Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Rs50 Membraam

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 885 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17361 - Rs50 Membraam
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 1121 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ergeiz1987 1-4-2004 3:16 Print topicpost
Posts: 24
Uhm mischien weten jullie wat het is... Der ligt in mijn membraam een soort van blokje dat de benzine toevoer veel kleiner maakt in dat blokje zitten ook nog eens 4 gaatjes, is dit een begrenser en is dit te verwijderen?


Bedankt, Danny
 

-jaZper- 1-4-2004 7:59 Print reply

Posts: 3841
in de meeste nieuwe schakel brommers zit een membraan begrenzer.
maar of dat een begrenzer is dat weet ik niet, zal de rest hier vast wel weten.
maar je kan zelf natuurlijk ook oordelen, kijk of dat blokje de benzine/lucht stroom verhindert om soepel er door heen te gaan
 
groene motoren gaan harder
Ralf 1-4-2004 8:02 Print reply

Posts: 9073
Dat is geen begrenzer, dat is een stuffer.
 
-jaZper- 1-4-2004 8:18 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ralf

Dat is geen begrenzer, dat is een stuffer.


ziejewel, ik had het dus weer fout
stuffer is toch voordelig voor de lucht stroming?
 
groene motoren gaan harder
stoffelsmichiel 1-4-2004 8:47 Print reply

Posts: 395
UTFS!!!!!!!!!!
 
-jaZper- 1-4-2004 9:07 Print reply

Posts: 3841
kan wel leuk voor je lopen zoeken maar je zegt nieteens wat voor brommer je hebt

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoffelsmichiel

UTFS!!!!!!!!!!


wie zegt dat toch altijd? komt me bekent voor, begind met een r

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 1-4-2004 9:08
 
groene motoren gaan harder
Joscross 1-4-2004 10:29 Print reply

Posts: 12501
Heeft iets te maken met een betere flow oid zo'n stuffer
Alleen geloof ik dat ze bij een Rs bijvoorbeeld zo slecht zijn dat ze idd als begrenzer werken
 
erwinrt 1-4-2004 10:32 Print reply
Posts: 541
Heeft iemand een foto ervan? Of een foto van wat de begrenzer zou kunnen zijn in een membraam

 
bart de scootergek 1-4-2004 10:33 Print reply

Posts: 8916
is geen begrenzer, op de originele cilinder liep hij zelfs slechter als je dat ding eruit haalde geloof ik, pas op een grotere cilinder moet je dat ding eruit halen, dacht ik ten minste.
 
Honda RC-33
-jaZper- 1-4-2004 10:35 Print reply

Posts: 3841
tja, probeer het zou ik zeggen, je brommer zal er niet stuk van gaan, in het ergste geval zal hij iets slechter starten en iets langzamer lopen
 
groene motoren gaan harder
stoffelsmichiel 1-4-2004 10:41 Print reply

Posts: 395
zoek dan effetjes, er staat al een f*cking uitgebreid topic over!!!!


 
-jaZper- 1-4-2004 10:43 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stoffelsmichiel

zoek dan effetjes, er staat al een f*cking uitgebreid topic over!!!!




gezocht: membraan, niks
stuffer, niks zinnings
membraan rs ook niks,
zoekse

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 1-4-2004 10:43
 
groene motoren gaan harder
stoffelsmichiel 1-4-2004 10:49 Print reply

Posts: 395
sorry kan hem zelf ook niet vinden, maar hij is der egt. weet niet meer wat de uitkomst was....
 
tommy16 1-4-2004 11:21 Print reply
Posts: 278
Alleen als je andere cabrateur neemt er uit halen anders lekker laten zitten
 
ergeiz1987 1-4-2004 13:24 Print reply
Posts: 24
Hmm,

Heb zo'n gevoel dat het op mijn setup begrensd

setup:

Tp73CC
Dellorto 21mm
Malossi spruitstuk 21mm
Power Filter
STD uitlaat

En aangezien dat opervlak van me spruitstuk een deel op dat zwarte blok valt lijkt het net of het benzine/lucht tegen houdt der zitten dan nog wel 4gaatjes maar dat zal altijd minder door laten dan dat het blok er uit is toch? en het gaat hier over een Aprilia Rs50....
 
Joscross 1-4-2004 13:26 Print reply

Posts: 12501
Met die setup kan je dat blokje er wel uithalen
En ffs douw er een fatsoenlijke uitlaat op
 

Dit topic is 1121 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved