me tsx lekt olie aan de linkerkant van het blok. kdenk weet dat ik nieuwe keeringen nodig heb bij de krukas maar moet ik de rechterkant of de linkerkant vervangen? kheb geen zin om de vliegwiel en shit er helemaal af te halen voro lucht want kep ook geen sleutel daar voor . ojah bij da setje zaten nog meer keeringen maar kep geen id waar voor die zijn iemand id?
er komt olie achter het vliegwieldus het lijkt mij de krukas keering maar de rechterkant of de linkerkant en oja rijden gaat zwaar klote hij maakt een klote geluid en da klinkt niet goed en je trilt helemaal weg als je rond de 5k komt daarboven niet meer
er komt olie achter het vliegwieldus het lijkt mij de krukas keering maar de rechterkant of de linkerkant en oja rijden gaat zwaar klote hij maakt een klote geluid en da klinkt niet goed en je trilt helemaal weg als je rond de 5k komt daarboven niet meer
als die lek is komt tie nie meer boven 5 k
en als je het gaat vervangen moet je meteen alle keringen en pakkingen doen
dat plaatje van neutraal schakelaar wilt wel eens lekken of de kering van de primaire as
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
en als je het gaat vervangen moet je meteen alle keringen en pakkingen doen
dat plaatje van neutraal schakelaar wilt wel eens lekken of de kering van de primaire as
nop hij komt tot de 9 k en houd in bij volgas. neutraalschakelaar heeft gelekt maar lekt nu niet meer en het komt echt achter het vliegwiel vandaan. scooterkiller heeft het ook al gechekt en waar zitte al die keeringen dan?? pakking is ook vervangen toen ik m blok weer in mekaar had gezet
Dit bericht is ge-edit door rasta man op 1-4-2004 11:52
nop hij komt tot de 9 k en houd in bij volgas. neutraalschakelaar heeft gelekt maar lekt nu niet meer en het komt echt achter het vliegwiel vandaan. scooterkiller heeft het ook al gechekt en waar zitte al die keeringen dan?? pakking is ook vervangen toen ik m blok weer in mekaar had gezet
Dit bericht is ge-edit door rasta man op 1-4-2004 11:52
hmm 9 k kom je meestal al niet als ze lek zijn check je bougi kleur is
keringen zitten rechts en links van je krukas bij primaire as
kickstart as
schakel as
koppelings as
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
hmm 9 k kom je meestal al niet als ze lek zijn check je bougi kleur is
keringen zitten rechts en links van je krukas bij primaire as
kickstart as
schakel as
koppelings as
dat moet wel lukke op zich alleen kep geen ontstekingsleutel mar ik denk dat ik die keering nog altijd kan vervangen als het nog steeds lekt.en kep trouwens 6 keeringen en jij noemt er 5 op waar zit die laatste dan? ik ga nu ff kijke naar me bougi kleur
bougi = koffiebruin dus goed en @ michel je ken best wel es gelijk hebbe volgens mij zat er geen rubbertje op toen ik laatst keek ik ga es probere dat schroefie los te krijge watn dat zit muurvast alweer
Dit bericht is ge-edit door rasta man op 1-4-2004 12:27
ik heb nu dat blok ope de koppeling MOET er af anders kan ik die 3 schroefjes niet er af krijgen maar gvd ik kn die moer in de koppeling niet los krijgen want dan blijf je dat ding maar ronddraaien. en de moer om het tandwiel heen aant eind van de krukas zit ook muurvast terwijl ik het tandwiel heb geblokkeert met een schroevendraaier
de hele zooi zit weer in mekaar kep vet lang zitte rotzooien maar ik krijg die koppeling er no way af en die krukas moer ook niet ...schijt dan blijft ie maar voor ze lange leve lekke kutding
de hele zooi zit weer in mekaar kep vet lang zitte rotzooien maar ik krijg die koppeling er no way af en die krukas moer ook niet ...schijt dan blijft ie maar voor ze lange leve lekke kutding
krukas blokkeren door perfectpassende stang door smallend te steken (luchttol is nog beter)
koppelingsmoer door in zn 5 te zetten, griptang op je uitgaande as (waar je tandwiel normaal zit) en dan dikke schroevendraaier door achterste blokophanggat.
krukas blokkeren door perfectpassende stang door smallend te steken (luchttol is nog beter)
koppelingsmoer door in zn 5 te zetten, griptang op je uitgaande as (waar je tandwiel normaal zit) en dan dikke schroevendraaier door achterste blokophanggat.