Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Meest Beschamende Brommer Moment (MBBM)

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 984 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17700 - Meest Beschamende Brommer Moment (M...
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 10882 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rubn 14-4-2004 11:50 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

[...]


Moest ze lachen of was ze bezorgd om je?
Ze moesten allemaal lachen de enige die bezorgt was was me vriendin
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
NAISH 14-4-2004 15:32 Print reply

Posts: 870
Ik heb er eigelijk een paar....

- Ik reed op mijn scootertje naar school met alleen een voorrem dus ik reed door een bocht en me gas bleef hangen... Dus voorkant blokkerde en gleed door, ik erafgesprongen en doorgerend.. mijn scooter naar de tering

- Ik reed voor een school van een vriend van mij en trok heel stoer een wheelie, Ik doorschakelen naar z'n 3 (nogsteeds op z'n 8erwiel) Klap ik zo 8erover.. En dan moet het nog pauze zijn ook

-Heel hard slippen totdat je brommer schuin
gaat... en dan over je brommer klappen omdat ie grip krijgt

- D'r ken er weer bij
15-04-2004 achterover geklapt(in z'n 2) dit keer allen voor mijn eigen school (bijna mijn brom de MAAS in)

Dit bericht is ge-edit door NAISH op 16-4-2004 12:10
 
Sorry, Ik ben begrensd!
Ja Weh nou 14-4-2004 15:39 Print reply

Posts: 2242
ik heb wel stomme acties gehad ofzow, maar volgens mij niet dat iemand erbij was oid.

nja flink driften enzow, en dan eronderuit gaan, ma vind ik niet echt beschamend, krijg je als je risico's neemt.
 
HTS Autotechniek
Roedie 14-4-2004 15:45 Print reply

Posts: 3531
beschamend: k had 1 dag mn schakel... dacht dat als je stopte met rijden voor stoplicht m altijd zijn vrij moet krijgen en dat ging bij dat ding zooo moeilijk wat een geklungel langs de weg haha
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
SavagePielk 14-4-2004 15:50 Print reply

Posts: 4562
pft... standaard dingen meestal. Op het laatst van de benzine aan komen rijden en vergeten de reserve aan te zetten. Contactslot vergeten. Het allerergste dat je kan overkomen... op een scooter gezien worden. Ik schaam me dan echt dood. Vooral als die 47 km/uur gaat... en geen km harder. En al die varionichten maar "mooie scooter"... neej daar word ik blij van *RAGE*. Of een ander blok onder je brommer gooien, alles aansluiten... aanlopen, stukje rijden. Vastloper... olie vergeten jah das niet handig. Gelukkig bestaat er zoiets als reservemotorblok

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 14-4-2004 15:51
 
Roedie 14-4-2004 15:52 Print reply

Posts: 3531
blok olie vergeten? of mengolie...
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
SuzukiMARC 14-4-2004 15:56 Print reply

Posts: 3023
koelvloeistof in olie tank en olie in radiateur

nee dat was een grapje..
weinig beschamende momenten gehad.. alleen in het begin niet goed kunnen schakelen en dan ook nog eens met een slechte doorslippende koppeling.
en ja.. stoer willen weg rijden en dan blijft je brommer weer eens haken in ze vrij..

dat heb ik pas sinds een maandje.. hij schiet vaak in die tering vrij
 
tsx kopen? [url]http://www.brommerforum.nl/sales/detail/9568[/url]
SavagePielk 14-4-2004 16:09 Print reply

Posts: 4562
Blokolie vergeten. de rest zat er nog wel in, want het frame en shit had ik twee uur daarvoor nog gebruikt maar wilde ff rustig me motorblok nakijken en shit. Kweenie, was vooral voor de lol, alleen die lol is snel weg als je blok vastloopt maar 8eraf kun je er altijd wel om lachen

Dit bericht is ge-edit door ClassicPielk op 14-4-2004 16:09
 
arrier 14-4-2004 18:51 Print reply
Posts: 2221
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: martinus83

[...]


das dan weer klets want in zn 2en zelfs in zn 3 rijd je een scooter er nog wel uit met een 125...


jaja voor ik replies krijg van in zn 4 ok wel ok ok...bij deze


Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 13-4-2004 21:48

mijn rm was heel gaar en zuigerveren waren helemaal op. het was ook een rm uit 83
 
Marthin 14-4-2004 23:32 Print reply

Posts: 6164
ik ben van de week achter iets heel doms gekomen.

ik heb een originele cilinder + caburateur.

nou heb ik tandwielverhouding 13/45

en een 62er sproeier in

op top draaide die 7k.

nou trok ie gigantisch traag op en op top ging ie ook niet harder als 55km/h

nou heb ik van de week de cilinder er af gehad en toen ik alles er weer netjes op monteerde zag ik dat er in de bougieschach nog heel veel schroefdraad zat terwijl de bougie aan de bovenkant er goed in zat.

nou heb ik een half jaar met een kop gereden met een lange schacht en daarin een bougie met een korte schacht.

nou heb ik er dus een bougie in met lange schacht.

en draait ie overtoeren (8700 toeren) op zo'n top bij een topsnelheid van 63km/h!

dus ik heb me een half jaar zitten te ergeren aan de niet voor uit te branden mtx-sh.

moet nou trouwens wel ff groter voortandwiel erop zetten.

'k kan me zelf wel voor de kop slaan als ik er achteraf aan denk.
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 14-4-2004 23:34 Print reply

Posts: 7007
dat zijn geen overtoeren hoor marthin ...
maar 14/45 is gebruikelijk bij sh ori idd
 
nobody fuck with us!!
Marthin 14-4-2004 23:38 Print reply

Posts: 6164
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

dat zijn geen overtoeren hoor marthin ...
maar 14/45 is gebruikelijk bij sh ori idd


jawel hoor want als ik op topsnelheid rij dan wil ik steeds overschakelen omdat ie te hoog in de toeren is.
 
Pistonpen Paultje 14-4-2004 23:39 Print reply

Posts: 8678
Hmm ik had vanochtend ff met me MB gekut, maar ff benzineleidinkje van me mtx gepakt...

Dus ik rij weg op MTX. Ben 3/4 km onderweg ofzo...Hmm, beetje weinig benzine...

o zal de kraan eens open zetten... Fuckzooi, broek zeiknat en kon terug lopen
 
Martijn 14-4-2004 23:45 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marthin

ik ben van de week achter iets heel doms gekomen.

ik heb een originele cilinder + caburateur.

nou heb ik tandwielverhouding 13/45

en een 62er sproeier in

op top draaide die 7k.

nou trok ie gigantisch traag op en op top ging ie ook niet harder als 55km/h

nou heb ik van de week de cilinder er af gehad en toen ik alles er weer netjes op monteerde zag ik dat er in de bougieschach nog heel veel schroefdraad zat terwijl de bougie aan de bovenkant er goed in zat.

nou heb ik een half jaar met een kop gereden met een lange schacht en daarin een bougie met een korte schacht.

nou heb ik er dus een bougie in met lange schacht.

en draait ie overtoeren (8700 toeren) op zo'n top bij een topsnelheid van 63km/h!

dus ik heb me een half jaar zitten te ergeren aan de niet voor uit te branden mtx-sh.

moet nou trouwens wel ff groter voortandwiel erop zetten.

'k kan me zelf wel voor de kop slaan als ik er achteraf aan denk.


achja..ik heb op mn tsx met 70cc enzo een jaar rondgereden met een 12mm carburateur die maar voor 8 mm open ging...en bij 8k doodviel..en pas weer aanging bij 3k....

en had dus ook geen powerband enzo..

maar das ?cht lang geleden...

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
SpeedyR 14-4-2004 23:52 Print reply

Posts: 1220
ohja,nu ik eraan denk heb ik nog een mooie actie gehad met die ouwe dt van me

k'reed heel mooi iets van 65 ofzow in ze 4,zie ik een kennis van me lopen,dus ik 4x terug schakelen,in ze vrij staan,lekker doorrollen,met losse handen beetje naar die gozer zwaaien enzow

wil ik doorrijden,trap ik em 1 versnelling omhoog,laat koppeling los....BWAF.....vloog zowat over dat ding heen
 
wil je een koekje of wil je neuken? koekjes zijn op......

Dit topic is 10882 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 10 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved