Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - "goedkoop" hard gaan

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1013 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17497 - "goedkoop" hard gaan
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MWvdK 6-4-2004 18:57 Print reply

Posts: 2247
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Nejhoor, als je gewoon goed met een cilinder opgaat zelfs met imi`s gaan ze nog best wel even mee...

Dit bericht is ge-edit door Tsxdude AKU MicheL op 6-4-2004 18:46

Die cilinders zijn opzich vrij goed, maar de zuigers zijn waardeloos. Als je die vervangt kan je er idd veel mee rijden.
 
Ja Weh nou 6-4-2004 19:25 Print reply

Posts: 2242
opzich... maar als je een 70 imi hebt ingereden zit er al een lichte stootrand in. Zelf heb ik ook redelijk wat imitiekilometers gemaakt, het kan dus wel.
 
HTS Autotechniek
orange 6-4-2004 20:17 Print reply

Posts: 672
ik heb eerst 70 imi gereden en nu rij ik 70 eurokit.

zit duidelijk een groot verschil in (ook kwa mijn rijstijl maar dat doet er ff niet toe)

70 imi was echt een toeren beest en die 70 eurokit zit veel meer kracht in maar wil minder toeren maken

met die 70 eurokit luk het me zelfs om met me voorwiel om hoog te komen uit kracht (wel met moeite maar ja) (dus niet koppeling)



(ff offtopic. doet msn het bij jullie ook niet??)



Dit bericht is ge-edit door orange op 6-4-2004 20:18
 
Ja Weh nou 6-4-2004 20:19 Print reply

Posts: 2242
off ;vroeg net iemand ook al. dusehh

opzich vind ik het wel beter als een cilinder minder toeren maakt, en meer kracht heeft.

 
HTS Autotechniek
orange 6-4-2004 20:22 Print reply

Posts: 672
ja ik vind het ook wel relaxt minder toeren meer kracht. met andere vertanding zou het ook nog iets harder kunnen gaan dan die imi denk ik. maar ja daar gaat je optrekken


maar toch ff doordrammen over msn.
zit net 10 minuten op me computer. haha ach boeie..
 
gonzales 6-4-2004 20:25 Print reply

Posts: 1319
neej mijn msn doet et ook nie enne een eurokit is nicasil wand en heeft meer toeren nodig om hard te gaan combineer dat met het feit dat een imi een zachte wand heeft en ze slijten enorm hard
 
burn your rubber not your soul
orange 6-4-2004 20:30 Print reply

Posts: 672
meer toeren nodig om hard te gaan?? wtf hoe krijg je dat voor elkaar??? als je met een 8500 toeren met een imi rijdt dan rij je toch even hard als met een eurokit die 8500 toeren maakt of ben ik nu gek???
 
gonzales 6-4-2004 20:37 Print reply

Posts: 1319
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: orange

meer toeren nodig om hard te gaan?? wtf hoe krijg je dat voor elkaar??? als je met een 8500 toeren met een imi rijdt dan rij je toch even hard als met een eurokit die 8500 toeren maakt of ben ik nu gek???

ja ok ik heb mij effe verkeerdt uitgedrukt . een imi cillinder zijn powerband begint op een hoger toerental dan een eurokit cillinder . d8 dat de meesten van jullie dat wel zouden begrijpen sorry voor de onhandige uitspraak

 
burn your rubber not your soul
Pas 6-4-2004 20:38 Print reply

Posts: 1181
als je dezelfde tandwielverhouding gebruikt wel
 
GSXR600K1
orange 6-4-2004 20:42 Print reply

Posts: 672
ik heb de mijne aangepast en hij start nu ook later met ze powerband. maar is niet een extreem lange. maakt nu wel meer toeren dan hij eerst maakte. hij maakt ongeveer/misschien 1000 toeren minder dan me imi. kep namelijk een toerenteller waar mee ik met me standaard cillinder al 12000 toeren zou moeten draaien. en met 70cc al het klokkie rond kan. echt grappig om te zien maar ja boeit mij eigenlijk niet zo veel.. kweet wanneer te schakelen. en op rollerbank dan kijken ze wel naar teller en dan houden ze eerst nog ff in maar dan zien ze dat ie niet klopt en dan geeft ie weer vol gas. hahah

 
hondacrosser 6-4-2004 20:44 Print reply

Posts: 1902
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5

en in een orie 80 gaan... imi zuigers en die slijten helemaal als de tering, en dat is de reden dat ik GEEN 80 meer rij. dat gaat echt niet lang mee, als hij beetje doorloopt tenminste.

tenzij je orie bocht+ kleine carb erop doet, of een orginele 2e overmaat zuiger erin doet


ik heb er eigenlijk nog geen problemen mee gehad (mischien omdat er na een week al een 110 onder lag) maar goed das wel leuk heb ik een tijdje mee naar school geknalt maar 1op5 is ook niet goedkoop
 
Pol de MT5 Crosser 6-4-2004 21:09 Print reply

Posts: 2892
spaar ff iets verder man das veel beter als die homo achtige imitatie troep nog 80 er bij of zo en je ken volges mij een polini kopen en dan heb je ook wa
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
Gilera Gsm 6-4-2004 21:32 Print reply

Posts: 2376
Geen imi kopen. Imi is KUT. Gewoon een paar euro's meer uitgeven uit een andere cilinder(polini, malossi, eurocilindro). Heb je er langer plezier van en ben je nog sneller ook.
 
Ollie 6-4-2004 22:01 Print reply

Posts: 2468
'k zal gewoon een nog goede ori 50cc honda cilinder kopen, deze ?cht 'goed' laten tunen, dan in combinatie met een leuke carb. (denk aan 20mm of meer) een powerfilter en je cilinderkop afvlakken, blaas je toch een leuke 80+ mee, like me.
Setup=50cc imi getuned, 18mm keihin + powerfilter en afgevlakte kop.
 

Dit topic is 1407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved