Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - shell v-power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 795 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17364 - shell v-power
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

jodix36 6-4-2004 20:23 Print reply
Posts: 167
ja, staat er toch
 
dit is een leuk onderschriftje
Joscross 6-4-2004 20:24 Print reply

Posts: 12501
5 km harder..?
 
Guidoke 6-4-2004 20:25 Print reply

Posts: 156
98 is alleen voor snellere motoren, en alleen als de fabrikant dat voorschrijft. Sommige mensen denken echt dat ze met 98 harder gaan/ meer pk's krijgen. Voor deze zelfde mensen is V-power uitgevonden. Shell vediend nu nog net wat meer aan deze hopeloze gevallen.
 
Hoe moet dat op een computer?
Blorn 6-4-2004 20:26 Print reply

Posts: 13825
Weet jij wel het verschil (en dus ook nut) tussen 95 en 98?
 
Rubn 6-4-2004 20:27 Print reply

Posts: 618
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Blorn

Weet jij wel het verschil (en dus ook nut) tussen 95 en 98?
Leg eens uit
 
Live to Ride, Ride to Live !!!
Blorn 6-4-2004 20:29 Print reply

Posts: 13825
Guidoke 6-4-2004 20:32 Print reply

Posts: 156
Als je het tegen mij hebt: Zeker weet ik dat. 98 heeft een hoger octaan getal waardoor de detonatie grens omhoog wordt geschroeft. Hierdoor kan je met een hogere compressie rijden. Echter, je hebt wel een heel hoge compressie nodig wil je motor beginnen te pingelen (detoneren) met gewoone euro 95. Oftewel: 98 heeft pas zin als je motor daarom vraagt (zoals een Honda CRF ), kan je motor ook 95 aan, dan heeft het GEEN ENKELE ZIN om 98 te tanken.

Volgens mij ben jij Blorn ook zo'n geval dat 98 tankt in z'n brommer omdat hij denkt dat hij dan harder gaat. (ik kan het mis hebben natuurlijk)

EDIT: En ik had de FAQ van Rudy niet eens gelezen...

Dit bericht is ge-edit door Guidoke op 6-4-2004 20:35
 
Hoe moet dat op een computer?
bart de schakelgek 6-4-2004 20:34 Print reply

Posts: 5987
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Guidoke

Volgens mij ben jij Blorn ook zo'n geval dat 98 tankt in z'n brommer omdat hij denkt dat hij dan harder gaat. (ik kan het mis hebben natuurlijk)


nu krijgen we een mega bitchfight
whahaha
 
Limburger
Blorn 6-4-2004 20:35 Print reply

Posts: 13825
Ik denk het ook ja, ben bang dat je het mis hebt.
 
Guidoke 6-4-2004 20:38 Print reply

Posts: 156
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bart de schakelgek

[...]


nu krijgen we een mega bitchfight
whahaha


Oke, dan ben jij de bitch...
Stel dan niet zo'n domme vragen. Ik ben niet zo'n figuur die onzin post als hij er totaal geen verstand van heeft, maar dat kan jij niet weten natuurlijk

Edit: had het over Blorn natuurlijk

Dit bericht is ge-edit door Guidoke op 6-4-2004 20:40
 
Hoe moet dat op een computer?
Joscross 6-4-2004 20:42 Print reply

Posts: 12501
Whoei dus Blorn is iemand die onzin post en er totaal geen verstand van heeft?

Oh kewl daarom is ie dus moderator.
 
Guidoke 6-4-2004 20:45 Print reply

Posts: 156
Heb ik totaal niet gezegt. Ik zei alleen dat IK dat iig NIET was.

EDIT: Maar ik zal het idd wel mis hebben wat betreft mijn stelling over Blorn.

Dit bericht is ge-edit door Guidoke op 6-4-2004 20:46
 
Hoe moet dat op een computer?
Blorn 6-4-2004 20:53 Print reply

Posts: 13825
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Guidoke

98 is alleen voor snellere motoren, en alleen als de fabrikant dat voorschrijft. Sommige mensen denken echt dat ze met 98 harder gaan/ meer pk's krijgen. Voor deze zelfde mensen is V-power uitgevonden. Shell vediend nu nog net wat meer aan deze hopeloze gevallen.
Wat ik bedoelde te zeggen, hoge compressie (waarvoor dus euro 98 voor nodig is) icm goeie verbrandingsruimte resulteerd dus idd tot meer vermogen.

Mijn punt: euro 98 is dus NIET nutteloos, en dat sommige mensen het tanken omdat ze denken dat ze harder gaan, fijn leuk voor ze. Maar misschien heeft V-power ook wel effect. Vriend van me gaat binnenkort banken met zn TL1000r, en hij had het er al over dat ie ook een tankje V-power wou proberen.

Als ik er wat over gehoord heb zal ik het laten weten.
 
hondacrosser 6-4-2004 20:55 Print reply

Posts: 1902
lijkt me een hoop klets

ik denk dat ze gewoon meer willen verkopen en daarom gewoon benzine met een hoger octaan getal verkopen onder deze naam
 
jeroen 6-4-2004 20:57 Print reply

Posts: 15066
wij tanken die zooi nu ook in de auto..

enige verschil die ik zieis dat ie nu 200 toeren minder stationair draait
 

Dit topic is 9727 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 4 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved