Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - start pas bij 2K

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1038 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17732 - start pas bij 2K
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Honda_boy 13-4-2004 21:36 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorg

sorry ik las het effe verkeerd, maar ontsteking vervroegen heb ik ook al geprobeert, hij ging daar alleen maar kutter door lopen en je moest hem alsnog aanlopen.


verlaten bedoel je zeker?

 
Honda rulezzz !!!
Honda_boy 13-4-2004 21:38 Print reply

Posts: 555
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MB-SpEeDfReAk

[...]

Een beetje kortsluiting, ik denk dat je helemaal geen vonk meer hebt als je kortsluiting hebt.


ja ik bedoel wat stroomverlies, missch een paar koperen draadjes van een draad die op frame zitten ofzo. dat bedoel ik. maar zal waarschijnlijk niet het geval zijn
 
Honda rulezzz !!!
mbrulezzz 13-4-2004 21:38 Print reply

Posts: 2084
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorg

Ik heb pas een nieuwe cilinder en carbu op mijn brommer gezet en nu wil hij niet meer goed starten. Je moet hem aanlopen en dan start hij pas bij de 2K toeren.
Ik heb het gevraagt bij de lokale fietsenmaker en die zei dat het bijna zeker om te weinig compressie ging je voelt ook niet zoveel compressie aan de kickstart.
Dus ik het hele setje (cilinder+zuiger) eraf gehaald en daar laten zien. Maar het zag er nog goed uit vonden ze. Als ie eenmaal aanstaat dan heeft ie wel aardig wat vermogen, een top van 75 en hij trekt aardig hard door de versnellingen door.
De sproeier die er nu inzit is iets te groot en daarom haperd hij in het toeren gebied tussen de 8K en 9K.

Mijn setup is:
mtx-sh:
eurocilindro 50cc
keihin 18mm
afgevlakte kop
MPS-300




daar leid ik op af dat ie niet af was gesteld maar als je bougie echt mooi droog koffiebruin is zit dat wel goed......
 
MB racing
Jorg 13-4-2004 21:39 Print reply
Posts: 73
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Honda_boy

[...]


verlaten bedoel je zeker?




Juist....
 
Jorg 13-4-2004 21:42 Print reply
Posts: 73
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mbrulezzz

[...]


daar leid ik op af dat ie niet af was gesteld maar als je bougie echt mooi droog koffiebruin is zit dat wel goed......


afstelling is nog niet helemaal perfect, maar het scheelt niet zoveel denk ik. (2 a 3 sproeiermaten)
 
Blukaap 13-4-2004 21:48 Print reply

Posts: 10006
Gebruik je de choke bij het starten (en blijft ie ook zitten als je 'm gebruikt, veel keihins blijft ie niet hangen nl) ?
 
Bastila is lief
Jorg 13-4-2004 22:02 Print reply
Posts: 73
met of zonder choke, werkt allebei niet. Deze choke blijft wel hangen, zit een tie-rip omheen
 
theredone51 13-4-2004 22:45 Print reply

Posts: 2506
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jorg

choke blijft wel hangen, zit een tie-rip omheen


kan het ook aan liggen
 
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing.
-jaZper- 14-4-2004 7:04 Print reply

Posts: 3841
misschien een hapje uit je membraan, hoeft maar een heel klein stukje te zijn en hij start al kut, kan zijn dat je dat hij met dat hapje erui wel goed starte op je oude cilinder, t'is te proberen
 
groene motoren gaan harder
de_koen 14-4-2004 10:33 Print reply

Posts: 5595
meet je spoelen eens door (zie faq)
en probeer eens een andere cdi
 
Honda 5-Bak te koop

Dit topic is 1385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved