Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - compressie

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1063 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #173 - compressie
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
Dit topic is 1166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Rene 3-5-01?17:44 Print topicpost
Posts: 2573
ik heb dus sinds 2 weken een 70 malossi lc op mn nsr,

maar wat ik merk is dat de compressie steeds minder word,
eerst moest je nog veel moeite doen om de kickstarter omlaag
te douwen, en nou gaattie bekand al omlaag als je een keertje
hard niest.

Enne hij rijd nog wel goed (althands vind ik)
ik heb de uitlaat eraf gehaald, en naar binnen gekeken,
en alletwee de zuigerveren zater er nog, en geen krassen
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals

Pertijn 3-5-01?18:18 Print reply
Posts: 846
Gefeliciteerd met je malossi.
Ik denk dat je goed op moet letten op rare geluiden oid..
Als ie goed rijd zou het goed moeten wezen..
Beetje xtra smeren..

 
[url=http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/110050/1]Skitterende RF6 te koop!![/url]
Sneks 3-5-01?20:47 Print reply
Posts: 2499
Hij was toch tweede hands?

Mischien zijn de zuigerveren wat minder aan het worden
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
70malossi 3-5-01?21:18 Print reply
Posts: 4176
heb jij 2 zuigerveren?
en wat voorn spoeling zit er in de zuiger?
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Rene 4-5-01?13:31 Print reply
Posts: 2573
zit een meteor zuiger in, met een gat bij de inlaat, maar zou ik maar gewoon nieuwe zuigerveren kopen voor de zekerheid?
 
24 uur in een dag, 24 bierflesjes in een krat, toeval? / Fairings are for homosexuals
verwijderd 4-5-01?13:39 Print reply
Posts: 4082
zou ik wel doen, wat boeit die 14 piek
 
schakel 4-5-01?17:29 Print reply
Posts: 8
zoiets had ik ook, bij mij was toen gewoon de koppakking lek! check da eerst maar es ff.
 
Sneks 4-5-01?17:43 Print reply
Posts: 2499
Daar moet je echt een bone head voor zijn
 
Ik wil veeel harder op m\'n :) [IMG]http://24.132.20.228/mup/1772.jpg[/IMG] :)
HJ 4-5-01?18:35 Print reply
Posts: 281
Er is verschil tussen compressie en weerstand. (DUH!) Als je hem correct hebt ingelopen, zal de compressie hoger moeten zijn, en de weerstand van de zuiger in de cilinder minder. Ik denk dat je nu gewoon veel minder weerstand hebt, en net zoveel, zoniet meer compressie
mzzls HJ
 
4stroke rules
70malossi 4-5-01?22:13 Print reply
Posts: 4176
ik heb een ori malossi zuiger met 1 veer en spoelein rond de zuigerpen,en aan d evoorkant onder de veer een klein blokje en aan de onderkant 2 vette poorten
 
Om leen te quoten : Die subaru spaait m hard jong
Kouwe Arie 5-5-01?13:09 Print reply
Posts: 2065
Quote:
Er is verschil tussen compressie en weerstand. (DUH!) Als je hem correct hebt ingelopen, zal de compressie hoger moeten zijn, en de weerstand van de zuiger in de cilinder minder. Ik denk dat je nu gewoon veel minder weerstand hebt, en net zoveel, zoniet meer compressie
mzzls HJ[QUOTE/]

dat klinkt verdacht logisch

 
Kouwe Arie 5-5-01?13:09 Print reply
Posts: 2065
ik bedoel natuurlijk:

Quote:
Er is verschil tussen compressie en weerstand. (DUH!) Als je hem correct hebt ingelopen, zal de compressie hoger moeten zijn, en de weerstand van de zuiger in de cilinder minder. Ik denk dat je nu gewoon veel minder weerstand hebt, en net zoveel, zoniet meer compressie
mzzls HJ


dat klinkt verdacht nauwkeurig



 

Dit topic is 1166 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 1
Spring naar pagina: 1
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved