Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - ori cilinder mb tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 834 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17488 - ori cilinder mb tunen
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 565 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

guus van driel 6-4-2004 13:30 Print topicpost
Posts: 846
ik wil me ori cilinder wat tunen, ik wil niet echt extreem snel gaan ofzo maar gewoon net iets sneller dan 50 en wat meer power, het is trouwens een a4 cilinder

ik heb een poortmapje gemaakt:
http://www.villageph...mage.asp?id_=8445495


de cilinder moet nog gehoond worden, ik wil hem eerst tunen (eerste poging ooit)
wat kan ik er het beste aan doen,

en welke maten hebben jullie nog nodig bij de poortmap?
 

bart de scootergek 6-4-2004 13:40 Print reply

Posts: 8916
het is een kei en kei harde cilinder, ik weet niet waar je mee gaat tunen maar het gaat wel zwaar worden. aan maten enzo weet ik niks van, anders moet je hem ff posten in het algemeen poortmap topic, die helpen je wel.

 
Honda RC-33
guus van driel 6-4-2004 13:44 Print reply
Posts: 846
mm dat zou jammer zijn als die inderdaad zo hard is,

ik wou er gewoon een dremel inzetten

Dit bericht is ge-edit door guus van driel op 6-4-2004 13:44
 
Neonlampje 6-4-2004 13:45 Print reply

Posts: 14825
hard is juist mooi.. kun je makkelijker afwerken daarom...
 
bart de scootergek 6-4-2004 13:48 Print reply

Posts: 8916
ja maar ik dacht dat ik toen gehoord had dat het met de dremel niet echt ging, ik heb er geen ervaring mee dus pin me er niet op vast.

 
Honda RC-33
Neonlampje 6-4-2004 14:06 Print reply

Posts: 14825
ori is best te doen hoor, je moet alleen wat geduld hebben.. maar tis idd echt veeel harder dan andere imi cilinders
 
guus van driel 6-4-2004 14:26 Print reply
Posts: 846
das als je eenmaal klaar bent wel mooi natuurlijk, gaat lekker lang mee


maar wat moet ik weg vijlen? ik wil ongeveer 65 rijden en gewoon wat beter optrekken
 
mikkel 6-4-2004 14:29 Print reply

Posts: 1587
probeer eens een een dubelen voet pakking helpten bij mijn ook hij rijd nou 60

 
glaasje op laat je berijden
guus van driel 6-4-2004 14:32 Print reply
Posts: 846
heb ik al er zit nu een a2 cilinder op

deze a4 heb ik nog liggen en wil ik gewoon wat tunen
dan laten honen en er op leggen
 
tomosman 6-4-2004 14:53 Print reply
Posts: 147
Heb je ook al andere uitlaat?? Wil ook wel helpen anders wat gaan bijwerken ja
 
guus van driel 6-4-2004 15:00 Print reply
Posts: 846
een std snel uitlaat (luhao) ori carb, powerfiltertje

 
Neonlampje 6-4-2004 15:38 Print reply

Posts: 14825
is het btw een ori-ori cil, of een ori-imi cil? (klinkt stom, maar meeste mensen noemen immitatie, orgineel)

Originele cilinders zijn volledig van gietijzer, en lopen met jou setup 50.
Imi cilinders lopen met diezelfde setup 65/70 ongeveer
 
guus van driel 6-4-2004 16:09 Print reply
Posts: 846
het is ori ori geen immi

lomp gietijzeren ding van 3 kilo

maar welke maten moet ik nog bij die poortmap zetten? of hebben jullie die niet nodig?

ik wil gewoon lekker 65 rijden met de zelfde setup, alleen cilinder dremelen dus



Dit bericht is ge-edit door guus van driel op 6-4-2004 16:20
 

Dit topic is 565 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved