Tsxdude AKU MicheL |
10-4-2004 18:22 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: biertjuh
ik rijd met 2 kleps membraan en 18mm carb op me 110cc en het rijd best. waarom zou een 6 kleps beter wezen??
veel betere gasreactie
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
-jaZper- |
10-4-2004 18:44 |
Posts: 3841 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
veel betere gasreactie
dus? daarom zal dat ding niet gelijk mega traag optrekken en rijden, en cdi's tja als de cdi het ervoor goed deed dus veel toeren draaide moet je het daar niet gaan zoeken,
verek je hebt er zelfs een homoet 110 onder zitten.
dus alles was nieuw? hoe lang heb je ingereden?? wel 5000 km nemen hoor, doodsoorzaak #1 het niet inrijden van je cilinder
|
|
groene motoren gaan harder |
|
FBImme |
10-4-2004 18:49 |
Posts: 375 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-
[...]
dus? daarom zal dat ding niet gelijk mega traag optrekken en rijden, en cdi's tja als de cdi het ervoor goed deed dus veel toeren draaide moet je het daar niet gaan zoeken,
verek je hebt er zelfs een homoet 110 onder zitten.
dus alles was nieuw? hoe lang heb je ingereden?? wel 5000 km nemen hoor, doodsoorzaak #1 het niet inrijden van je cilinder
500 km lijkt me genoeg hoor
|
|
|
|
RB |
10-4-2004 18:59 |
Posts: 504 |
nee deze is byzonder traag,ik weet dat er misverstanden kunnen ontstaan over wat iemand nou traag vind
verder voldoet een 4kleps prima,zonder twijvel.
en ehh,toch de CDI??
jammer dat de meningen uit een lopen,ik heb zo gauw ook geen andere cdi om te testen,waar herken ik een juiste cdi aan dan?
of is het gewoon dezelfde en dat mijne gewoon brak is :S
|
|
|
|
arie-de-arier |
10-4-2004 19:04 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
veel betere gasreactie
nietus! ori membraam is beter dan die van malossi
|
|
Allah is beter |
|
koen-z |
10-4-2004 19:09 |
Posts: 3702 |
wel alles goed zitten? zuiger nie verkeerdes om? valse lucht, en al die andere dingen.tzal wel iets kleins zijn. want een 110 mallossie dat is hele goede cilinder!
|
|
|
|
Tsxdude AKU MicheL |
10-4-2004 20:28 |
Posts: 10676 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: arie-de-arier
[...]
nietus! ori membraam is beter dan die van malossi
Wie Heeft heeft hier nu een mb met 110malossi en 110homoet en 24mmcabr en 6kleps malossi ? en heeft het verschil getest van een 2kleps orgi en 6kleps .....
Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 10-4-2004 20:28
|
|
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve |
|
Ja Weh nou |
10-4-2004 20:33 |
Posts: 2242 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: RB
nee deze is byzonder traag,ik weet dat er misverstanden kunnen ontstaan over wat iemand nou traag vind
verder voldoet een 4kleps prima,zonder twijvel.
en ehh,toch de CDI??
jammer dat de meningen uit een lopen,ik heb zo gauw ook geen andere cdi om te testen,waar herken ik een juiste cdi aan dan?
of is het gewoon dezelfde en dat mijne gewoon brak is :S
een goeie zou moeten zijn mps300
maareh, een orginele shindenger geloof ik, daarmee moet die ook rekken als een jee, want ik merkte niet veel verschil tussen mps300 en orgineel.
|
|
HTS Autotechniek |
|
orange |
10-4-2004 21:00 |
Posts: 672 |
je kan met een cdi met een slechte vervroegings curve nog steeds toeren maken maar daardoor ook slecht op trekken.
ik liep eerst ook te kloten met cdi trok ook niet bepaald goed op waardoor ie ook niet zo snel ging. daarna een andere cdi geprobeert en toen nokte hij er mee na 20 minuten rijden en moestik 20 minuten wachten. daarna 1 die perfect was en daar rij ik nog steeds tevreden mee. jammer genoeg weet ik niet de namen van die cdi's
je kan ook nog gaan kijken naar een kymco cdi. ik heb er zelf geen ervaring mee maar peturr van het forum die heeft dat bij verschillende mbtjes gedaan en dat ging goed
|
|
|
|
Rs_Troy_Corser |
10-4-2004 21:13 |
Posts: 8 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL
[...]
veel betere gasreactie
Je hebt alleen een groter membraam nodig met een grotere carb
|
|
|
|
de_koen |
10-4-2004 21:22 |
Posts: 5595 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Rs_Troy_Corser
[...]
Je hebt alleen een groter membraam nodig met een grotere carb
ooit al eens van flow gehoord ?
|
|
Honda 5-Bak te koop |
|
honda idolaat |
11-4-2004 13:40 |
Posts: 6 |
kijk ff naar je luchtfilter.die mot schoon zijn anders heb ie ook geen power. ik zou toch ff kijken naar sproeier. goeie sproeier zie je aan je bougie kleur. zwart=te groot. wit=te klijn. koffiebruin is perfect. compressie is heel belangrijk vliegwiel moet moeilijk te draaien zijn met je hand. gaat ie makkelijk dan mot je ff nieuwe zuigerveren halen succes
|
|
|
|
honda idolaat |
11-4-2004 13:45 |
Posts: 6 |
namen van cdi bestaan nie. je heb maar drie soorten zie je aan de stekkerkleur rood, zwart, wit. of hij rijd niet of hij rijd slecht of hij rijd perfect. dus de keus is nie moeilijk.
|
|
|
|
honda idolaat |
11-4-2004 16:00 |
Posts: 6 |
je kop uit laten draaien kan maar hou in de gaten dat je compressie daald. hoe hoger de compressie is hoe beter de brommer loopt. steek er dan ff iets meer geld in en koop een nieuwe kop voor je 110cc
|
|
|
|
Joscross |
11-4-2004 16:02 |
Posts: 12501 |
|
|
|
|