Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - r2 carb

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 747 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17731 - r2 carb
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MC Beuner 13-4-2004 20:18 Print topicpost

Posts: 3678



wat is het voordeel van deze vorm tegenover een normale 18 keihin?( deze is 20)
 
Vivatje snor

brommercrazy 13-4-2004 20:31 Print reply

Posts: 2594
mijn ervaringen zijn dat het "iets" harder trekt dan een gewone 18
 
MC Beuner 13-4-2004 20:34 Print reply

Posts: 3678
maar heb je een snellere gasreactie ofzo??
 
Vivatje snor
brommercrazy 13-4-2004 20:47 Print reply

Posts: 2594
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

maar heb je een snellere gasreactie ofzo??


klein beetje niet veel.
 
Zoetahmeerdah [Marcel] 13-4-2004 21:09 Print reply

Posts: 5996
1 jaar terug heb ik dit soort fotos ook al eens gepost
 
ik haat mensen
MC Beuner 13-4-2004 22:04 Print reply

Posts: 3678
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

1 jaar terug heb ik dit soort fotos ook al eens gepost


en.........
 
Vivatje snor
-jaZper- 13-4-2004 22:07 Print reply

Posts: 3841
lijkt mij dat je dor deze vorm een kortere slag van je gas handel heb, kan voordelig zijn
 
groene motoren gaan harder
Zoetahmeerdah [Marcel] 13-4-2004 22:22 Print reply

Posts: 5996
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder

[...]


en.........


daar zal je andwoord in staan, goed zoeken.
 
ik haat mensen
Blukaap 13-4-2004 22:25 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

lijkt mij dat je dor deze vorm een kortere slag van je gas handel heb, kan voordelig zijn


ehh ?
 
Bastila is lief
MTX 80 RII H 13-4-2004 22:26 Print reply
Posts: 336
betere flow misschien?

als je een ronde venturi volledig wilt openen, moet de gasschuif het hoogste punt openen, dus het bovenste punt van de cirkel. Maar de onderkant van je gasschuif is niet hol, maar vlak.
Hierdoor heb je zeg maar aan beide kanten een dode hoek, die alleen de stroming vh gas maar kan verneuken.
Als je de bovenkant van de venturi vlak maakt, heb je dit effect niet meer.
 
It's a multiple-station rotation installation
-Zeroed in- 13-4-2004 22:27 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

lijkt mij dat je dor deze vorm een kortere slag van je gas handel heb, kan voordelig zijn


???
dan zou de hele venturi dus in lengte korter zijn, en ist dus geen 20mm meer?
klopt niet echt geloof ik.


 
MC Beuner 14-4-2004 21:54 Print reply

Posts: 3678
bij de luchtfilterkant is hij van links naar rechts 20mm

bij het spruitstuk is hij 23 mm

maar ik heb hem erop gezet en het scheelt echt heel veel met een 18mm, veel sneller op toeren en hij trekt langer door....

 
Vivatje snor
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-4-2004 22:14 Print reply

Posts: 7007
ja maar is dit wel 20 ?

ik begreep eerder dat dit gewoon ook 18mm was, alleen dan beter

correct me if im wrong
 
nobody fuck with us!!
jackmasterTZR 14-4-2004 22:17 Print reply

Posts: 3062
door een vierkant gat van 18mm kan meer benzine/lucht doorheen dan een rond gat van 18mm
 

Dit topic is 609 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved