Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Plaatjes van mijn MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 811 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1754 - Plaatjes van mijn MB
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 1768 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

nsr-gast 6-10-01?16:00 Print reply
Posts: 334
Ok, die MB van die jongen uit mijn klas heeft de volgende setup:
110cc ??? (Merk onbekend bij mij)
24 mm carburateur
powerbox
dpr-uitlaat
ander membraam + nog wat shit
Liep 150, daarna 130-140 met andere vertanding

Dit is het deel van de setup dat ik weet. Hij vraagt voor zijn brommer (schrik niet) fl 1850,- . Ga nu niet allemaal mij erop aanvallen dat dat veel te duur is enz., het is zijn brommer en niet de mijne (mijne is veel mooier Ik heb namelijk een NSR!!)
 
Broske 6-10-01?16:59 Print reply
Posts: 532
een 30mm mikuni bestaat volgens mij niet eens...
maar das maar een 28mm zo te zien, ziet er pcies utzelfde uit als mijn 28mm.
enne, 150!???!!!?! hahahahhahahahahahahahaha, das wel een beetje overdreven!
ik geloof dus echt geen zak van wat jij allemaal zegt, 150 haal je echt niet zomaar hoor!
 
wepp
verwijderd 6-10-01?17:26 Print reply
Posts: 4082
volgens mij bestaat er alleen een 30mm carb van mikuni dat is een vlakschuif (voor de nieuwe 80cc crossers)
 
Zeta-boy 6-10-01?18:13 Print reply

Posts: 2066
Whahahahaha 150!!!!!!!!!!! Tuurlijk, dat heeft Dan the Man (de ex-snelste man van het forum) niet eens gehaald met zijn mt met 125. Het hoogste wat hij heeft gehaald is 145 maar dat was dus niet veilig. Hij had namelijk twee weghelften nodig. ik heb trouwens ook 125 gehad met 32 mm en bij mij ging ie niet harder als 115. Dus lul gerust verder. Eerst bewijs dan geloof ik het pas. En 30 mm Mikuni Geloof niet dat die bestaat, ja misschien vlakschuif maar dat is dit niet.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
B3AST 6-10-01?19:17 Print reply
Posts: 2469
zozo grote verhaaltjes weer ja, 1 ding is zeker: JE HEBT EEN WEIRDE CYLINDERKOP! lijkt wel een beetje op zo'n Suzuki TSX kop waarvan een deel van de koelribben mist voor de knalpijp... of is dit een MT8 kop ofso? want er moesten ook een paar koelribben weg voor mijn 80proma op mn MT

maaruhm 150km/h vind je dat niet errrug hard (overdreven )
volgens mij breekt zo MBtje accuut in 3 stukken als je zo hard gaat rijden echt link man....

enne 30mikuni heb ik ook nog niet van gehorod
 
- insane in the brain -
speedymark 6-10-01?19:22 Print reply
Posts: 605
115 en 120 enzo vin ik nog geeneens zoveel met 125cc, ik rij al 110 met me 70cc malossi (nsr) en dan trekt ie niet langzaam op, en een maat van mij heeft 140 gereden met zn 110cc malossi (nsr) en die trekt ook nog es keihard op, nou zijn dit wel allemaal voorbeelden van de superieure power van NSR maar toch he....
 
GUMMEN RULEZZZZZ
Zeta-boy 6-10-01?19:35 Print reply

Posts: 2066
125 AC jou 70 cc is LC (als het goed is) Ac is altijd langzamer.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Pertijn 7-10-01?01:16 Print reply
Posts: 846
Grafieken!!!
Als ik m'n nsr weer in mekaar heb is dat het eerste wat ik ga posten!
Met een 110 zou je veel harder moeten kunnen..
Ik had 132 op de teller met m'n 70malossi.
Was zwaarst mogelijke vertanding (die te rijden was, 127 in 5 was ook wel aardig).
Maar de squish zoog, en er zat teveel spelling tusen zuiger/cilinder het moet dus nog veel harder kunnen.
Zeker met een race ontsteking..

Die mb kan wel zo hard, maar van geen kant blijkt dat de eigenaar er verstand van heeft..
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
verwijderd 7-10-01?08:59 Print reply
Posts: 4082
ik moet toegeven, heeft iemand wel eens zo'n portmap van zo'n 115 malossie gezien!??!?!?!?

dan zou ik die maar gouw eens gaan checken, ik geloof wel dat dat de 150 kan halen (wind mee)

welke tandwiel verhouding heb je btw?
 
Rene 7-10-01?12:51 Print reply
Posts: 2573
Quote:
Originally posted by: Zeta-boy?

Whahahahaha 150!!!!!!!!!!! Tuurlijk, dat heeft Dan the Man (de ex-snelste man van het forum) niet eens gehaald met zijn mt met 125. Het hoogste wat hij heeft gehaald is 145 maar dat was dus niet veilig. Hij had namelijk twee weghelften nodig. ik heb trouwens ook 125 gehad met 32 mm en bij mij ging ie niet harder als 115. Dus lul gerust verder. Eerst bewijs dan geloof ik het pas. En 30 mm Mikuni Geloof niet dat die bestaat, ja misschien vlakschuif maar dat is dit niet.


Ja maar beev, ji had zon super verotte pet erop zitten,
en danny had dat toch geteld doordat het tellertje tot de
nul kwam, en dan ongeveer doortellen?

En met de mt van dennis heb ik ook wel +/- 140 gereden, en
dan reej ie nog gewoon goed, in 1 lijn op 1 weghelft.
En die reej ook wel zoiets, want alsie achter een auto 130 rijd
en dan nog gas over hebt zal ie wel iets harder rijje.

Maare, ik wil je nie afzijken ofzo
want ik hoef ook geen ruzie meej jouw ofzo
ken ik je ook niet meer uitlaggen als je zat bent
btw. die befkanarie hattet weer goed voormekaar gistere....
heel subtiel.......
undefinedundefinedundefined
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
Zeta-boy 7-10-01?13:54 Print reply

Posts: 2066
Ja hahahaha die Arie...... Gaattie ie naar een meisje toe die zon truitje aanheeft een een soort krant erop geprint ofzo. Goh wat staat daar nou???? vraagtie ie zo. FF kijken, gaat ie zo met zun vingers heel subtiel over de tieten van dat meisje. Vraagtie heb je ook zon strak buikje??? Truitje omhoog om het buikje te checken. En je kontje??? Ook zo strak??? Hand op haar kont. Ze liet dat allemaal gewoon toe. Alleen helaas voor Arie kwam ze een half uur later met iemand anders aanlopen.
 
The show must go on, on and on. Does anyone know what we are living for??
Junkie XR 7-10-01?14:10 Print reply

Posts: 5753
Hehehhe, jammer, bereik je nog niks

Had moeten vragen of ie mocht proeven wat voor tandpasta ze gebruikte
 
markietje 7-10-01?16:06 Print reply
Posts: 141
Tsssssss niet verwacht dat ik zo veel reaktie op mijn topic zou krijgen. Maar het klopt dat er een paar koelribben van mijn cilinderkop mist, want de moterblok heeft eerst op een mt gezeten
wat ten koste gaat van een paar koelribben(die kutuitlaten ook).
Wat een gezeik over de 30 mm carberateur zeg. Het is echt een 30 MM
Mikuni die op een crosmotor heeft gezeten en de Malossi ook.
Er zit ook een 4 membraams membraam op waarschijnlijk met carbon maar dat weet ik eigenlijk niet.
Als iemand nog een cilinderkop over heeft dan ff een reaktie!!!



[This message is edited by markietje markietje on 7-10-01 16:17]
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.
B3AST 7-10-01?19:01 Print reply
Posts: 2469
huh die cylinder heeft op een crossmotor gezeten? en dat zit nu ff op je MB... jaaaa....
 
- insane in the brain -
markietje 7-10-01?21:12 Print reply
Posts: 141
Yep op een crossmoter, of de vorige eigenaar heeft me iets op
mijn mouw gespeld. Kan natuurlijk ook een omgebouwde MT/MTX zijn geweest
Verklaart gelijk waarom er koelribben zijn afgeflext.

 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/7174.jpg[/IMG][IMG]http://24.132.20.228/mup/10958.jpg[/IMG] Honda MB 110 CC Malossi 6 bak 110 CC Homoet 30 mm Carb en NSR 70 CC Zeta 16 mm Mikuni.

Dit topic is 1768 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 4
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved