Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - citta cartes en krukas tunen

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 794 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17469 - citta cartes en krukas tunen
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mBeter 5-4-2004 20:45 Print reply

Posts: 983
1cm vierkant idd die achterbrug scheurt best snel, en aan de voorkant verstevigen word krap
 
gSuper?
Pistonpen Paultje 5-4-2004 20:49 Print reply

Posts: 8678
Daarom heb ik een SI brug gemonteerd. Die standaard brug die was bij mij al krom na het eruit halen van het blok (wat overigens NOGAL kut gaat)
 
Blorn 5-4-2004 20:50 Print reply

Posts: 13825
Dat gaat heel makkelijk, je moet alleen weten hoe het moet.
 
koen-z 5-4-2004 20:51 Print reply

Posts: 3702
ik ben daar ook altijd al een noob ingeweest...

citta's...
 
mBeter 5-4-2004 20:52 Print reply

Posts: 983
carb eraf halen, en dan rechterkant naar onderen trekken/ kantelen. easy
 
gSuper?
NSR RULEZZ 5-4-2004 23:50 Print reply

Posts: 4934
d niet zo moeilijk blok eruit halen

bij een oude vespa/citta blokje kut je vrij veel wegfrezen veilen psies zoals op het plaatje staat is niet zo moeilijk...
 
oeiii waar is mijn oude vertrouwde grijs/rode brommerforumpje ???
youp 5-4-2004 23:59 Print reply
Posts: 325
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mBeter

yep zowieso rare techniek zon citta maja tis een snorfiets, 2mm carter hoezo gewichtsbesparing.
80 malossi loopt toch al hard genoeg denk ik met 13/13? ervaring met 70mal. wel je achterbrug verstevigen had er 1mm 4kant staven in gelast en dat ding had me een wegliggen


nee 80cc malossi loopt niet met een 13/13...

1 de carterinlaat is gemaakt op een 10mm carb dus laat ook niet veel meer door... ofwel een 13/13 heeft alleen zin als jeje carter getuned hebt

2 een 80cc cilinder (in werkelijkheid 72 of 73) pas helemaal niet op een standaard carter... (tenzij t uitgedraait word) t maximale voor een standaard carter is de 65cc polini race cilinder... die heeft in werkelijkheid ook 65cc.... een 70cc malossi ofzo heeft in werkelijkheid maar 63cc...
 
jij bent bob... en ik rij!
youp 6-4-2004 0:00 Print reply
Posts: 325
oja nogwat... www.vespafreak.tk daar kun je overzichtelijkere tekeningen enzo van het carter en de krukas tunen vinden...
 
jij bent bob... en ik rij!
SkaBla [Pim] 6-4-2004 9:22 Print reply

Posts: 4659
voor de 70 en 80 malossi moet je je spoelgangen in het blok aanpassen, want anders komt er geen dubbel mengsel in je cil, spoelgangen van de cil zitten compleet ergens anders, maar bij een kameraad je is het wel goed gelukt, en dat ding gaat behoorlijk hard voor een citta
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D

Dit topic is 3067 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved