Blukaap |
11-4-2004 17:05 |
Posts: 10006 |
Honda idolaat: zwam eens wat minder svp.
|
|
Bastila is lief |
|
MC Beuner |
11-4-2004 17:40 |
Posts: 3678 |
de ene cdi doet het beter op de ene ontsteking dan de andere cdi
|
|
Vivatje snor |
|
honda idolaat |
12-4-2004 13:22 |
Posts: 6 |
he blukaap verklaar je nader als jij er meer verstand van heb waar blijven jou tips dan en wat heb ik fout volgen jou.
heb de edit knop gevonden bedankt. verder heb ik ooit een probleem gehad met een nsr wou geen toeren maken heb toen duizenden cdi's geprobeerd maar alleen de witte zoals in mijn verhaal werkte. uiteidelijk lag het aan t vliegwiel een verkeerde van een mb en da werk nie.
Dit bericht is ge-edit door honda idolaat op 12-4-2004 13:40
|
|
|
|
Ja Weh nou |
12-4-2004 13:26 |
Posts: 2242 |
nooit gehoord van een edit knop?
en verder is het niet zo voodelig om nieuwe zuigerveren in een nieuwe 110 malossi te stoppen (in andere cilinders ook niet)
CDI's hebben wel namen b.v. oki MPS300, shingdenger
en meer compressie is niet altijd beter.
ohja dat van de edit knop neem ik je niet kwalijk.. je bent er net, dat moest ik ook leren
Dit bericht is ge-edit door mt (12)5 op 12-4-2004 13:28
|
|
HTS Autotechniek |
|
Pingu |
12-4-2004 13:43 |
Posts: 1842 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Wie Heeft heeft hier nu een mb met 110malossi en 110homoet en 24mmcabr en 6kleps malossi? en heeft het verschil getest van een 2kleps orgi en 6kleps.....
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 10-4-2004 20:28
En al een 4-kleps geprobeerd?
|
|
2fast 2stroke mbx80 tuned |
|
mr200r |
12-4-2004 14:23 |
Posts: 5122 |
Ik zit ook met zoon probleem maar dan een 125 euro ook alles geprobeerd,terwijl het mee al
meerdere malen wel goed is gelukt met dit ding
lukt het ook niet.
|
|
mr200r |
|
Hans F |
12-4-2004 15:17 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda idolaat
namen van cdi bestaan nie. je heb maar drie soorten zie je aan de stekkerkleur rood, zwart, wit. of hij rijd niet of hij rijd slecht of hij rijd perfect. dus de keus is nie moeilijk.
goh, wie weet is de cijfercode wel een "naam"
Quote: Oorspronkelijk gepost door: honda idolaat
je kop uit laten draaien kan maar hou in de gaten dat je compressie daald. hoe hoger de compressie is hoe beter de brommer loopt. steek er dan ff iets meer geld in en koop een nieuwe kop voor je 110cc
beter laat je een kop opmaat draaien voor je cilinder, dat is wat hier meestal met "uitdraaien" bedoelt wordt.
|
|
|
|
RB |
14-4-2004 20:02 |
Posts: 504 |
ik heb toch even de cilinder eraf gehaald en zie wat lichte schaafplekken aan de inlaatzijde van de wand.. zuiger onbeschadigd,iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn
verder loopt na de montage het geheel een stukkie vlotter,vreemd maargoed,het is 'm nog niet helemaal :(
ook kom er een ruisend geluid uit de cilinder lijkt het
ik snap echt geen drol van dit ding,iemand ooit het zelfde mee gemaakt?
|
|
|
|
foxbuster666 |
14-4-2004 20:42 |
Posts: 670 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: hondamt8rijder
met die setup moet hij op zijn minst van zijn 1-2 2-3 op zijn achterwiel trekken als je overschakelt
probeer ook is je ouwe proma pijp , kijk is wat dat verschilt, maar ook een hoop cdi-s proberen, dat is het meestal(en de bougi die eron hoort)
en 'eigenlijk' moet er een 6 kleps memebraam in
Dit bericht is ge-edit door hondamt8rijder op 10-4-2004 18:16
Niet gelijk
Licht aan de hoogte van je brommer.
Stugheid van je veren
En ook lengte van je achterbrug
En natuurlijk je verhouding.
Die van mij komt in 3 los, maar in 2e klap ik achterover...
Zo moet je het bekijken...
|
|
Hij reed gortig 80 blok, 6-bak,110cc malossi,HPI raceonsteking,Dellortho 28mm vlak VHST ,malossi spruitstuk 26mm, malossi variabele powerbox, malossi 6-kleps, malossi powerfilter, aangemeten hogedrukkop en uitlaat |
|
Ja Weh nou |
14-4-2004 21:47 |
|
Tsxdude AKU MicheL |
14-4-2004 21:49 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Pingu
[...]
En al een 4-kleps geprobeerd?
Nej,
heb alleen maar Suzuki spul liggen, btw verschil tussen 2kleps orgineel en 6kleps malossi, is dag en nacht...
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 14-4-2004 22:21
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
14-4-2004 22:16 |
Posts: 7007 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
Nej,
heb alleen maar honda spul liggen, btw verschil tussen 2kleps orgineel en 6kleps malossi, is dag en nacht...
ehrm is 4 kleps geen honda dan ?
zit std. op nsr/mbx/ns1/mtx80r/mtx80rII/mtx-sh
etc. ...
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Tsxdude AKU MicheL |
14-4-2004 22:21 |
Posts: 10676 |
damn Iam dom....
Suzuki moet er staan
kneus ben ik
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
14-4-2004 22:22 |
Posts: 7007 |
zekers
maarre is het nie n productiefout ofso ? gare cilinder of iets
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Tsxdude AKU MicheL |
15-4-2004 10:27 |
Posts: 10676 |
Poorttiming verneukt?
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|