Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Knallen met mtx-sh!!!

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 897 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17449 - Knallen met mtx-sh!!!
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

barry 5-4-2004 17:23 Print reply

Posts: 7387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

[...]


Die 70 cc malossie van pietje007 loopt 110(6bak ac)
En de 110cc van martinus ook 110(6bak lc)

En die van pietje trekt nog harder weg dus ja laat die 70 cc gewoon ff bijwerken


houd daarbnij ff rekening dat die van pietje is getuned + je een veeeeel hogere slijtage dan hebt met 70cc, en je dus met 100cc ong zelfde resultaten hebt, maar veel betrouwbaarder is.
 
He?
Pingu 5-4-2004 17:45 Print reply
Posts: 1842
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mt (12)5

met 93 malossi kan je BETROUWBAAR vrij hard rijden. Cilinder compleet kost 164 euro, uitlaat uhhh, gewoon een proma onderlangs voor 10euro, en een 24 mik. Oja 80 blok+ radiateur.

maar dan heb je een betrouwbare brommer, die niet te veel gekost heeft, een snelle crosser.
WEl orgineel luchtfilter houden

waarom ori filter? 93 malossi wil wel wat meer lucht hoor.. Beter koop je een fatsoenlijk schuimfilter.
 
2fast 2stroke mbx80 tuned
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-4-2004 18:10 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pingu

[...]

waarom ori filter? 93 malossi wil wel wat meer lucht hoor.. Beter koop je een fatsoenlijk schuimfilter.


ja idd ja , ori filter is GAAR man gewoon altijd twin-air of iets vergelijkbaars kopen
 
nobody fuck with us!!
ties 5-4-2004 18:15 Print reply
Posts: 1333
je kan ook een lc blok van een nsr pakken en daar een 70 opdoen. dat is ook mooi.
 
martinus83 5-4-2004 19:09 Print reply

Posts: 3718
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Supernova

[...]


Die 70 cc malossie van pietje007 loopt 110(6bak ac)
En de 110cc van martinus ook 110(6bak lc)

En die van pietje trekt nog harder weg dus ja laat die 70 cc gewoon ff bijwerken


je vergeet wat heel belangrijks, pieter zn mtx (70 malossi ac rijd alleen maar goed in de powerband, daarbuiten is het nix, zakt gauw trug, is dus meer een sprint brommer, et wil wel maar je moet gewoon in of bove de powerband blijve op hoge snelheden (70 a80km uur ofzo)

een 0 blok heeft veel mer koppel, ik kan gewoon 80 blijve rijde in lage toere , mijne zakt nie trug, das et grote verschil...

enw at barry zegt, een lc is pover het algemeen bertroubaarder, je kunt je tempratuur in de agte houde en het vermoge blijft constant, na 100 km rijde issie gewoon etzelfde dan na lekker warm rijde..

wat betreft 80 blok cilinders;

MALOSSI heeft het meeste vermogen van alle ongetunde cilinders maar heeft een gietijzere wand net zoals de orgi cilinder..

EUROCILINDRO is laagtoerig, hoe hard dat gaat weeknie, 100 haal je denk net...voordeel is dat hij nicasil wand heeft, veel betrouwbaarder dan een malossi, die veel sneler vastloopt en gevoeliger is voor warmlope...

AUTISA heeft minder vermoge dan een malossi en ook nicasil wand en is hoogtoerig..

om te tune: je kunt een orgi neme of een autisa, omdat deze ene vlinderpoort hebbe en dus supregeoed te tune zijn, ik zou een autisa neme wand dan heb je een nica wand...

hier kun je wel wat mee denk, verder qua carbs voldoet een 24 mik rond prima maar as je meer wil kan ok...

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 5-4-2004 19:14

Dit bericht is ge-edit door martinus83 op 5-4-2004 19:15
 
Jarune 6-4-2004 10:18 Print reply
Posts: 54
thnx voor de info!!!
 

Dit topic is 1448 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved