ties |
30-3-2004 15:05 |
Posts: 1333 |
je hebt gelijk. derbi heeft waardeloze bedrading. komt bij die spaghetti vreters vandaan. hebben nog geen enkele electric gemaakt die echt goed is. en een kleine rot achterrem hebben ze ook.
|
|
|
|
kpotappel86 |
30-3-2004 15:16 |
Posts: 2679 |
ik zou voor de crosser gaan gewoon omdat ik da mooier vind en dan idd beetje semi weg/cross bandjes
ik vind de grotes van de velgen ook mooier bij een crosser
deze bandden rijden erg fijn supergrip(kan bijna niet spinne op asfal;t en stenen en lekker hard door de bochten
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
kreidler rs |
30-3-2004 15:37 |
Posts: 6202 |
dan vind ik deze mooier.
|
|
bier drinken en kut roepen |
|
Apriliars105 |
30-3-2004 19:35 |
Posts: 6111 |
Je hoeft echt geen Derbi te kopen omdat die zogenaamd beter zijn. Dat zijn ze niet, de ene vind minarellie beter, de andere derbi. (ikzelf minarellie)
Gewoon nemen wat je mooier vind.
Mijn mening: Aan de ene kant heb ik zoiets als: Het is een crossmodel, daar horen crossbanden onder, koop anders een racer of chopper. Iets voor op de weg dus.
Maar aan de andere kant: Als je dit mooier vind als een racer/chopper. Moet je gewoon die met wegbanden halen, die is ook nog wel vet. En rijdt echt superveel beter (al zjn de ori banden ookniet alles )
|
|
As finishing touch, God created the Dutch |
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
30-3-2004 19:37 |
Posts: 7007 |
als je wilt kiezen tussen MRX of SMX is het simpel ...
hou je van wegbanden of van crossbanden
veel verschil zit er verder niet echt in ... ik snap sowieso niet waarom je dit aan iemand anders zou vragen
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Abarth-500 |
30-3-2004 20:05 |
Posts: 1532 |
Naja scheelt dat dit topic niet over die ellelange discussie gaat over am-6, ik heb ze allebei gezien en ik zou voor de mrx gaan, die gouden velgen maken het echt h?lemaal af... Vind bij smx velgen niet mooi staan, hadden ook goud moeten zijn....
En daar komt bij dat de mrx veel robuster aan doet.. En er zijn ook erg mooie straat/off road banden waarmee je toch goed met nat weer kunt rijden
Dit bericht is ge-edit door Abarth-500 op 30-3-2004 20:06
|
|
Echte anarchisten schaken zonder koningen. |
|
Sander87 |
30-3-2004 20:16 |
Posts: 369 |
offtopic: hee kijk daar lassie
Tering wat een mooie brommers zijn dat, jammer dat ze zo duur zijn, 3400 euro toch?? man wat mooi..als ik geld over had...maarja. Ik zou voor de MRX gaan, ik vind die crossbanden niet nadelig op de weg, ik snap nie waarom iedereen dat vindt , want ik heb nergens last van.
Edit: ik heb wel michelins
Dit bericht is ge-edit door Sander87 op 30-3-2004 20:16
|
|
|
|
Sander87 |
30-3-2004 20:20 |
Posts: 369 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ties
der zijn niet echt problemen met am6. maar tussen elke versnelling zit een vrij en je hebt enorm lange slagen dat is niet lekker. en rijdt standaard minder hard dan derbi.
standaard onbegrenst niet. Maat van mij rijdt maar 85 met z'n derbi onbegrenst, en een derbi onbegrenst met metrakit rijdt 105 volgens mij en ik 95.
Dit bericht is ge-edit door Sander87 op 30-3-2004 20:22
|
|
|
|
barry |
30-3-2004 20:29 |
Posts: 7387 |
ik zou eerst eens die broomer goed in het echt gaan bekijken, heb beiden in het echt gezien, en ze vielre me tegen, tis allemaal aan de kleine kant uitgevoerd, het ziet er allemaal nogal "aknap gevoelig" uit, beetje plastic achtig, de wielbasis is ook heel kort
igg, op de foto vond ik hem altijd best mooi, maar nu ik hem in het echt heb gezien weet ik zeker dat ik mijn geld liever aan een derbi drd of zo uitgeev, maar niet aan de rieuju mrx/smx
edit: over smaak valt dus altijd te twisten, ga gewoon verschillende schakels bekijken en kijk welke je het fijnst/mooist vind. ik zou igg veel schakels nemen behalve die
maar dat is dus mijn mening
Dit bericht is ge-edit door barry op 30-3-2004 20:34
|
|
He? |
|
Martijn |
30-3-2004 21:01 |
Posts: 10000 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: tommy16
Ik zou sm nemen is fijner voor op straat bandjes slijten niet zo snel...
ehm...waarom zouden crossbanden sneller slijten op de weg?...slaat imho nerges op.
trouwens...dit soort dingen moet je helemala niet gebruiken om te crossen....af en toe een bermpje pakken ja..meer niet hoor...
ik zou ook voor de sm gaan....tgaat puur om de looks...rest boeit niet...de ene heeft geen betere eigenschappen dan de andere afaik (smx heeft meer grip dan crossversie)...je kunt er allebei nie echt mee crossen...das iig niet goed...
|
|
aanschouw... *** http://www.brommerforum.nl/user/357 *** |
|
barry |
30-3-2004 21:04 |
Posts: 7387 |
om ff offtopic te gaan, je moet eens met die dingen echt gaan crossen , hier heb je dus ook brommercrossen met springbulten, bij de honda brommer verbuigt de boel af en toe na het springen
maar bij die derbi/rieuju's knappen complete achterbruggen door , wel hard om te zien. maarjah
wou ik ff melden
|
|
He? |
|
kpotappel86 |
30-3-2004 21:41 |
|
kpotappel86 |
30-3-2004 21:42 |
Posts: 2679 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Sander87
[...]
standaard onbegrenst niet. Maat van mij rijdt maar 85 met z'n derbi onbegrenst, en een derbi onbegrenst met metrakit rijdt 105 volgens mij en ik 95.
Dit bericht is ge-edit door Sander87 op 30-3-2004 20:22
me zulu(derb blokje)
loopt idd hard met mk met vertanding 13-53 115 teller kweet niet hor hard da da is(@11k)
|
|
>>>Life's To Short To Ride Slow<<< >>>Life Start @ 120 Km/H<<< >>> neem je leven niet zo serieus joh... je overleeft het toch niet<<< |
|
erwinrt |
31-3-2004 15:01 |
Posts: 541 |
Ik zou noppenbanden nemen.. En in de winter gewoon rustig rijden.. volgens mij glij je net zo snel uit met wegbanden. Ik kan met noppenbanden net zo hard door de bocht, is meestal maar net hoe hard je durft!
|
|
|
|