Quote: Oorspronkelijk gepost door: flakfazer
goeide dag mensen
ik kan dus van iemand een hpi over nemen van eem maat van me.. nu wil anton dus mijn gilardoni 70 tunen om dat hij heel veel koppel heeft en in verhouding minder pk .. dus als je gaat tunen zou je meer toeren moeten draaien .. maar is tunen een voordeel als je er een hpi bij neemt???wat is jullie ervaring hier mee. laat het horen thx
ik heb niet gezegd minder pk
het is alleen over het algemeen zo dat het koppel onderin toeren lager word als je dat bovenin wil verhogen en meer toeren wil gaan draaien.
het ligt er puur aan wat jij wil, en dat heb je al duidelijk gemaakt, en dus gaan we kijken wat de mogelijkheden zijn.
ik probeer het koppel onderin toeren zoveel mogelijk te behouden uiteraard, want dat is bij deze cilinder gewoon enorm.
ik kon met een zware twv gewoon op 2000 toeren rijden in ze 6, om maar ff snel een indicatie te geven, en wheelies maken zonder koppeling was geen probleem.
hier komt overigens nog een topic over , ga het natuurlijk niet doen zonder de hulp van de xperts hiero
Dit bericht is ge-edit door -Zeroed in- op 31-3-2004 22:24
|