Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Main Forum - rieju MRX Pro of SMX Pro?

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Main Forum - Topic #17298 - rieju MRX Pro of SMX Pro?
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
Dit topic is 4701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Crosser [Corn 30-3-2004 11:59 Print topicpost
Posts: 603
ik ben dus een tijdje geleden al 16 geworden en wilde ik dus een rieju MRX 50 Pro kopen.
Alleen nu is er sinds korte tijd ook een SM versie van de btreffende brommer.
Nu kan ik dus kiezen tussen de MRX Pro en de SMX pro.
Hieronder staat van beide brommers een foto een een internetpagina met de gegevens.
SMX Pro:
http://www.rieju.co.uk/rieju_smx50_pro.html



MRX Pro:
http://www.rieju.co.uk/rieju_mrx50_pro.html



Welke van de twee zouden jullie kiezen?
Goede argumenten graag.



Dit bericht is ge-edit door Crosser [Corné] op 30-3-2004 12:04
 

jeroen 30-3-2004 12:14 Print reply

Posts: 15066
Welke vind jij mooier?
Wil je ermee crossen..etc..
 
Ja Weh nou 30-3-2004 12:19 Print reply

Posts: 2242
ik zou de noppe baande3 nemen, bruter uiterlijk
 
HTS Autotechniek
tommy16 30-3-2004 12:20 Print reply
Posts: 278
Ik zou sm nemen is fijner voor op straat bandjes slijten niet zo snel...
 
2wheels[jurg] 30-3-2004 12:22 Print reply

Posts: 3503
zover ik het kan zien zijn alleen de velgen/bande anders dus het licht eraan waar je hem voor gebruikt. ga je ermee crossen dan zou ik die mrx pro nemen en blijf je alleen op de weg rijden dan zou ik de smx pro nemen
 
Schakelaartje 30-3-2004 12:27 Print reply

Posts: 135
Ben ik het mee eens, maar die spiegel moet er zoiezo af
Zelf zou ik gaan voor de MRX. Anders ff kijken wat de bandenmaten zijn en er een ander bandje op gooien. Tussen weg en cross in.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]

zover ik het kan zien zijn alleen de velgen/bande anders dus het licht eraan waar je hem voor gebruikt. ga je ermee crossen dan zou ik die mrx pro nemen en blijf je alleen op de weg rijden dan zou ik de smx pro nemen

 
F*ck, weer politie :-s
Daniel_84 30-3-2004 12:35 Print reply

Posts: 1127
Zou de sm pakken. Hier kun je niet egt veel crossen. En daarbij komt nog dat je met de sm ook over ruwer terrein kunt, bijvoorbeeld paadjes door weilanden. Je moet alleen wat voorzichtiger doen.
 
-!Giles!- 30-3-2004 12:39 Print reply

Posts: 1302
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: 2wheels[jurg]

zover ik het kan zien zijn alleen de velgen/bande anders dus het licht eraan waar je hem voor gebruikt. ga je ermee crossen dan zou ik die mrx pro nemen en blijf je alleen op de weg rijden dan zou ik de smx pro nemen

ook een andere uitlaat denkik.
 
nick is gay ;-)
-Zeroed in- 30-3-2004 12:51 Print reply

Posts: 3255
nee hoor.
ik zou de crosser nemen, robuuster uiterlijk.
 
ties 30-3-2004 12:57 Print reply
Posts: 1333
ik zou een derbi nemen vanwege et blok het op een minarelli gereden maar dat is echt helemaal nix. en derbi vind ik er bruter uitzijn maar als alleen tussen die 2 zou ik de smx pro nemen.
noppenbanden is nix op de weg. en met sm kan je ook zandpaadjes nemen. en sm kan harder door de bocht.
 
Sjorsx87 30-3-2004 13:13 Print reply
Posts: 159
Deze is ook vet:


De nieuwe Rieju SMX pro chrome
Maar als ik zou moeten kiezen tussen de mrx pro of de smx pro zou ik zou voor de Mrx pro gaan als ik jou was...Met weg-race banden eronder echt veel fijner op de weg met race bandjes En ik kan het weten had eerste een 125cc Kenda crossmotorband maar dat was levensgevaarlijk zo weinig frip had die met een nat wegdek. En als het droog was kon ik ook niet ver in de bocht gaan hangen.


Dit bericht is ge-edit door Sjorsx87 op 30-3-2004 13:14

Dit bericht is ge-edit door Sjorsx87 op 31-3-2004 19:12
 
Sjorsx87 30-3-2004 13:17 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

ik zou een derbi nemen vanwege et blok het op een minarelli gereden maar dat is echt helemaal nix. en derbi vind ik er bruter uitzijn maar als alleen tussen die 2 zou ik de MRX pro nemen.
noppenbanden is nix op de weg. en met sm kan je ook zandpaadjes nemen. en sm kan harder door de bocht.


En Am6 is niks mee er zijn heeel veel mensen die nog nooit problemen hebben gehad met dat blok en het hangt niet voro niks onder Rieju, Motorhispania, Aprilia RS en de Yamaha tzr.
die discusie blijft duren over am6, derbi en honda enz. Maar Corn? verstandig dat je voro Rieju kiest hoor

Dit bericht is ge-edit door Sjorsx87 op 31-3-2004 19:12
 
ties 30-3-2004 13:20 Print reply
Posts: 1333
der zijn niet echt problemen met am6. maar tussen elke versnelling zit een vrij en je hebt enorm lange slagen dat is niet lekker. en rijdt standaard minder hard dan derbi.
 
Sjorsx87 30-3-2004 13:22 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

der zijn niet echt problemen met am6. maar tussen elke versnelling zit een vrij en je hebt enorm lange slagen dat is niet lekker. en rijdt standaard minder hard dan derbi.


Tjah als je een derbi bent gewent is dat wel kut ja dat als je niet goed schakeld met Rieju dat je dan in zijn vrij zit maar dat is een kwestie van wennen en dan rijd het even fijn hoor...En als je hem onbegrenst en goed afsteld rijd hij 100 is dat niet genoeg voor een onbegrenste brommer dan? ( aprilia rs rijd nog harder onbegrenst)
 
ties 30-3-2004 13:25 Print reply
Posts: 1333
ik heb ook met andere blokken gereden. mt blok dt blok senda blok suzuki rm blok. maar de am6 had de langste slag en was heel erg inaccuraat.
 
Sjorsx87 30-3-2004 13:29 Print reply
Posts: 159
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ties

ik heb ook met andere blokken gereden. mt blok dt blok senda blok suzuki rm blok. maar de am6 had de langste slag en was heel erg inaccuraat.


tjah dat is jou mening maar als je am6 gewnt bent klaag je ook niet meer zo hoor...In de scootin stond een keer een vergelijking van Motorhispania, Rieju en Derbi en ze kwamen allemaal ongeveer hetzelfde uit de test en iedere brommer heeft zijn eigen nadelen dat kwam ook uit die test. Geen een blok(brommer) is perfect.

p.s verder ga ik er niet op in want dit is wel erg off-topic en deze discusie kan blijven duren.

Dit bericht is ge-edit door Sjorsx87 op 30-3-2004 13:30
 

Dit topic is 4701 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 2
Spring naar pagina: 1, 2Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved