Quote: hey, niet fucke met honda!! dat valt best wel mee vin ik! Ik geloof niet dat honda nou meer slijt als suzuki.
Is wel zo hoor, alle tsx'en die ik heb gezien/gehad hadden allemaal nog een perfekte krukas ! de ene soms wat meer links/rechts speling als een andere maar nooit op en neer speling wat wel erg is !
En ik heb nu 2 MT's gehad en 1 MB die ik nu heb:
1e MT, krukas was echt zwaar verrot!
2e MT, kruaslagers waren vlinkje speling, bin end was nog wel oke.
Mijn MB: speling krukaslagers, bin end speling begint eraan te komen! :a
En bij MTX-sh blokken is het helemaal erg ! altijd wel speling op de krukaslagers, en soms ook een superverslete big end:
een vriend heeft een sh en die had een nieuwe krukas nodig.
Een andere jongen had een mtx-sh gevonden (had ik een toppic over) en die krukas was echt zoooo veel speling dat het net een diesel leek als hij um startte ! TAKAKAKAKAKKTAAAAK !!!
Het komt misschien doordat een tsx geen big end lager heeft in de krukas (er zit gewoon een koperen busje tussen wat ook los draaid, maar geen lagertjes of balletjes die erin zitten).
Ik heb wel een tsx krukas met precies zo'n big end lager als van een honda, en wat denk je ? Speling ! :(
Nah dit was de krukas preek, wetruste allemaal |