Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - hoe herken ik een ori malossi zuiger?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1045 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1742 - hoe herken ik een ori malossi zuige...
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 892 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SpeedYveS 4-10-01?17:59 Print topicpost
Posts: 1644
allo.. ik ben m'n lekkere 70 malossi LC maar weer us aan het checken. ik ga eerst maar us een poortmapje proberen te maken maarrrr..

Ik wil
1: weten of de zuiger die er in zat origineel was, een zuiger waarvan de onderkant lekker bruin is geworden door de hitte, en waar de getallen: 2664 en daar onder een quake tekentje met een 1 er naast en daar onder weggestopt in een hoekje een M dat allemaal rechts en links zit een ruit patroontje..
2: wat de echte breedte van de zuiger, en de boring van de cyl is bij een niet gehoonde en wel een x keer gehoonde cylinder is.
3: hoe flex deze cylinder onderin rijd met een 16mm keihin

wie o wie kan er wat gegevens invullen?.. Ik wil weten of de cylinder echt nog nooit is gehoond...
 

-Michiel RS- 4-10-01?19:27 Print reply
Posts: 2803
al mijn malossi zuigers hebben "malossi" in de zuiger staan, aan de binnekant dus.
maar das voor tsx he.
 
nsr-gast 4-10-01?19:30 Print reply
Posts: 334
In een 70cc malossi staat inderdaad 2664!! Ik heb hier mijn 70cc malossi (2e) zuiger liggen en daar staat het in!!
 
SpeedYveS 4-10-01?19:56 Print reply
Posts: 1644
cool... dan is het dus een ori jammer dat ie stuk is Maar zou je voor me kunnen opmeten hoe breed die zuigers van jou zijn dan? en ff zeggen of het dan een overmaat is of niet. ff met een schuifmaatje..
thnz
 
nsr-gast 5-10-01?07:49 Print reply
Posts: 334
Originele 70cc malossi zuiger is 45,5 mm (dat staat op de verpakking)
Hoop dat je hieraan wat hebt, de rest kijk ik vanmiddag wel na. Moet nu naar school :( :( :( :(
 
speedymark 5-10-01?15:24 Print reply
Posts: 605
bij mijn 70 malossi met 16mm Keihin is er weinig actie te zoeken onder de 8000 toeren, maar als ie daar komt stijgt ie echt op , dus als ik scooters eruit wil rijden maak ik gewoon veel toeren en laat ik de koppeling erg slippen hiermee trek ik de meeste scooters er wel uit behalve misschien de echt extreem getunede 70cc's onderin maakt ie best wel zwaar en stil geluid en zuipt ook niet al te veel, boven die 8k gaat ie zwaar janken, klinkt echt eng dus ik vin t zo wel handig, hij rijdt trouwens 110 bij 11k toeren met een homoet pijp, 5-bak, tw. 15-45 (zou ook 14 kunnen wezen, kweenie)
 
GUMMEN RULEZZZZZ
Pertijn 6-10-01?01:22 Print reply
Posts: 846
Bij mij staat de diameter bovenop (46,3 je hebt dus ook 45,5 en 45,9 van malossi) en een pijltje richting uitlaat poort..
Inham links en rechts in zuiger, en een venster aan de inlaat kant.
 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
nsr-gast 6-10-01?09:58 Print reply
Posts: 334
Oh ja, bij zo'n 70cc malossi is weing power onderin te zoeken hoor. Vanaf 6.000 toeren begint het trekken een klein beetje en vanaf 8.000-8.500 begint je brommer dan echt op te stijgen!!! Daar begint de pret echt pas, je moet hem goed in z'n powerband houden. Das bij mij een beetje moeilijk, ik heb maar een 4-bak :( :p :( :p !!!!
 

Dit topic is 892 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved