Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - shell v-power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17364 - shell v-power
Pagina 7 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-Yannick- 7-4-2004 11:32 Print reply

Posts: 110
deze maandag of dinsdag de duitse v power is testen en zal er een verslagje over maken
(jammer dat ze het niet in belgi? hebben)
 
mr200r 7-4-2004 13:51 Print reply
Posts: 5122
Dit is gewoon niet meer dan een miliu-eis net
zoiets als shell-pura.

Even over de f1 volgens het regelement van 1995
moet een f1 op 95 octaan benzine rijden.
Eind jaren80-begin jaren90 hadden ze inderdaad speciaale benzine nu niet meer.
Kom een keer langs kijken we wat mooie banden
ik heb de seizoenoverzichten van 1975-2003 en
vindt het wel leuk om met andere f1-liefhebbers
erna te kijken/praten.
 
mr200r
senda freak 12-4-2004 16:26 Print reply
Posts: 171
Ik had dit topic nog niet gezien, maar heb een heel verhaal gepost waarin duidelijk de voordelen, nadelen en de verschillen uitgelegd worden:

http://www.brommerforum.nl/showtopic/17693/1


Dit bericht is ge-edit door senda freak op 12-4-2004 16:27
 
Officieel Team DR teambaas... www.drekracers.nl
pepijn 12-4-2004 17:36 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blair

[...]



...Denk jij dat er mensen sprinten of racen met 95? Ik weet wel zeker van niet. MEt 98 kan je een hogere compressie verhouding hebben terwijl de boel toch heel blijft. Of als je op de grens van detonatie zit met 95 blijft de boel heel met 98......


SOBW is gewoon met 95 hoor

Dit bericht is ge-edit door pepijn op 12-4-2004 17:42
 
Blukaap 12-4-2004 17:43 Print reply

Posts: 10006
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pepijn

[...]


SOBW is gewoon met 95 hoor

Dit bericht is ge-edit door pepijn op 12-4-2004 17:42


Owjah ?

Quote:

17. BRANDSTOF
Als brandstof mag uitsluitend gewone loodvrije benzine (Normaal of Super) worden gebruikt, dat wil zeggen: benzine die normaliter ook door gewone motorvoertuigen op de openbare weg wordt gebruikt en die voor iedereen via de gebruikelijke handelskanalen langs de openbare weg verkrijgbaar is.



hier vandaan
 
Bastila is lief
pepijn 12-4-2004 18:59 Print reply
Posts: 1287
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blukaap

[...]


Owjah ?

[...]


hier vandaan


oke
 
fikus 9-6-2005 13:42 Print reply

Posts: 110
ohwkee, kheb vandaag euro 95, super plus 98 en v-power 100 octaan getest. HET MAAKT HELEMAAL GEEN VERSCHIL! beide hadden dezelfde topsnelheid op mijn brommer. dus gewoon 95 blijven tanken
 
Joscross 9-6-2005 13:44 Print reply

Posts: 12501
Goh, echt
 
mb-gek 9-6-2005 13:45 Print reply

Posts: 10385
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fikus

ohwkee, kheb vandaag euro 95, super plus 98 en v-power 100 octaan getest. HET MAAKT HELEMAAL GEEN VERSCHIL! beide hadden dezelfde topsnelheid op mijn brommer. dus gewoon 95 blijven tanken

en de acceleratie en was je tank helemaal leeg toen je ging tanken?
 
http://www.brommerforum.nl/sales/detail/18104/last wie heeft er 1 voor me ??
Stegehuis 9-6-2005 13:49 Print reply
Posts: 1150
"je motor blijft schoner"
 
tsx_gangster 9-6-2005 14:05 Print reply

Posts: 374
mijn brommer gaat wel iets sneller door v power
 
Markos 9-6-2005 14:16 Print reply

Posts: 5048
v-power werkt volgens mij alleen bij injectie. En ook nog niet eens alle injectie alleen een bepaald soort injectie ofzo (meen ik gehoord te hebben )
 
SLET! plaatjes hosten doe je op www.imageshack.us
onraad 9-6-2005 14:37 Print reply
Posts: 593
Ach als ik met m'n brommer 98 ipv 95 tank, reageert hij een klein beetje feller. Maar meer verschil haal ik er niet uit. Met m'n auto merk ik ook wel een beetje verschil als ik echt alles deruit haal en vol gas geef op een lang recht stuk, maar verder is het de moeite niet omdat je toch nooit je volle vermogen nodig hebt of gebruikt in de auto.
 
SpeedY_the_Devil 9-6-2005 18:10 Print reply

Posts: 2711
ik had gelezen in een andere topic hiero dat shel v-power eigenlijk een octan getal van 97 heeft maar omdat ze in stapjes werken noemen ze het gewoon 95.. ofzo..

moe je ff zoeken naar die andere topic daar had iemand heel veel info gepost over v-power
 
Ex-ex-Honda rijder... :-D --- op naar de 2800 posts :-e :-e --- Mijn site, GB en forum --> http://speeddevil.byethost32.com/index.php
Gary - Forum en Gallery Moderator 9-6-2005 18:14 Print reply

Posts: 12846
Kijk eens naar de startpost
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....

Dit topic is 9627 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 7 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved