Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Kickstarter MT5

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1160 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17334 - Kickstarter MT5
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 489 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

MT5_Joost 31-3-2004 14:40 Print topicpost
Posts: 33
Hoi peeps,
Ik heb een probleempje. Ik heb mijn brommer ff opgeknapt en gespoten en hij rijdt nou lekker, maar ik moet hem altijd ff een paar meter aanduwen, want de kickstarter doet het niet. Hoe kan ik de kickstarter zwaarder afstellen, of iets doen, waardoor hij em wel in 1x kickt?

Tnx!!!
 
---

brutus 31-3-2004 14:41 Print reply

Posts: 7934
je als er ff uithalen en dan zorgen dat de veer strakker staat dmv het binne gedoe meer naar links de draai tov de buitenste kant hoop dat je het snapt
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..
MT5_Joost 31-3-2004 16:26 Print reply
Posts: 33
Sorry, maar ik snap het niet echt...Kan het iets duidelijker?

 
---
2wheels[jurg] 31-3-2004 16:29 Print reply

Posts: 3503


ik snap ook niet wat ie bedoeld maar aan de hand van deze zou die het beter moeten kunnen uitleggen hoop ik

Dit bericht is ge-edit door 2wheels[jurg] op 31-3-2004 16:30
 
best mt8 31-3-2004 16:29 Print reply
Posts: 26
als je de kap aan de kant van de kickstarter er ff afhaald dan zie je zo'n wit rond ding zitten van plastic en daarbij zit een veer die heb je waarschijnlijk niet goed zitten kijk maar ff greetz
 
MT5_Joost 31-3-2004 16:35 Print reply
Posts: 33
De veer zit wel goed ja, maar hij moet zwaarder afgesteld worden...Als ik em aanloop en em dan weer afzet, doet de kickstarter et wel...dus iets zwaarder...maar zo moet et wel lukken denk ik...TNX to y'all!
 
---
brutus 31-3-2004 16:36 Print reply

Posts: 7934
nou kijk op de fotow zie je deel 6 zit in deel 4.

deel 6 heeft een soort bloem vorm
deel 8 zit met dat pinnetje in deel 6, daarmee bepaal je dus hoe strak je veer staat. Als je de hele kickstart as laat zitten en dan deel 6 een paar cm eruit trekt dus gaat de veer mee die zit er aan vast. dan heb je deel 6 los en dan draai je die tegen de klok in ongeveer 45 graden en dan stop je hem dus weer terug.

nu dit gedaan is staat je grote veer dus ook met het andere ophangpunt die in je blok moet geklikt worden die is ook een stuk naar links, dus moet je al een beetje moeitje doen om hem om dat ophangpunt te krijgen. nu zit je ver dus strakker en zal hij dus beter terug gaan.

hoop dat jullie ht snappen
anders vraag je het maar
 
nee maar goed ik bedoel, dat doen we nou al jaren zo..

Dit topic is 489 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved