MT Freak |
10-10-01?17:33 |
Posts: 311 |
Quote: Originally posted by: Geplooide NSR?niet rijdende MT
MT Freak geeft me 250 Euro voor m'n NSR en hij komt er zaterdag naar kijken/ hem ophalen (schrappe wat niet past)
Tenzij er iemand hoger biedt natuurlijk
[This message is edited by Geplooide NSR niet rijdende MT on 10-10-01 16:34]
Ik kom hem OPHALEN! niet snel aan iemand anders verkopen he? We hebben de afspraak....
|
|
|
|
bjorn |
11-10-01?12:59 |
Posts: 45 |
REns, volgens mij is het verschil tussen gt4 en ge2 niet groot, timing van GT4 zal wat scherper staan, blijft zo dat je een hoop moet verbouwen wil je echt vermogen maken.
Advies, laat m tunen en kop/uitlaat maken als je goed hard wilt.
Das duur, maar dan heb je wel wat...
Groeten bjorn
|
|
NosFerAtu |
|
NSRenne |
12-10-01?19:20 |
Posts: 103 |
Ok
heb je het berichtje gezien op ICQ hoe je naar m'n huis moet rijden?
|
|
---------------- |
|
jca |
13-10-01?12:50 |
Posts: 55 |
wat is het verschil tussen gt4 en ge2?
________________________________________
De GT4 is de originele nsr cilinder met +/- 9 peekaas (=130)
De GE2 is de belgische nsr cilinder met +/-7.5 peekaas (=110)
Er is ook nog een nederlandse GE2 cilinder maar dat zijn kut cilinders
zonder boostpoort. Hier mee rijd je maximaal 65 mee. Deze cilinders zitten op nsr I
Er zijn ook nog GJOL cilinders met wel een boostpoort met +/- 2 pekaas
Hiermee rijd je 80km/h mee. Deze cilinders zitten onder nsr II
Je rijd natuurlijk alleen 80 als je je inlaat en uitlaat aanpast.
|
|
|
|
SpeedYveS |
13-10-01?13:04 |
Posts: 1644 |
Quote: Originally posted by: jca?
wat is het verschil tussen gt4 en ge2?
________________________________________
De GT4 is de originele nsr cilinder met +/- 9 peekaas (=130)
De GE2 is de belgische nsr cilinder met +/-7.5 peekaas (=110)
Er is ook nog een nederlandse GE2 cilinder maar dat zijn kut cilinders
zonder boostpoort. Hier mee rijd je maximaal 65 mee. Deze cilinders zitten op nsr I
Er zijn ook nog GJOL cilinders met wel een boostpoort met +/- 2 pekaas
Hiermee rijd je 80km/h mee. Deze cilinders zitten onder nsr II
Je rijd natuurlijk alleen 80 als je je inlaat en uitlaat aanpast.
Kijk dat is informatie!! Dus die GT4 moet ik hebben!! maarre ik heb nog 2 gjol cylinders dan, ze zijn in ieder geval van een NSR2.
maarre die std 50cc cylinder die dus minimaal zo goed als een getunede 70cc malossie?? dat klinkt wel gek hoor..
ps ik quote alles, zodat we het zeker niet kwijt raken
|
|
|
|
Rene |
13-10-01?13:16 |
Posts: 2573 |
ah vandaar dat een maat van mij met zn originele cilinder veel
harder rijd al ikke..
maar ik ben toch wel blij dak een superoriginele heb,
altijd handig..
Maar zon ge4 klinkt best wel interresant als je daar
130 mee rijd... koop ik liever zon ding dan een 70malossi
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
jca |
13-10-01?13:13 |
Posts: 55 |
Ik heb zelf ook zo'n gt4 cilinder onder mijn nsr.
Vette inlaat en uitlaat poorten, bijna net zo groot als een 70cctje.
en het rijdt ook als een 70 cc. alleen is het kut dat er geen chroomwand in zit, mijn gt4 draait niet meer als 9000 tpm
Je kunt het beste met zo'n cilinder rijden met een 16 mm carb, en een goed merk uitlaat.
|
|
|
|
Rene |
13-10-01?13:19 |
Posts: 2573 |
en jou nsr rijd daar dus 130 mee??
waar heb je die cil vandaan? en wat voor uitlaat heb je erbij?
|
|
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals |
|
jca |
13-10-01?13:23 |
Posts: 55 |
Ik heb mijn cilinder bij de Dekker brommershop weg (www.50cc.nl)
En ik heb er een giannelli uitlaat bij.
Ow ja, de gt4 is de japanse nsr cilinder dus als iemand denkt dat het heel snel slijt ofzo, dat is onzin, want ze zijn in japan niet zo gek dat ze elke dat een nieuwe zuiger in moeten bouwen.
|
|
|
|
jca |
13-10-01?13:28 |
Posts: 55 |
Ik weet niet of een van jullie wel een bij de SOBW brommerraces is geweest, maar als je daar onder die nsr's kijkt zie je steeds van die zilverkleurige cilinders. dat zijn dus de japanse cilinders. Dat komt omdat de japanse blokken origineel zilverkleurig zijn. Dat die cilinders bij de brommerraces zoveel toeren draaien licht aan dat ze er een nikasil wand in hebben laten zetten
[IMG]null[/IMG]
|
|
|
|
Pertijn |
13-10-01?13:34 |
Posts: 846 |
Right met 9 pk rijd je 130..:(
Dikke neus..
Haal je echt niet..
En die gianelli doet het dan wel goed op een 50? op een 70 zuigen ze namelijk hard, en zien er niet uit.
|
|
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url] |
|
SpeedYveS |
13-10-01?13:58 |
Posts: 1644 |
jah. echt lelijk die dingen.
die japanse NSR is echt heeeel anders. ik heb er al eens een gezien die leek gewoon erg veel op de onze.
maarre 9000 Rpm en toch 130???? wat voor een achtelijk zware vertanding heb je er dan wel niet onder????????
|
|
|
|
jca |
13-10-01?14:27 |
Posts: 55 |
Ik heb er inderdaad wel een zware vertanding op 16-38, en een zesbak.
maar hij trekt het best.
|
|
|
|
Rens |
13-10-01?14:30 |
 Posts: 6863 |
Quote: Originally posted by: jca?
Ik heb zelf ook zo'n gt4 cilinder onder mijn nsr.
Vette inlaat en uitlaat poorten, bijna net zo groot als een 70cctje.
en het rijdt ook als een 70 cc. alleen is het kut dat er geen chroomwand in zit, mijn gt4 draait niet meer als 9000 tpm
Je kunt het beste met zo'n cilinder rijden met een 16 mm carb, en een goed merk uitlaat.
Dus deze cilinder heeft meerdere uitlaatpooorten?
|
|
achter de maan is alles beter |
|
SpeedYveS |
13-10-01?14:31 |
Posts: 1644 |
Quote: Originally posted by: jca?
Ik heb er inderdaad wel een zware vertanding op 16-38, en een zesbak.
maar hij trekt het best.
had ik voor 16/45 gegaan en als een beest optrekken en toch 90 rijden met je 6 bak of 17/45 en 100 natuurlijk..
|
|
|
|