Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova
[...]
Die 70 cc malossie van pietje007 loopt 110(6bak ac)
En de 110cc van martinus ook 110(6bak lc)
En die van pietje trekt nog harder weg dus ja laat die 70 cc gewoon ff bijwerken
je vergeet wat heel belangrijks, pieter zn mtx (70 malossi ac rijd alleen maar goed in de powerband, daarbuiten is het nix, zakt gauw trug, is dus meer een sprint brommer, et wil wel maar je moet gewoon in of bove de powerband blijve op hoge snelheden (70 a80km uur ofzo)
een 0 blok heeft veel mer koppel, ik kan gewoon 80 blijve rijde in lage toere , mijne zakt nie trug, das et grote verschil...
enw at barry zegt, een lc is pover het algemeen bertroubaarder, je kunt je tempratuur in de agte houde en het vermoge blijft constant, na 100 km rijde issie gewoon etzelfde dan na lekker warm rijde..
wat betreft 80 blok cilinders;
MALOSSI heeft het meeste vermogen van alle ongetunde cilinders maar heeft een gietijzere wand net zoals de orgi cilinder..
EUROCILINDRO is laagtoerig, hoe hard dat gaat weeknie, 100 haal je denk net...voordeel is dat hij nicasil wand heeft, veel betrouwbaarder dan een malossi, die veel sneler vastloopt en gevoeliger is voor warmlope...
AUTISA heeft minder vermoge dan een malossi en ook nicasil wand en is hoogtoerig..
om te tune: je kunt een orgi neme of een autisa, omdat deze ene vlinderpoort hebbe en dus supregeoed te tune zijn, ik zou een autisa neme wand dan heb je een nica wand...
hier kun je wel wat mee denk, verder qua carbs voldoet een 24 mik rond prima maar as je meer wil kan ok...
Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 5-4-2004 19:14
Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 5-4-2004 19:15