Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - shell v-power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 721 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17364 - shell v-power
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 9730 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Hans F 1-4-2004 15:39 Print reply
Posts: 4326
het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat er bij de verbranding meer energie vrij komt (net als bv. bij diesel). Hogere verbrandingswaarde dus. Of het zo is, testen, zeer eenvoudig dus.

En wil nou iedereen ophouden over octaanGEHALTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 
SendaMax 1-4-2004 15:42 Print reply

Posts: 1592
mijn brandstof autotje rijd op nitro.. zal ook wel een hoog octaan getal zijn.. het ontbrand vanzelf... alleen als je hem moet starten moet je even de gloeier(boegie) stroom geven
 
verwijderd 1-4-2004 15:47 Print reply
Posts: 4082
ja, ik zat er ook aan te denken om het te gebruiken voor crossers. maar ik weet niet precies wat die v-power is, moek eerst maar ff uitzoeken
 
SkaBla [Pim] 1-4-2004 15:58 Print reply

Posts: 4659
ik zei toch octaangetal?
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
TSX-R 1-4-2004 16:00 Print reply
Posts: 209
ik niet...heb t al veranderd...foutje

 
Hans F 1-4-2004 16:01 Print reply
Posts: 4326
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TO THA MAXXX

mijn brandstof autotje rijd op nitro.. zal ook wel een hoog octaan getal zijn.. het ontbrand vanzelf... alleen als je hem moet starten moet je even de gloeier(boegie) stroom geven


het lijkt me eerder de klopvastheid omlaag wordt gebracht, zo'n ding moet immers dieselen.
 
sproeiertje 1-4-2004 16:32 Print reply

Posts: 643
volgens mij is die V-power gewoon een andere naam voor shell pura.Want dat pura is er opeens niet meer te verkrijgen

 
evolver86 1-4-2004 16:35 Print reply
Posts: 168
nee, het is wel ander spul, maar hier is v-power op basis van 95, in dld op basis van 98 (naar de wensen van de klant afgestemd, owkeeeej) in dld heb je ook hogere octaan dan 98, geloof 100 ofzow?

Maar v-power brengt niets meer in dan 98 tanken.
 
hondafreak 1-4-2004 16:53 Print reply
Posts: 68
Als dit nieuwe goedkoper is

komt dat er bij mij in
 
YESS its fast.. NO you cant ride it!
evolver86 1-4-2004 16:55 Print reply
Posts: 168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondafreak

Als dit nieuwe goedkoper is

komt dat er bij mij in

nee, t kost 1,25 de liter
 
furia robert 1-4-2004 16:57 Print reply
Posts: 80
t is geloofk gewone benzine maar dan met octaangetal 100...pura was weer wat anders..
maar het is zeker niet goedkoper..

 
Nick - Administrator 1-4-2004 17:05 Print reply

Posts: 4967
Zie voor octaangetallen en brandstof ook deze faq: Brandstof & detonatie.
 
Pol de MT5 Crosser 6-4-2004 19:06 Print reply

Posts: 2892
heeft iemand et nou al es geprobeerd want iedereen zegt

IK DENK.........

ik zal et vandeweek is gaan tanke en ff mengen kijke of ik er iets van merk
 
http://www.cafedezolder.tk Biertje der bij?
JCG 6-4-2004 19:12 Print reply
Posts: 1531
weet iemand zeker of die v-Powe een octaan-getal heeft van 100 of hoger? Ik hoop het wel, dan kan ik me kop van me race puch nog meer afvlakken .
 
It stinks and is giving you a headache it must be a diesel
mangoo 6-4-2004 19:13 Print reply

Posts: 743
ik heb vorige week in m'n ex-honda vision geflikkerd en hij rijd er nou niet echt beter op! dat ding ree btw niet echt geweldig, zelfs met terugloop-uitlaat ree hij maar 55 max.

conclusie: Het is duurder en het heeft geen nut!(bij mij dan)
 

Dit topic is 9730 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved