Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - 200cc blok op me nsr :e

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 827 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1740 - 200cc blok op me nsr :e
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
Dit topic is 3050 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rene 8-10-01?20:41 Print reply
Posts: 2573
ziet er goed uit jah
allen ik denk dak na 1x gasgeven,
je voorwiel naast je achterwiel staat
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
SPARKLE 9-10-01?14:41 Print reply
Posts: 1332
Zo'n crossblokje ongetuned maar 33 pk?
een standaard scooterblok van de jager (die overigens w?l getuned is, maar wel maar 50cc) levert al 22 pk
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
SpeedYveS 9-10-01?15:00 Print reply
Posts: 1644
echt geen 22 pk hoor, 2,2 denk ik eerder! 22 haal je echt noooooit met 50cc ook niet in de race's denk ik.
 
verwijderd 9-10-01?15:05 Print reply
Posts: 4082
33pk is fokking veel hoor :n
 
SpeedYveS 9-10-01?15:05 Print reply
Posts: 1644
dat is wel een V@ stoer blokje ja! maar ik denk niet dan je hem met je normale radiateurtje kan koelen ook hoor, heb je echt wel een grotere voor nodig, zoals ik heb
 
SPARKLE 9-10-01?15:09 Print reply
Posts: 1332
22 PK 100% ZEKERS WETEN!!!!!!
50cc blok, 70cc cilinder door de Jager getuned 22 pk!!
WALLA
maar serieus.....

Kijk hier maar:
http://www.dejager-scooters.nl/pr02.htm

Okeej 21,6 PK dan..

Dan nog, een 125cc RS blok heeft toch ook al rond de 40 pk?
Enne, de AC Cobra (en dan nog iets erachter in het duits) heeft 1250 PK en kost 400 000 DM


Van 0-100 in 2,9sec
Van 0-200 in 5,8sec
Van 0-300 in 12 sec
Top van 400 km/u!!

HIJG

[This message is edited by SPARKLE on 9-10-01 15:19]
 
How am I posting? Call 1-800-BITE-ME!!
swiss 9-10-01?16:26 Print reply
Posts: 672
hetklopt niet wat ik zei over de 47m en de 13 seconden ook niet
want je kunt het veel simpeler berekenen, namelijuk:
w=f*s(arbeid=kracht*afstand) wat hetzelfde is als w=m*a*s( m=massa a=versnelling, in dit geval vertraging) en de formule voor de energie die je heb en die je kwijt wilt, gezien je wilt stilstaan, is nog steeds E=.5mv^2. de arbeid van het remmen moet even hoog zin als de energie die je hebt om tot stilstand te komen dus W=E,==> m*a*s=.5mv^2 dus s(die je wilt weten)=.5mv^2/m*a de m(=massa in kg) kun je wegstrepen, (logisch wnat je weet de remvertraging al)dus s=.5v^2/a
als je 170 gaat duurt de remweg dus .5*(170/3.6)^2/3.6=310 m
en als je dent dat jouw remvertraging geen 3.6 is kun je die met de formule (a=.5mv^2/m*s) berekenen ,dus dan ga je 50 rijden en dan rem je op het moment dat je langs een lantaarnpaal rijdt rem je en dan meet je de afstand van die paal tot aan waar je stopte en da kun je de vertraging uitrekenen, en des te harder je gaat des te precieser je de vertraging kunt uitrekenene, dus weer ee nreden om je brommer optevoeren.

en als je je remverteraging weet kun je werderom weer je remafstand bij elke snelheid uitrekenen.
 
dae obbe ufm bergli, da staet an schwaze mtx 8, ich has i w

Dit topic is 3050 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 5 van 5
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved