Nou, ik open er maar eens een topic over. Want ik snap er geen hol van.
Ik vond in m'n schuur een zwartwitte CDI (wist niet eens dat ik em had ![](img/post/s/o.gif) ) en had em op me brommer gezet. Nja, met deze CDI lekte ie behoorlijk bij de koppakking terwijl dat bij de ouwe niet was. Nja, schroefdraad was toch gaar, dus maar meteen ff goed gedaan.
Nu heb ik dus weer die snelle CDI erop, met nieuwe koppakkking en ander schroefdraad in het blok. Ik vol goeie moed starten, maar hij stotterde alleen maar. Zelfde idee als je koppakking lekt, alleen hij lekte niet. (komt niet op toeren, zakt terug, en slaat dan weer aan)Ik dacht aan detonatie/pingelen oid, dus maar meteen uit gezet.
Ontsteking heb ik ooit 1,2mm bijgeveild. Zou het daar aanliggen? Dat ik dan detonatie krijg? 't Was maar een klein beetje. Of is het iets anders? CDI zelf bijvoorbeeld...
Wat is uberhaupt de bedoeling van een snellere cdi? Vroeger onderin, en bovenin later ofzo?
Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 10-4-2004 19:26
|