Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - shell v-power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 932 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17364 - shell v-power
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

henk huppelschoten 9-6-2005 18:25 Print reply
Posts: 656
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: onraad

Ach als ik met m'n brommer 98 ipv 95 tank, reageert hij een klein beetje feller. Maar meer verschil haal ik er niet uit. Met m'n auto merk ik ook wel een beetje verschil als ik echt alles deruit haal en vol gas geef op een lang recht stuk, maar verder is het de moeite niet omdat je toch nooit je volle vermogen nodig hebt of gebruikt in de auto.


dat verschil zit volgens mij tussen je oren euro 98 heeft juist een lagere ontbrandingssnelheid geloof ik.

98 heeft vooral nut bij motoren met een hogere compressie dan gewone motoren.

correct me if I'm wrong
 
Maar agent ik rij toch mooi met het verkeer mee???Ja maar wel op de snelweg jongeman!!!
Jozeff - Forum en Sales Moderator 9-6-2005 18:40 Print reply

Posts: 10835
ja, zorgt dat hij minder snel pingelt
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
Tuning_Centre_Tax 9-6-2005 18:55 Print reply

Posts: 901
ik tank 1x in de maand een tank v-power. Hij schijnt je motor schoon te houden, dus moet er geen koek meer op je zuiger zitten.

Bij mn andere brommertje reed ik altijd op v-power en die zuiger was best wel heel schoon.
 
Nsr onderdelen te koop!!!! Inbox voor meer info.
benz 9-6-2005 18:58 Print reply

Posts: 1293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blijhoofd

[...]


formule 1 gebruikt gewone normale benzine ze mogen nix aan octaan en chit doen


inderdaat net zoal motor GP ook normale benzine.

heb tijdje 125 cc race gedan mocht ook alleen normale benzine tanken en werd echt voor elke race gekeken of het octan niet hoger was dan in nederland toegestaan
 
Delft Racing Team (DRT) Devoe Racing team http://www.devoeracingteam.tk/
Sr eunt Wo0t 9-6-2005 19:07 Print reply

Posts: 413
mog je dan ook niet gwoon octaan 101 tanken? is tog gwoon benzine, maja iig, ik merk ook niet veel verschil tussen 95 of v-power:S jah rijd wat zuiniger, ik hou dan 1 tank over in 3 maanden(5liters) dusjah daar doekt niet voor
 
Did u poop a virgin, cuz man that shit is tight!
High Octane 9-6-2005 19:07 Print reply
Posts: 7
Hi, (muh 1ste post here..!!)

Al een tijdje ben ik op zoek naar goed mengsel voor mijn MTX-Sh, we (met een paar vrienden) hebben daarbij een klein onderzoekje gedaan naar verschillende brandstoffen...

We hebben gekeken naar:

--Merkbaar vermogen
--Snelheid
--ReactieSnelheid
en hoe zuinig een brandstof was...

we hebben de mengsels van BP (Ultimate Ron 98 en Ron 95 ongelood), van de Gulf (een goedkope pomp, Euro Ron 95 ongelood)
en als laatste nog een Witte pomp (Ron 98 ongelood en Ron 95 ongelood)

Tot nu toe zijn we er allemaal over eens dat je bijna altijd Waar krijgt voor je geld..

BP was simpelweg het beste, en ook al is de prijs vrij hoog..je krijgt ut terug door het wat lagere brandstofverbruik (ultimate)

Tevens had Ultimate van BP een iets hogere reactiesnelheid, maar een lager vermogen..

Benzine van de Gulf en die witte pomp sucks ass.., ut rookt, maakt veel meer lawaai (cilinder)....en het vermogen is nergens te vinden..

Tog gaat mijn voorkeur naar gewone Ron 95 ongelood van de BP, mijn Top ligt iets hoger..(Wonderbaarlijk)

p.s. Let er wel op dat je altijd ONGELOOD tankt, brandstof met een loodvervanger mengt heeeel slecht met je olie.!

p.s.1 het octaangehalte is bij het vebranden niet hetzelfde als dat ut bij de pomp staat...dit komt doordat j'ut natuurlijk mengt met je olie, voor de "liefhebbers" zou je een Octane Booster bij je BromShop kunnen halen..(rond de 14,95 voor een Liter)
--> mengverhouding tussen de 1:25 en 1:40

p.s.2 Aangezien ik een nieuwe Cilinder ga aanschaffen (Parmakit, Zeta) gaan we ook nog kijken naar andere toevoegingen voor bij je Ron 95, denk aan Methanol, Avgas en nitromethaan...
dit zijn stoffen die je (behalve avgas) bijna overal kan halen...

Methanol wordt waarschijnlijk wel een suc6..
k'houd jullie wel ff op de hoogte, cu!



Dit bericht is ge-edit door High Octane op 9-6-2005 19:16
 
Blijhoofd 9-6-2005 19:14 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: High Octane

Hi, (muh 1ste post here..!!)

Al een tijdje ben ik op zoek naar goed mengsel voor mijn MTX-Sh, we (met een paar vrienden) hebben daarbij een klein onderzoekje gedaan naar verschillende brandstoffen...

We hebben gekeken naar:

--Merkbaar vermogen
--Snelheid
--ReactieSnelheid
en hoe zuinig een brandstof was...

we hebben de mengsels van BP (Ultimate Ron 98 en Ron 95 ongelood), van de Gulf (een goedkope pomp, Euro Ron 95 ongelood)
en als laatste nog een Witte pomp (Ron 98 ongelood en Ron 95 ongelood)

Tot nu toe zijn we er allemaal over eens dat je bijna altijd Waar krijgt voor je geld..

BP was simpelweg het beste, en ook al is de prijs vrij hoog..je krijgt ut terug door het wat lagere brandstofverbruik (ultimate)

Tevens had Ultimate van BP een iets hogere reactiesnelheid, maar een lager vermogen..

stond cker de eene week wat meer wind
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
BestBoarder 9-6-2005 19:14 Print reply

Posts: 675
werkt bij mij 0 of ik vpower of euro95 tank
 
EmielRense.com
mtxr2rijder 9-6-2005 19:19 Print reply

Posts: 133
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Sr eunt Wo0t

mog je dan ook niet gwoon octaan 101 tanken? is tog gwoon benzine, maja iig, ik merk ook niet veel verschil tussen 95 of v-power:S jah rijd wat zuiniger, ik hou dan 1 tank over in 3 maanden(5liters) dusjah daar doekt niet voor


als je octaangehalte van 101 gebruikt heb je kans dat je je brommer met warme motor niet meer uit kan zette(zelfontbranding)



 
SkaBla [Pim] 9-6-2005 19:29 Print reply

Posts: 4659
dat voorkomt het toch juist?
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Exision 9-6-2005 19:44 Print reply
Posts: 283
jep, en @ onderzoeken;

Het heeft allemaal niet zoveel zin om iets anders dan 95 te tanken als je je compressieverhouding er niet op aanpast.

Het enigste wat sneller gaat is je portemonee, die gaat sneller leeg .
 
mt-special 9-6-2005 21:03 Print reply

Posts: 156
dat Octane Booster spul... werkt dat een btjeh??
op welkeh verhouding zou jeh dat moeten gebruiken dan... 1/25 ofzo??
 
de heineken honcho.... met zon een handdoek... met regen een poncho
boertie 9-6-2005 21:13 Print reply

Posts: 565
ennuh iemand al ervaring met shell v-power diesel... bestaat nu ook zag zo'n vlag hangen bij pomp wat zou daar aan veranderd zijn. vast geen samenwerking met ferrari want die heeft geen diesels
 
bart de scootergek 10-6-2005 1:24 Print reply

Posts: 8916
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie

ennuh iemand al ervaring met shell v-power diesel... bestaat nu ook zag zo'n vlag hangen bij pomp wat zou daar aan veranderd zijn. vast geen samenwerking met ferrari want die heeft geen diesels


volgens de reclame is het in samenwerking met volkswagen .
 
Honda RC-33
benz 10-6-2005 1:30 Print reply

Posts: 1293
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: boertie

ennuh iemand al ervaring met shell v-power diesel... bestaat nu ook zag zo'n vlag hangen bij pomp wat zou daar aan veranderd zijn. vast geen samenwerking met ferrari want die heeft geen diesels



ehh wel hoor ferari werkt samen met Lamborgini.

en lamboghini en een Tracktor merk ( zo begonnen ) en das een strijd gewoorden tussen de 2 en nu werken ze meer en deels samen dus ze hebben bijde zeker wel diesels alleen je treft ze nooit.


ferrai maakt niet alleen auto's om mee te racen hoor

Dit bericht is ge-edit door benz op 10-6-2005 1:31

Dit bericht is ge-edit door benz op 10-6-2005 1:46
 
Delft Racing Team (DRT) Devoe Racing team http://www.devoeracingteam.tk/

Dit topic is 9466 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 8 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved