Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - tsx lekt olie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 990 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17365 - tsx lekt olie
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rasta man 1-4-2004 11:34 Print topicpost

Posts: 3612
me tsx lekt olie aan de linkerkant van het blok. kdenk weet dat ik nieuwe keeringen nodig heb bij de krukas maar moet ik de rechterkant of de linkerkant vervangen? kheb geen zin om de vliegwiel en shit er helemaal af te halen voro lucht want kep ook geen sleutel daar voor . ojah bij da setje zaten nog meer keeringen maar kep geen id waar voor die zijn iemand id?
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK

Luc 1-4-2004 11:36 Print reply

Posts: 3590
Je doet er het best aan om ze meteen allemaal te vervangen, of het kan aan de pakkingen liggen...
 
Joscross 1-4-2004 11:37 Print reply

Posts: 12501
Rechter krukaskeering kan het niet zijn want dat merk je wel rijden op je brommer
 
Perdelul 1-4-2004 11:38 Print reply
Posts: 457
lekt ie net bij zoon plastic plaatje? want dat hebbe veel tsxen aan de linkerkant van het blok
 
rasta man 1-4-2004 11:45 Print reply

Posts: 3612
er komt olie achter het vliegwieldus het lijkt mij de krukas keering maar de rechterkant of de linkerkant en oja rijden gaat zwaar klote hij maakt een klote geluid en da klinkt niet goed en je trilt helemaal weg als je rond de 5k komt daarboven niet meer
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Blijhoofd 1-4-2004 11:49 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

er komt olie achter het vliegwieldus het lijkt mij de krukas keering maar de rechterkant of de linkerkant en oja rijden gaat zwaar klote hij maakt een klote geluid en da klinkt niet goed en je trilt helemaal weg als je rond de 5k komt daarboven niet meer


als die lek is komt tie nie meer boven 5 k

en als je het gaat vervangen moet je meteen alle keringen en pakkingen doen

dat plaatje van neutraal schakelaar wilt wel eens lekken of de kering van de primaire as
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
rasta man 1-4-2004 11:52 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


als die lek is komt tie nie meer boven 5 k

en als je het gaat vervangen moet je meteen alle keringen en pakkingen doen

dat plaatje van neutraal schakelaar wilt wel eens lekken of de kering van de primaire as

nop hij komt tot de 9 k en houd in bij volgas. neutraalschakelaar heeft gelekt maar lekt nu niet meer en het komt echt achter het vliegwiel vandaan. scooterkiller heeft het ook al gechekt en waar zitte al die keeringen dan?? pakking is ook vervangen toen ik m blok weer in mekaar had gezet

Dit bericht is ge-edit door rasta man op 1-4-2004 11:52
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Blijhoofd 1-4-2004 12:06 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

[...]

nop hij komt tot de 9 k en houd in bij volgas. neutraalschakelaar heeft gelekt maar lekt nu niet meer en het komt echt achter het vliegwiel vandaan. scooterkiller heeft het ook al gechekt en waar zitte al die keeringen dan?? pakking is ook vervangen toen ik m blok weer in mekaar had gezet

Dit bericht is ge-edit door rasta man op 1-4-2004 11:52


hmm 9 k kom je meestal al niet als ze lek zijn check je bougi kleur is

keringen zitten rechts en links van je krukas bij primaire as
kickstart as
schakel as
koppelings as
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Tsxdude AKU MicheL 1-4-2004 12:14 Print reply

Posts: 10676
Komt mm onder by de neutraalschakelaar vandaan...had ik ook, is dat rubbertje eronder verrot......
 
K doe niet de hele dag gek, ook niet de halve
rasta man 1-4-2004 12:17 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


hmm 9 k kom je meestal al niet als ze lek zijn check je bougi kleur is

keringen zitten rechts en links van je krukas bij primaire as
kickstart as
schakel as
koppelings as

dat moet wel lukke op zich alleen kep geen ontstekingsleutel mar ik denk dat ik die keering nog altijd kan vervangen als het nog steeds lekt.en kep trouwens 6 keeringen en jij noemt er 5 op waar zit die laatste dan? ik ga nu ff kijke naar me bougi kleur

bougi = koffiebruin dus goed en @ michel je ken best wel es gelijk hebbe volgens mij zat er geen rubbertje op toen ik laatst keek ik ga es probere dat schroefie los te krijge watn dat zit muurvast alweer

Dit bericht is ge-edit door rasta man op 1-4-2004 12:27
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
rasta man 1-4-2004 14:35 Print reply

Posts: 3612
ik heb nu dat blok ope de koppeling MOET er af anders kan ik die 3 schroefjes niet er af krijgen maar gvd ik kn die moer in de koppeling niet los krijgen want dan blijf je dat ding maar ronddraaien. en de moer om het tandwiel heen aant eind van de krukas zit ook muurvast terwijl ik het tandwiel heb geblokkeert met een schroevendraaier
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
kpotappel86 1-4-2004 15:10 Print reply

Posts: 2679
er zit ook ene keering een heel kleintje geloo f ik bij da koppelingstiftje
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
Martijn 1-4-2004 15:33 Print reply
Posts: 10000
je kunt toch makkelijk zien waar het vandaan komt??

en als het vanachter je vliegwiel komt..dan is het ?f een blokboutje...of de keerring.

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
rasta man 1-4-2004 16:29 Print reply

Posts: 3612
de hele zooi zit weer in mekaar kep vet lang zitte rotzooien maar ik krijg die koppeling er no way af en die krukas moer ook niet ...schijt dan blijft ie maar voor ze lange leve lekke kutding
 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK
Martijn 1-4-2004 16:32 Print reply
Posts: 10000
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rasta man

de hele zooi zit weer in mekaar kep vet lang zitte rotzooien maar ik krijg die koppeling er no way af en die krukas moer ook niet ...schijt dan blijft ie maar voor ze lange leve lekke kutding


krukas blokkeren door perfectpassende stang door smallend te steken (luchttol is nog beter)

koppelingsmoer door in zn 5 te zetten, griptang op je uitgaande as (waar je tandwiel normaal zit) en dan dikke schroevendraaier door achterste blokophanggat.

 
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 ***
rasta man 1-4-2004 16:44 Print reply

Posts: 3612
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn

[...]


krukas blokkeren door perfectpassende stang door smallend te steken (luchttol is nog beter)

koppelingsmoer door in zn 5 te zetten, griptang op je uitgaande as (waar je tandwiel normaal zit) en dan dikke schroevendraaier door achterste blokophanggat.



 
KLIK>>> http://www.brommerforum.nl/sales/detail/7305 <<<KLIK

Dit topic is 599 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved