blablablabla, geen UTFS please, ff normaal antwoord en daarna mag hij CLOSED worden.
Vraag: ik heb een DT maarja, als ik hem sochtends om 6:45 start als hij buiten heeft gestaan onder een afdak + kleedje erover heen. Hij start met 2x kicken ZONDER choke, dan loopt hij netjes en alles, maar zodra ik gas geeft ( in zijn vrij nog ) heeft hij de neiging om uit te vallen, dus neem ik gelijk gas terug waardoor hij weer stationair draait. Hier kan ik me dus aan ergeren, alleen als de brommer + - 4minuten warm heeft gedraait kan ik HEEEEEL erg rustig gas geven waardoor hij meer toeren maakt waardoor ik dan weg kan rijden ( nog steeds op een kut manier, en pruttelt als de @!#$$ )
^Maar als hij dan na 400m veel toeren rijden eenmaal warm is heeft hij nergens last van, en kan ik rustig bij een stoplicht weg rijden op het achterwiel.
Maar wat zou dit nou kunnen zijn ??
Zelf dacht ik aan een te grote sproeier, er zit nu een 160 mikuni in ( @ 70cc polini - 24mm - snelle bocht )
Maar toen ik bezig was met hem af te stellen, was de bougie ( Bosch Super ) gewoon standaard kofie bruin. Dus de afstelling lijkt mij goed.
dit --> hij heeft 100% zeker geen valse lucht, en de keeringen zijn ook nog prima.
Iemand anders soms iedeën ??
Dit bericht is ge-edit door Ed Honda CB50J op 8-4-2004 21:18
|