859 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17738 - benzinekeuze
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
Dit topic is 2469 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Darkranger2468 13-4-2004 23:18 Print topicpost
Posts: 124
Hallo,

Ik rijd met mijn suzuki smx 50 sinds ik hem heb op eurosuper 95.
Mijn vader merkt dat zijn auto beter optrekt met eurosuper 98.
Nu zou ik eens 98 tanken ipv 95?
Mag dit??

graag eens jullie mening!
 
???

bart de schakelgek 13-4-2004 23:29 Print reply

Posts: 5987
het mag

gewoon proberen

maar zal geen nut hebben, je vaders auto is iets anders als jouw brommertje
 
Limburger
tomosman 13-4-2004 23:31 Print reply
Posts: 147
Zal wel niks helpen, alleen kost het meer. Het zal alleen misschien iets helpen bij brute setups maar gewoonlijk niet
 
arie-de-arier 13-4-2004 23:33 Print reply

Posts: 10000
nee mag niet, krijg je een brommerforum ban voor,

moet je even zoeken de laatste tijd zijn hier een paar topics van langsgevlogen, maar je zult er niet harder van gaan optrekken, ik denk dat je alleen maar meer geld betaald voor niks
 
Allah is beter
MASTAHH TOMOS 13-4-2004 23:33 Print reply
Posts: 828
het kan best helpen is verschilend per brommer maar 1 ding probeer geen diesel want dat kan ik zeggen daar help je je brommer en je portomonnen niet mee
 
arie-de-arier 13-4-2004 23:34 Print reply

Posts: 10000
spreekt toch voor zich?
 
Allah is beter
[RRT] Lost-P 13-4-2004 23:35 Print reply
Posts: 4578
tjah, het heeft toch alleen pas nut als je echt suuperveel compressie hebt? ( denk aan Crossers e.d.?)


Edit: K heb t hier dus over 98 he

Dit bericht is ge-edit door Lost-P op 13-4-2004 23:35
 
Chille Tune shit dan
MASTAHH TOMOS 13-4-2004 23:39 Print reply
Posts: 828
er zijn mensen die het nie snappen
stond laats bij me brommerboer (moest niewe veren hebben) komt een of andere sjonnie binnen had net 1 dag zijn scoot!!
jah hij doet het niet meer --> mhh denkt brommerboer, wanner stopte ie ermee --> vlak na het tanken --> wat heb je getankt --> diesel was het goedkoopst zij hij er nog achter

ohh wat een mongool of nie
 
-jaZper- 13-4-2004 23:40 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MASTAHH TOMOS

er zijn mensen die het nie snappen
stond laats bij me brommerboer (moest niewe veren hebben) komt een of andere sjonnie binnen had net 1 dag zijn scoot!!
jah hij doet het niet meer --> mhh denkt brommerboer, wanner stopte ie ermee --> vlak na het tanken --> wat heb je getankt --> diesel was het goedkoopst zij hij er nog achter

ohh wat een mongool of nie


nee, dat die lui bestaan zeg
verbaast me dan nog dat die knakker niet geprobeert heeft lpg te tanken

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 13-4-2004 23:40
 
groene motoren gaan harder
MTX 80 RII H 13-4-2004 23:42 Print reply
Posts: 336
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MASTAHH TOMOS

het kan best helpen is verschilend per brommer maar 1 ding probeer geen diesel want dat kan ik zeggen daar help je je brommer en je portomonnen niet mee


diesel kan wel (heel eventjes).

vader van mn vriendin heeft dat vroeger eens een keer gedaan. Eerst goed warm rijden, benzinekraan dicht doen, dan doorrijden tot vlotterkamer leeg is en hij stilvalt. Dan slangetje lostrekken en vullen met diesel. Starten en verder rijden

je kunt alleen pas stoppen als de diesel op is, je sleuteltje en killswitch hebben geen effect meer

Weet het niet zeker meer, maar ik geloof dat ze het zo gedaan hadden.

 
It's a multiple-station rotation installation
[RRT] Lost-P 13-4-2004 23:44 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]


nee, dat die lui bestaan zeg
verbaast me dan nog dat die knakker niet geprobeert heeft lpg te tanken

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 13-4-2004 23:40


whahahaha! Ja idd! lijkt me wle mooi, komtie dat Pomp huisje binnenlopen, meneer kunt u mij helpen, ik weet niet precies waar ik dat gekke pompstuk in moet stoppen hahahah...
 
Chille Tune shit dan
Marthin 13-4-2004 23:46 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MTX 80 RII H

[...]


diesel kan wel (heel eventjes).

vader van mn vriendin heeft dat vroeger eens een keer gedaan. Eerst goed warm rijden, benzinekraan dicht doen, dan doorrijden tot vlotterkamer leeg is en hij stilvalt. Dan slangetje lostrekken en vullen met diesel. Starten en verder rijden

je kunt alleen pas stoppen als de diesel op is, je sleuteltje en killswitch hebben geen effect meer

Weet het niet zeker meer, maar ik geloof dat ze het zo gedaan hadden.



je kijkt te veel naar tekenfilmpjes.
 
MASTAHH TOMOS 13-4-2004 23:47 Print reply
Posts: 828
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lost-P

[...]


whahahaha! Ja idd! lijkt me wle mooi, komtie dat Pomp huisje binnenlopen, meneer kunt u mij helpen, ik weet niet precies waar ik dat gekke pompstuk in moet stoppen hahahah...


volgens miij moet het via de uitlaat kerel!

oke back to topic
 
Honda_boy 13-4-2004 23:51 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

[...]


je kijkt te veel naar tekenfilmpjes.


dat heb je daarnet nog al eens gezegd geloof ik

Maar euh, je hebt gelijk. dat moet al heeeel toevallig zijn dat de compressie juist hoog genoeg is om diesel te ontsteken en dat op het juist moment. Ik wil zwijgen over het verschil in toeren.
Zal echt niet werken
 
Honda rulezzz !!!
Marthin 13-4-2004 23:55 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

[...]


dat heb je daarnet nog al eens gezegd geloof ik

Maar euh, je hebt gelijk. dat moet al heeeel toevallig zijn dat de compressie juist hoog genoeg is om diesel te ontsteken en dat op het juist moment. Ik wil zwijgen over het verschil in toeren.
Zal echt niet werken


ja, af en toe vraag ik me ook werkelijk wel eens af waar mensen al die fantasie vandaan halen.

maar ff on topic:

@ topicstarter:
het maakt voor een brommer/scooter weinig verschil of je 95 of 98 tankt. En waarom? daar is vorige week al een topic over geweest waarin dit duidelijk uit is gelegd
 
PlaceR 13-4-2004 23:59 Print reply
Posts: 1588
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MASTAHH TOMOS

het kan best helpen is verschilend per brommer maar 1 ding probeer geen diesel want dat kan ik zeggen daar help je je brommer en je portomonnen niet mee


lieg niet. in een puchie kun je best 1:3 diesel gooien. loopt iets minder hard rookt HARD en is goedkoop. maar voor je goeie (snelle) brommer geen goede keus.

maar ik zou die nieuwe shell v-power eens probere je kunt namelijk zeggen wat je wil maar vriend van me heeft vorige week donderdag op testbank getest en trok 0,2 pk MEER met v-power (op een 18,6 (normaal 95) pk setupje.)
 

Dit topic is 2469 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved