Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - en dat waren de 70's

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 920 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #1734 - en dat waren de 70's
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rene 3-10-01?22:25 Print topicpost
Posts: 2573
Ik en een maat van mij hadden allebij een 70 malossi op onze nsrren,
maar sinds vandaag nie meer :(

bij zijn was er een gat in de zuiger gebrand (weeknie oft gebrand is
maar er zat een hele deuk in, en een gat, en een scheur)
maar de zuiger kwam niet tegen de bovenkant.

Volgens mij ist omdat hij een snelle grondplaat heeft
(dat zijtie iig) en ik horode hier al vaker over de
slechte combinatie van nsrren en snelle grondplaten..
wat zout anders/nog meer kunnen zijn??

En bij mijn... de laatste tijd begon mn nsr steeds slechter te lopen,
compressie nam veel af, en opt laatst trok ie het niet meer in zn 4
en wou ie niet harder als 85/90 (eerst 120)
ook trok ie het in alle versnellingen veel moeilijker door

Ikke cilinder draf gehaald...
HELEMAAL NIX TE ZIEN..! ??
helemaal nix, geen krasje, allebij de zuigerveren zijn dr nog,
en ook geen rand in de cilinder ofzo?
dus hoe zout kunnen komen??
Hij was dus iets van 2 maanden geleden uitgehoond, plus nieuwe
meteor zuiger.. tzal een paar duzend km zijn gewist..

Maar zou het kunnen dat de zuigerveren rot zijn ofzo??
of nieuwe zuiger? of wat anders?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals

Broske 3-10-01?22:53 Print reply
Posts: 532
gietijzer sux!! :p :p

mun 110 loopt ook slechter als eerst, ook gietijzer :(
 
wepp
-Michiel RS- 3-10-01?23:51 Print reply
Posts: 2803
Quote:
Maar zou het kunnen dat de zuigerveren rot zijn ofzo??

Ik denk het wel ,wat kan het anders weze ?
Als de compressie afneemt zegt het al genoeg !
Doe je er extra olie bij ?
en wat voor zuiger gebruik je ? toch geen imi he:a !
En ik zou ook effe je krukas en naaldlager en bigend enzo checkke want als dat speling heeft dan slijt het ook allemaal veel sneller!
Het kan ook komen doordat je met net ietsie teveel lucht hebt gereden (te arm mengsel) dan wordt je zuiger iets te heet en slijt het als een gek (heb ik ook erg last van, en is echt kut, want hij lijkt dan harder te rijden met die afstelling, maar is dan ook sneller stuk) !

[This message is edited by Michiel Ts70x on 3-10-01 23:55]
 
verwijderd 4-10-01?07:05 Print reply
Posts: 4082
maybe lekt je koppakking
 
Rene 4-10-01?09:43 Print reply
Posts: 2573
koppakking lekt dus not, want dan zou ik last hebben van een
koelvloeistoflek.
En ik heb nog gekeken, maar dr zat geen speling op
de bigg-end- ,small-end- of krukaslagers.
Ook kreeg ie niet te veel lucht, want hij stond iets te rijk
afgesteld, bougie was altijd zwart.
En ik smeerde hem zo rond de 1:30 ofzo
edit:
oh ja, ik heb natuurlijk een meteorzuiger, en geen imi zuiger

[This message is edited by Rene on 4-10-01 09:45]
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
B3AST 4-10-01?10:02 Print reply
Posts: 2469
hey koop gewoon ff een stel nieuwe zuigerveren, haal nieuwe pakkingen, check je keringen, controleer je carburatie op valse lucht en flans die hele meuk inmekaar, rij de zuigerveren in en wedden dat ie weer 120 blaast als vanouds?
 
- insane in the brain -
Ali 4-10-01?11:40 Print reply
Posts: 667
Ja bij mij het is het hetzelfde eerst trok ie gewoon in alle versnellingen over het land nu nog maar tot de 3 de 4 riemt ie net niet meer. Gewoon ff nieuwe zuigerveer(en) erop en hij loopt denk ik weer als vanouds. Mischien is trouwens je puntje van de zuigerveer afgebroken dat kan ook. Maar ik ga vanmiddag nieuwe veren halen en morgen of zaterdag in elkaar zetten.
 
[IMG]http://24.132.20.228/mup/12147.jpg[/IMG] Leuk dinkie.. wil ik ook, sorry dat ie zo groot is maar k kan niet verschalen op mijn pc.
SpeedYveS 4-10-01?12:01 Print reply
Posts: 1644
Ik heb nog wel een geile nicasil 70cc eurocylindro voor jullie 225 piekjes en hij is all yours (serieus hoor)
 
Rene 4-10-01?14:26 Print reply
Posts: 2573
das toch die waaraan jij had lopen vijlen??

en wat kostte die dingen nou nieuw bij symen??
toch nie veul meer?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
B3AST 4-10-01?14:46 Print reply
Posts: 2469
nicasil eurocylindro? bestaan die
 
- insane in the brain -
Sven the man 4-10-01?14:49 Print reply
Posts: 456
erkan een gat in de zuiger branden door dat je onsteking te vroeg staat...
 
[B]6000cc RACER!!![/B] [IMG]http://24.132.20.228/mup/276.jpg[/IMG]
Woeter 4-10-01?15:41 Print reply

Posts: 2832
He Yves, je had toch een Malossi te koop, of ligt het nou aan mij?!

Edit: Dat gat in je zuiger kan ook door een verkeerde bougie graad komen

[This message is edited by Woeter TS80x on 4-10-01 15:42]
 
SpeedYveS 4-10-01?16:24 Print reply
Posts: 1644
Quote:
Originally posted by: Rene?
das toch die waaraan jij had lopen vijlen??
en wat kostte die dingen nou nieuw bij symen??
toch nie veul meer?

Ik heb nog nooit aan een cylinder gekloot..
ik weet nie wat ze bij symen kosten

Ja, de bestaan Jan

Ik heb ook een malossi te koop ja, maar ik verkoop deze liever en dan ga ik met die malossi rijden
 
Sneks 4-10-01?16:53 Print reply
Posts: 2499
Ik dacht eigenlijk dat eurocilindro een chroom wand had
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
SpeedYveS 4-10-01?16:57 Print reply
Posts: 1644
Quote:
Originally posted by: Hans F.?

Ik dacht eigenlijk dat eurocilindro een chroom wand had

Op MT ensow wel jah NSR niet
 
verwijderd 4-10-01?16:57 Print reply
Posts: 4082
Quote:
Originally posted by: YVES?tm

Ik heb nog wel een geile nicasil 70cc eurocylindro voor jullie 225 piekjes en hij is all yours (serieus hoor)


ja, die heb je bij mij voor 250 NIEUW compleet met pakkingen enz enz

deze cilinders zijn wel erg goed! heeft vette AUX poorten, en loopt met 18mm dik over de 115 met 4bak en proma

[This message is edited by symen kalsbeek on 4-10-01 17:02]
 

Dit topic is 582 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved