Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - Welke brommer is meest betrouwbaar?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 960 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17429 - Welke brommer is meest betrouwbaar?
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 6249 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 5-4-2004 16:05 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

En dat 4takt trager is, = bullshit.
Hij trekt alleen langzamer op, maar het toerental gebied kan precies over 1 komen met een 2takt.
Ik kan mijn CBtje ook 9000 laten draaien terwijl er alleen maar een snel vliegwiel in zit ( niet verlaat ofzo ) verders is ie helemaal standaard.

Dus jah, komt aardig over 1 met een ori 2takt waarvan de begrenzer eruit is.


4t zal gemiddeld genomen heus maar ongeveer de helft van het vermogen leveren als een 2t met dezelfde cilinderinhoud.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-4-2004 16:05
 
master of disaster_rs50 5-4-2004 16:09 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ed Honda CB50J

[...]


Dan koop jij toch lekker een 2takt auto

hahahah traband mag niet meer ingevoer worden he
 
lalalalalala i can't hear you
-jaZper- 5-4-2004 16:30 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

hahahah traband mag niet meer ingevoer worden he


traband, wat een waardeloze kut bakken zijn dat, kennis had er 1 als verzamel item, dingen gaan nog vaker stuk als mien puch
 
groene motoren gaan harder
rasta man 5-4-2004 16:54 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tsxdude AKU MicheL

[...]


Vastloper

komt omdat er 2t olie was leeggelekt en had m net volgedouwd dus... had et neit door
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Pistonpen Paultje 5-4-2004 16:57 Print reply

Posts: 8678
't is Trabant, maar waarom mogen ze niet ingevoerd worden dan? Zie er zo nu en dan nog wel eentje rijden hoor...

Edit: En das een wankelmotor. In de mazda huppolupup (rooie van fast and furious) zit dat ook. En vergis je niet, dat is een behoorlijk snelle wagen!

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 5-4-2004 16:58
 
Frank MB 5-4-2004 17:01 Print reply
Posts: 154
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

't is Trabant, maar waarom mogen ze niet ingevoerd worden dan? Zie er zo nu en dan nog wel eentje rijden hoor...

Edit: En das een wankelmotor. In de mazda huppolupup (rooie van fast and furious) zit dat ook. En vergis je niet, dat is een behoorlijk snelle wagen!

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 5-4-2004 16:58


Ze stoten nog al een beetje giftige stoffen uit. Die dingen vergassen je volgens mij
 
honda mb te KOOP!!!!
Pistonpen Paultje 5-4-2004 17:03 Print reply

Posts: 8678
De wankeltechniek is een vrij schone techniek hoor...

Die trabantjes zijn alleen rotzooi (letterlijk, is allemaal afval materiaal)
 
tomosman 5-4-2004 17:05 Print reply
Posts: 147
trabant=tramalant
 
Blukaap 5-4-2004 17:06 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Hans F

[...]


4t zal gemiddeld genomen heus maar ongeveer de helft van het vermogen leveren als een 2t met dezelfde cilinderinhoud.

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-4-2004 16:05


Idd, stel idiote pro 4-takt apen hiero....
Een 50cc 4-takt is een trage stinkbak ivg met een normale 2-takt.
En dan gaat die 2-takt 15000km mee met 1 zuiger, so what ?
Dan haal je 'm open en kost het een half uur tot uurtje en 20-40 euro.

En trabanten zijn AFAIK gewoon normale 2-takt bakken, niks wankelmotor ofzo.
 
Bastila is lief
Hans F 5-4-2004 17:09 Print reply
Posts: 4326
trabant heeft geen wankelmotor hoor, is gewoon een tweetaktmotor
http://home.planet.n...VraagbaakTrabant.pdf


verder is wankeltechniek brak
edit, wankel is eigenlijk ook een soort 2 takt?

iig heeft het 3 keer per rotatie een ontbranding lijkt me?

Dit bericht is ge-edit door Hans F op 5-4-2004 17:14
 
Pistonpen Paultje 5-4-2004 17:09 Print reply

Posts: 8678
Met 4takt heb je minder problemen, snel zijn ze niet, dat klopt...

D8 dat jij ook een lompe 4takt had harry?

Edit: Hmm...Met welke wagen ben ik dan serieus in de war?!

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 5-4-2004 17:10
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-4-2004 17:11 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG

Met 4takt heb je minder problemen, snel zijn ze niet, dat klopt...

D8 dat jij ook een lompe 4takt had harry?

Edit: Hmm...Met welke wagen ben ik dan serieus in de war?!

Dit bericht is ge-edit door honda-crew-PG op 5-4-2004 17:10


jij denkt aan de Wartburg denk ik ...
 
nobody fuck with us!!
master of disaster_rs50 5-4-2004 17:17 Print reply
Posts: 1839
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Idd, stel idiote pro 4-takt apen hiero....


bij een motor keuze kan ik me er anders weldegenlijk iets bij voorstellen hoor.

als je het alleen over 50cctjes hebt, ben ik het met je eens.
 
lalalalalala i can't hear you
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 5-4-2004 17:18 Print reply

Posts: 7007
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: master of disaster_rs50

[...]

bij een motor keuze kan ik me er anders weldegenlijk iets bij voorstellen hoor.

als je het alleen over 50cctjes hebt, ben ik het met je eens.


nou 2takt motorfiets is ook wel chille hoor

opzich gewoon focking snel ...
maar ja 4t is iets praktischer idd
 
nobody fuck with us!!
Blukaap 5-4-2004 17:18 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda-crew-PG
D8 dat jij ook een lompe 4takt had harry?



Jah, maar ik ga niet van de daken schreeuwen dat ie zo geweldig snel is en weetikveelwat .

Een RS125je is sneller/heeft meer vermogen.
 
Bastila is lief

Dit topic is 6249 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 8
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved