Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - shell v-power

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1175 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17364 - shell v-power
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
Dit topic is 9462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

furia robert 1-4-2004 11:33 Print topicpost
Posts: 80
jullie hebben vast ook de reclame op de radio gehoord voor v-power? is nieuwe benzine ofzow... heb je daar wat aan in je brommertjeh of niet? tank nu gewoon euro 95...
 

Joscross 1-4-2004 11:35 Print reply

Posts: 12501
Is gewoon benzine met een hoger octaangehalte..
Merk je volgens mij niets/amper wat van
 
furia robert 1-4-2004 11:35 Print reply
Posts: 80
dus nix adrenaline voor je motor...
 
Supernova 1-4-2004 11:37 Print reply

Posts: 7654
Die benzine is voor de mensen met to fast to furious auto's onder hun reet om net dat beetje extra power te cre?ren
 
WP Car Customs
brutus 1-4-2004 11:39 Print reply

Posts: 7934
je moet gewoon een eigen raffinaderij beginnen met al die destilleer torens. kan je zelf je ctaan aanpassen
of je moet aan formule 1 benzine zien te kome ndat heb een heel stuk hoger octaan
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
tommy16 1-4-2004 11:40 Print reply
Posts: 278
dus in principe zou je dat zo in je brommer kunnen gooien, maar hij gaat er alleen niet harder door
 
brutus 1-4-2004 11:42 Print reply

Posts: 7934
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tommy16

dus in principe zou je dat zo in je brommer kunnen gooien, maar hij gaat er alleen niet harder door


zo zou je het kunne zeggen ja, of het octaan moet wel erg veel hoger zijn dan ga je wel iets harder denk ik
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
Supernova 1-4-2004 11:42 Print reply

Posts: 7654
Betere en schonere verbranding meer niet echt zorgt ervoor dat ie beter start enz enz..
 
WP Car Customs
Blijhoofd 1-4-2004 11:52 Print reply

Posts: 7378
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: brutus

je moet gewoon een eigen raffinaderij beginnen met al die destilleer torens. kan je zelf je ctaan aanpassen
of je moet aan formule 1 benzine zien te kome ndat heb een heel stuk hoger octaan


formule 1 gebruikt gewone normale benzine ze mogen nix aan octaan en chit doen
 
!!!!!Suzuki ride the winds of change!!!!!!!! http://www.brommerforum.nl/showtopic/33235
Ed Honda CB50J 1-4-2004 12:44 Print reply

Posts: 4190
In kersosine zit geloof een heeeeeeeeeeel hoog octaan gehalte in

Hoeveel weet ik niet.
 
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
kpotappel86 1-4-2004 12:51 Print reply

Posts: 2679
hte schilt wel een beetje hoor er zijn ook mensen die zeggen dat ze het verschil merken tussen 95 en 98 v power is toch 100 in vergelijking
 
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<<
SkaBla [Pim] 1-4-2004 12:53 Print reply

Posts: 4659
is vooral voor de compressie, met hoge compressie heb je een hoger octaangetal nodig zodat het niet vanzelf gaat detoneren
 
Dus, een auto is geen bus. Met de band? Nee, lekke fiets :D
Blukaap 1-4-2004 12:59 Print reply

Posts: 10006
Octaangetal btw (d'r zijn er maar een paar die het goed zeggen).

En ik heb over hogere octaangetallen een heel simpel regeltje: loopt ie er beter op, dan heb je het nodig ook.

Dit bericht is ge-edit door Blukaap op 1-4-2004 13:00
 
Bastila is lief
Knoxville 1-4-2004 13:53 Print reply

Posts: 1454
Voorbeeldje, ik heb een oude gare kadett uit 1982. Op euro95 start het gewoon slecht, loopt niet lekker. Op 98 loopt het gewoon een stuk beter en is nog eens zuiniger ook.... Ik heb het dus nodig...
 
Honda, the dream of power ;) Nu alleen nog ff reviseren, dan is de droom weer werkelijkheid :P
Ja Weh nou 1-4-2004 14:06 Print reply

Posts: 2242
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SkaBla [Pim]

is vooral voor de compressie, met hoge compressie heb je een hoger octaangetal nodig zodat het niet vanzelf gaat detoneren


dat was de reden dat ik mijn brommer met 98 wel met me contact uit kon zetten :S
 
HTS Autotechniek
TSX-R 1-4-2004 15:36 Print reply
Posts: 209
de formule 1 gebruikt geen gewone benzine, hij lijkt dr wel veel op, maar die benzine die de formule 1 gebruikt heeft een octaangetal van boven de 100, dat kun je in een tankstation niet echt krijgen, omdat dit niet echt goedkope benzine is.

Dit bericht is ge-edit door TSX-R op 1-4-2004 15:46
 

Dit topic is 9462 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 9
Spring naar pagina: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved