Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Hellup nsr doet het niet meer

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1011 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17582 - Hellup nsr doet het niet meer
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Kanku-Dai 8-4-2004 18:57 Print topicpost

Posts: 739
nou ik reed dus woensdag naar eindhoven 10 km heen en 10 km terug, niks aan de hand. Donderdag morgen 8.20 naar school 1 km geen probleem. maar om 12.30 wou ik starten nog steeds geen probleem maar ik moest wachten op een maat van mij en toen ik aan wou rijden voor de 2de keer ging ie niet echt vooruit. Hij stotterde en maakte maar 4000 toeren. ik zet hem op de stoep, maar het werd niks beter. Iemand zij dat hij valse lucht aanzuigt maar volgens mij kan dat het niet zijn. ik denk dat het iets met de verbranding te maken heeft. weet iemand wat dit is en hoe ik dit kan oplossen ik hoor het heel graag.

owja er kwam ook olie uit mijn uitlaat!!!
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire

Joscross 8-4-2004 19:18 Print reply

Posts: 12501
bougie al vervangen?

Klinkt een beetje als een lekke krukaskeerring
 
Saknet 8-4-2004 19:21 Print reply

Posts: 10355
of te rijke smering/afstelling

gewoon tijdje aan duwen met benz kraan dicht en volgas houden dan wil ie mschien wel wer
of je bougie uitroken boven het gasstel (met een tang beethouwe oid )

of nwe bougie kope

 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
brutus 8-4-2004 19:24 Print reply

Posts: 7934
lekke krukas keering,
had ik ook hij begint beetje te stotteren en hij wil niet veel toeren meer maken en naar een tijdej doet ie het stends minder goed en daarna stopt ie er helemaal mee
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
de_koen 8-4-2004 20:14 Print reply

Posts: 5595
probeer eens een nieuwe bougie, en stel de electrodes af op 0.5mm oid
 
Honda 5-Bak te koop
Kanku-Dai 9-4-2004 10:08 Print reply

Posts: 739
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

lekke krukas keering,
had ik ook hij begint beetje te stotteren en hij wil niet veel toeren meer maken en naar een tijdej doet ie het stends minder goed en daarna stopt ie er helemaal mee


ja en waar zitten die dingen en hoe los ik dit snel op? als dit het is???
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire
[RRT] Lost-P 9-4-2004 10:27 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kanku-Dai

[...]


ja en waar zitten die dingen en hoe los ik dit snel op? als dit het is???


dingen zitten bij je krukas he in je blok dus, en dat los je dus niet snel op, want je blok moet uit elkaar!
 
Chille Tune shit dan
JIMMY 9-4-2004 10:59 Print reply

Posts: 2765
Om je krukaskeringen te vervangen hoeft je blok niet uit elkaar...
 
[RRT] Lost-P 9-4-2004 11:48 Print reply
Posts: 4578
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

Om je krukaskeringen te vervangen hoeft je blok niet uit elkaar...



je moet je blok toch splitsen om bij je Krukas te komen?
 
Chille Tune shit dan
mt80 9-4-2004 11:50 Print reply

Posts: 2071
bij nsr niet dacht ik

 
JIMMY 9-4-2004 12:28 Print reply

Posts: 2765
Tuurlijk moet je je blok splitsen om bij je kruk te komen, maar je krukaskeringen kun je ook vanaf de buitenkant vervangen..

bij je vliegwielkant kun je zo die kering achter je ontsteking eruit trekken.. door er een parker in te draaien oid.. je drukt er dan ook zo weer een nieuwe kering in
hoe het bij je koppelingskant zit weet ik niet, denk dat dat ook wel zo kan
 
Muerte aka Ozzy 9-4-2004 12:33 Print reply

Posts: 3255
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JIMMY

Tuurlijk moet je je blok splitsen om bij je kruk te komen, maar je krukaskeringen kun je ook vanaf de buitenkant vervangen..

bij je vliegwielkant kun je zo die kering achter je ontsteking eruit trekken.. door er een parker in te draaien oid.. je drukt er dan ook zo weer een nieuwe kering in
hoe het bij je koppelingskant zit weet ik niet, denk dat dat ook wel zo kan


bij de koppelings kant alleen ff de deksel eraf en dan ken je um er zo uithalen..
 
Trotse eigenaar van een Duuc 748
freek79 9-4-2004 18:41 Print reply
Posts: 30
Zit er geen vuiltje in je sproeier??? krukaskeerring die lekt lijkt me sterk maar het zou kunnen. aan de vliegwielzijde kun je dat makkelijk controleren dan zit er aan die kant olie en zooi op de keerring. kijk ook eens of hij goed vonkt
 
TomosRaging 9-4-2004 19:52 Print reply

Posts: 647
als er olie bij je uitlaat zit...ken et ook je voetpakking zijn!

heb ik ook gehad dan wil die niet meer goed stationair lopen en ook niet relex rije !

misschien is verbrand ofzo

 
Paradijs, waar het gras groen is en geen rollerbanken :D
Saknet 10-4-2004 9:02 Print reply

Posts: 10355
we hebben niet allemaal te weinig kr8 in de vingers om cilinderkopmoeren strak aan te kunnen draaien gijsje
 
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk.
Kanku-Dai 10-4-2004 10:51 Print reply

Posts: 739
het probleem is al opgelost!!!!!!!
maar het was niet de krukaskeering het was de sproeier. die was los getrild en lag in mijn vlotterbakje
 
Mazu jiko wo shire, shikoshite tao wo shire

Dit topic is 1129 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved