Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - rare tik in nsr

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17417 - rare tik in nsr
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
Dit topic is 1473 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

NSR JunK 3-4-2004 19:05 Print reply

Posts: 2339
as je dan bezig bent zou k maar ff goed naar je krukaslagers kijken, anders druk dr eens een dubbele voetpakking onder
 
brommercrazy 3-4-2004 19:07 Print reply

Posts: 2594
naald lagertje nog goed?

 
jupiler 3-4-2004 19:07 Print reply
Posts: 846
heeft hij voorderest geen vermogensverlies?
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
bart de schakelgek 3-4-2004 19:09 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jupiler

heeft hij voorderest geen vermogensverlies?


heb geen testbank hier, dus kan niet zien of hij nu ook 15 pk levert (harrie is blukaap btw)

er zitten al 3 voetpakkingen onder en er is genoeg ruimte
 
Limburger
brommercrazy 3-4-2004 19:10 Print reply

Posts: 2594
Zeker weten dat ie de kop niet bonkt?

 
jupiler 3-4-2004 19:11 Print reply
Posts: 846
jaaaaa maar ik bedoel nie dat je meer door moet jassen om op snelheid te komen ofzo, khad zon tik... en hij ging steeds langzamer + je moest em volle bak trekke en op de tank gaan liggen om em in zen 4 te krijge..... dat bedoel ik met vermogesverlies
 
BC DE BROEIKIPPE @ www.broeikippe.tk
bart de schakelgek 3-4-2004 19:11 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brommercrazy

Zeker weten dat ie de kop niet bonkt?



kop ligt er nu af, hij bonkt niet
 
Limburger
Zoetahmeerdah [Marcel] 3-4-2004 20:02 Print reply

Posts: 5996
zekerweten dat je squish goed is?

hij was bij harrie vrij krap iets van 0.7, dus als je een iets dunnere pakking gemonteerd heb kan je daar al een probleem bij krijgen
 
ik haat mensen
bart de schakelgek 3-4-2004 20:58 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Zoetahmeerdah [Marcel]

zekerweten dat je squish goed is?

hij was bij harrie vrij krap iets van 0.7, dus als je een iets dunnere pakking gemonteerd heb kan je daar al een probleem bij krijgen


ik heb harrie's blok en cilinder en alles eigenlijk

ik heb gedaan:

de 3 voetpakkingen van harries blok afgehaald, op mijn blok gezet, een nieuw naaldlager erin, de zuiger van harrie erop en de cilinder van harrie erop, toen ook nog eens de pet van harrie erop

dus alles is van harrie

dus dat gedeelte klopt, het zit waarschijnlijk in de ontsteking, spoel los of zo, maar nu heb ik geen trekker wachten tot maandag ws
 
Limburger
Blukaap 4-4-2004 0:13 Print reply

Posts: 10008
Enige verschil wat er in kan zitten is dat ontsteking nu een stuk later staat dan op mijn blok, maar vraag me af of het daar aan ligt.
Maar je hebt wel eens dat carters wat lager of hoger zijn, dus ik zou toch maar even controleren wat de squish nu wel is met 2 stuks soldeertin .

BTW: hij bevalt kennelijk wel ?
 
Bastila is lief
-jaZper- 4-4-2004 8:24 Print reply

Posts: 3841
ik had ook een rare tik, kwam er vanmorgen achter dat een zuigerveer gebroken was dus alles eens loshalen zou niet dom zijn
 
groene motoren gaan harder
SkaBla [Pim] 5-4-2004 14:25 Print reply

Posts: 4659
kan aan mij liggen maar ik hoor geen rare tik op dat filmpje hoor.....
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
freek79 5-4-2004 18:09 Print reply
Posts: 30
Ik hoor ook geen rare tik op dat filmpje hoor??? Ik heb ook vroeger een NSR gehad en die had dat ook bij het terugvallen in toeren. Dat werd veroorzaakt door het krukaslager aan de vliegwielkant. het linkercarter van een NSR heeft heeel vaak het probleem dat er is speling in het gat komt waar het lager inzit. Dit zorgt ervoor dat je lager rond gaat draaien in je carter wat dus de slijtage versnelt. dan kun je er wel een nieuw krukaslager in zetten maar dat heeft geen zin meer. het lager bonkt in je carterhelft op en neer. en dat hoor je als je het gas loslaat
 

Dit topic is 1473 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved