Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Meest Beschamende Brommer Moment (MBBM)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 885 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17700 - Meest Beschamende Brommer Moment (M...
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Soepkip 15-4-2004 0:02 Print reply

Posts: 1339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: richard655

ohja,nu ik eraan denk heb ik nog een mooie actie gehad met die ouwe dt van me

k'reed heel mooi iets van 65 ofzow in ze 4,zie ik een kennis van me lopen,dus ik 4x terug schakelen,in ze vrij staan,lekker doorrollen,met losse handen beetje naar die gozer zwaaien enzow

wil ik doorrijden,trap ik em 1 versnelling omhoog,laat koppeling los....BWAF.....vloog zowat over dat ding heen


Afremmen op de moter oke, maar van zn 4 naar ze 1....

(Zo'n gare DT bak toch, vrij naar beneden, alles omhoog? Heb ik ook nog mee gereden )
 
Punk [Dave] 15-4-2004 0:09 Print reply

Posts: 7003
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NAISH

Ik heb er eigelijk een paar....

- Ik reed op mijn scootertje naar school met alleen een voorrem dus ik reed door een bocht en me gas bleef hangen... Dus voorkant blokkerde en gleed door, ik erafgesprongen en doorgerend.. mijn scooter naar de tering

- Ik reed voor een school van een vriend van mij en trok heel stoer een wheelie, Ik doorschakelen naar z'n 3 (nogsteeds op z'n 8erwiel) Klap ik zo 8erover.. En dan moet het nog pauze zijn ook

-Heel hard slippen totdat je brommer schuin gaat... en dan over je brommer klappen omdat ie grip krijgt


wat d8 je van met je benen over het stuur en dan een boom raken... h? juul
 
WiZZ [wesley] 15-4-2004 2:37 Print reply

Posts: 4831
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

ik ben van de week achter iets heel doms gekomen.

ik heb een originele cilinder + caburateur.

nou heb ik tandwielverhouding 13/45

en een 62er sproeier in

op top draaide die 7k.

nou trok ie gigantisch traag op en op top ging ie ook niet harder als 55km/h

nou heb ik van de week de cilinder er af gehad en toen ik alles er weer netjes op monteerde zag ik dat er in de bougieschach nog heel veel schroefdraad zat terwijl de bougie aan de bovenkant er goed in zat.

nou heb ik een half jaar met een kop gereden met een lange schacht en daarin een bougie met een korte schacht.

nou heb ik er dus een bougie in met lange schacht.

en draait ie overtoeren (8700 toeren) op zo'n top bij een topsnelheid van 63km/h!

dus ik heb me een half jaar zitten te ergeren aan de niet voor uit te branden mtx-sh.

moet nou trouwens wel ff groter voortandwiel erop zetten.

'k kan me zelf wel voor de kop slaan als ik er achteraf aan denk.



dit had ik dus ook half jaar net voor de bm met een omgekeerde zuiger rijden ik maar denken waarom hij zo langzaam gaan rond de 90 ofzo(daarvoor was het rond de 110)

ik hem er af gehaald in januari ik maar denken dat die fucking zuiger er in zit maar nee komt me pa effe langs joh wat zit die zuiger raar zo heb je er toch niet mee gereden ik jah hij dan moet je het toch eens anders gaan doen ik ooo hij jah die zuiger zit omgedraait hij dan moet je het eens proberen anderom *ik kuch weet ik wel :Pkuch

dan vragen jullie je natuurlijk gelijk af waarom reed hij dan nog zo hard :P nou die inlaat porten zijn bewerkt die staan dus bijna altijd open en me zuiger niets mee aan de hand :P moet alleen nog nieuwe zuiger ringen halen

 
Houdoe.FM!! Wij maken je radio pas echt stuk!
Teunmenator 15-4-2004 8:06 Print reply

Posts: 2524
da vroeg ik me inderdaad af ik heb het ook gehad bij een dT die ik had gekocht en die reed op top met zuiger achterstevoren 35. En dan was ie gruwelijk klote afgesteld. Zuigerandersom dan reed ie ongeveer 60
 
tommy16 15-4-2004 9:24 Print reply
Posts: 278
Had er gisteren nog een, ik heel rustig 30 rijden waar je 60 mag dus auto in halen ik ook veel gas hou um bij blijft mijn mooie am6 blok tussen zn 4 en 5 hangen ding een berg toeren maken, maar had um wel in gehaald
 
Apriliars105 15-4-2004 9:27 Print reply

Posts: 6111
Ik heb pas een nieuwe ketting op mijn brommer gezet, en toen die uit de verpakking kwam was ie te lang... Dus ik met een slagpennetje paar schakeltjes eruit slaan... Lukt het niet, en mijn moeder kwam de hele tijd vragen hoe dat ging, ik was ondertussen al anderhalf uur bezig... EN ik begon haar ene beetje af te katten, zegt ze: "Kun je dat niet beter zo doen" En ze slaat in een keer dat pinnetje eruit

Voor lul!
 
As finishing touch, God created the Dutch
Tsxdude AKU MicheL 15-4-2004 10:25 Print reply

Posts: 10676
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WiZZ [wesley]

[...]



dit had ik dus ook half jaar net voor de bm met een omgekeerde zuiger rijden ik maar denken waarom hij zo langzaam gaan rond de 90 ofzo(daarvoor was het rond de 110)

ik hem er af gehaald in januari ik maar denken dat die fucking zuiger er in zit maar nee komt me pa effe langs joh wat zit die zuiger raar zo heb je er toch niet mee gereden ik jah hij dan moet je het toch eens anders gaan doen ik ooo hij jah die zuiger zit omgedraait hij dan moet je het eens proberen anderom *ik kuch weet ik wel :Pkuch

dan vragen jullie je natuurlijk gelijk af waarom reed hij dan nog zo hard :P nou die inlaat porten zijn bewerkt die staan dus bijna altijd open en me zuiger niets mee aan de hand :P moet alleen nog nieuwe zuiger ringen halen



Zuipt ie dan niet een beetje
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
Bazz -> DRD 15-4-2004 10:25 Print reply

Posts: 1884
Je ketting 1 schakeltje teveel inkorten is ook klote
 
Bezoek mijn site @ http://nsrhonda.cjb.net en op http://brommer.startkabel.nl
Henne 15-4-2004 11:47 Print reply

Posts: 253
nou ik heb nog geen echte flater begaan maar myn broer toch wel met myn brom... hij was myn carb aan het afstellen en brom ging net uitvallen dus geeft hij wat gas bij... nuja iedereen die myn ciao kent :p weet dat die gas makkelijk blijft staat als je hem lost... nou trekt ie em wat open, ciao bijna vertrokken sjans dat hij em rap vasthad en ik de lucht trok of Ciao was gan rijden zonder iemand
 
www.Ryv.be
-Contactsleutel- 26-7-2007 22:03 Print reply

Posts: 356
Of een beetje showen met je splinternieuwe brom, komt je broertje langs: 'mag ik er even op zitten?'

'ja is goed'

'wat heb je die spiegels dan kut staan'

pats, brak ie mooi even mijn chromen spiegel af, eerst het moertje losdraaien en dan pas afstellen...

kan ik mooi nieuwe spiegels bestellen...
 
honda_freak 26-7-2007 22:13 Print reply

Posts: 7650
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tosser
Of een beetje showen met je splinternieuwe brom, komt je broertje langs: 'mag ik er even op zitten?'

'ja is goed'

'wat heb je die spiegels dan kut staan'

pats, brak ie mooi even mijn chromen spiegel af, eerst het moertje losdraaien en dan pas afstellen...

kan ik mooi nieuwe spiegels bestellen...


dude! kijk naar de topic datum??
 
Sig-veranderaars zijn vervelend :|
Eat My Dust 26-7-2007 22:14 Print reply

Posts: 2562
hij gebruikt wel de search
wat de meeste BF`rs niet doen
 
Eat My Dust Reply`s altijd +4
- Han - 26-7-2007 22:16 Print reply

Posts: 9667
spiegels hoeven er niet op te zitte

ik heb ook de standaard dingen meegemaakt

tank leeg, en daar pas achterkomen na en half uur kicken
bougiedop der niet op
benzinekraan dicht

allemaal van die onzin
 
<10.000 posts
Makrolon 26-7-2007 22:22 Print reply

Posts: 6733
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MT5-HAN
spiegels hoeven er niet op te zitte

ik heb ook de standaard dingen meegemaakt

tank leeg, en daar pas achterkomen na en half uur kicken
bougiedop der niet op
benzinekraan dicht

allemaal van die onzin

vergeet ook vooral de kill switch niet
 
KTM 525 EXC Supermoto
Vuile Beunkoe 26-7-2007 22:24 Print reply

Posts: 6114
Meest beschamende moment is dat de BF ers niet naar de datum kijken, en hier door blijven posten!
 
[*] Let op uw kinderen, denk om mijn snelheid [*]

Dit topic is 10835 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 11 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved