het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er bij de verbranding meer energie vrij komt (net als bv. bij diesel). Hogere verbrandingswaarde dus. Of het zo is, testen, zeer eenvoudig dus.
En wil nou iedereen ophouden over octaanGEHALTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn brandstof autotje rijd op nitro.. zal ook wel een hoog octaan getal zijn.. het ontbrand vanzelf... alleen als je hem moet starten moet je even de gloeier(boegie) stroom geven
mijn brandstof autotje rijd op nitro.. zal ook wel een hoog octaan getal zijn.. het ontbrand vanzelf... alleen als je hem moet starten moet je even de gloeier(boegie) stroom geven
het lijkt me eerder de klopvastheid omlaag wordt gebracht, zo'n ding moet immers dieselen.
nee, het is wel ander spul, maar hier is v-power op basis van 95, in dld op basis van 98 (naar de wensen van de klant afgestemd, owkeeeej) in dld heb je ook hogere octaan dan 98, geloof 100 ofzow?
ik heb vorige week in m'n ex-honda vision geflikkerd en hij rijd er nou niet echt beter op! dat ding ree btw niet echt geweldig, zelfs met terugloop-uitlaat ree hij maar 55 max.
conclusie: Het is duurder en het heeft geen nut!(bij mij dan)