Hans F |
29-3-2004 17:23 |
Posts: 4326 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
afbeelding
Vijlze
lekker veel ruimte om poorten in te maken
|
|
|
|
Blorn |
29-3-2004 17:29 |
Posts: 13825 |
|
|
|
|
HondaPXR |
29-3-2004 17:26 |
Posts: 257 |
zul je eens moeten searchen op internet, voor een 4-takt is het niet zo gemakkelijk op te voern, het beste dat je kan doen is je spruitstuk uitboren, maar vraag me niet hoe dat moet. ?n is niet zo duur!
|
|
|
|
Blorn |
29-3-2004 17:30 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
Heb je weinig aan als de kleppen en nokkenas origineel blijven.
|
|
|
|
Oscar O. - [HRC Nijmegen] |
29-3-2004 19:11 |
Posts: 7007 |
krukas afdraaien
vliegwiel afdraaien
maar ja ik heb zon id dat jij niet boven de 55 uit gaat komen, maar wat je wel leuk kan doen is een mooie holle pijp er aan hangen voor lomp geluidje
|
|
nobody fuck with us!! |
|
Honda_boy |
29-3-2004 19:26 |
Posts: 555 |
ik heb eens ooit gelezen geloof ik dat hij begrenst word op toeren. ben niet heel zeker..???
Ja kleptiming veranderen, hogere druk als dat nog kan, ofwel meer cc's (weet niet of daar andere cilinders voor zijn of dat je een deel kunt uithonen, maar dat betwijfel ik )
En als je alle mogelijkheden geprobeert hebt en je wilt toch vlugger, kun je eens proberen wat nitro of kerosine in de tank te gooien.
|
|
Honda rulezzz !!! |
|
Saknet |
29-3-2004 19:47 |
Posts: 10355 |
word dus nix aangezien je geen snelle nokkenas kan krijgen zoals je zelf zegt
ja en wat dat andere betreft daar hebben mensen hier vast geen ervaring mee
veel kans heb je niet iig dat je iemand vind die met zelf die kleppengebeurenonzin aanpassen @ een novia (ofzo?) ervaring heeft, maar kans=kans he
Dit bericht is ge-edit door barteld op 29-3-2004 19:47
|
|
het gros op bf lijkt te zijn ontsnapt uit een psychiatrische kliniek, maar leen is dat werkelijk. |
|
theredone51 |
29-3-2004 19:57 |
Posts: 2506 |
ik had keer gemailt naar zoon 4-takt winkel voor mijn Honda Amigo (zelfde blok)
kon alleen 70cc cilinder krijgen (ori maar dan HEEL VEEL gehoond) en dan 17mm valstroom carb van een SS50, maar moest je zelf spruitstuk maken en dan nog zou het weinig helpen of je zou een andere kop dr op moeten zetten dusss..........
Dit bericht is ge-edit door theredone51 op 29-3-2004 19:57
|
|
I'm not a complete idiot!!! , some parts are missing. |
|
Jurgen |
29-3-2004 20:01 |
Posts: 1334 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Blok zit al heel tijdje inelkaar, foto's staan gewoon op mn HD
Is dat van die R6 die ook op de foto staat? (dat vindt ik echt brute apparaten..)
|
|
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even. |
|
Sampers |
29-3-2004 20:02 |
Posts: 1231 |
normaal gezien moet je die gemakkelijk verder uitboren tot in 55, 59 cc ofzo en dat haalt normaal gezien toch al wat uit.
meisje uit men klas heeft dat ook zo gedaan en her zus ook. waar zit ergens die nokkenas want cilinderkop lijkt me erg klein toch tegen men CD50 blok en ja denk dat die blokken gewoon niet echt veel harder dan 60 te krijgen zijn
als je uitfreest aan cilinderkop moet je eens goed kijken op site's mss als
http://viertakt.mess...d.nl/forum/index.php
http://daxboard.be/ daar vind je wel is technieken denk ik en moeten toch vergelijkbaar zijn voor jouw blokje
|
|
marginaal is terminaal | tsjek http://www.brommerforum.nl/showtopic/21017 |
|
Rtm |
29-3-2004 20:03 |
Posts: 784 |
de grondplaat van een novio zit niet vast, maar 'hangt' aan veren. Bij een bep. aantal toeren verdraait de grondplaat dus een beetje en kun je niet meer toeren maken.
Als je je grondplaat nou vastzet dan kun je iig al meer toeren maken
maaar: je uit-klep krijgt nu wel veel te verduren
1 - de vervroeger in je vliegwiel vastzetten (is een begrenzing)
juist, dat bedoel ik , dankje Jeroen
Dit bericht is ge-edit door Rtm op 29-3-2004 20:16
|
|
|
|
scooterkiller |
29-3-2004 20:15 |
Posts: 2987 |
er zit geen grondplaat in een novio spoelen zitten rechtstreeks op het carter.
Wat je kan doen :
1 - de vervroeger in je vliegwiel vastzetten (is een begrenzing)
2 - inlaat en uitlaat vergroten.
3 - spruitstuk tot 16mm (er zit een stalen ring onderin het spruitstuk die je er uit moet halen, let wel is een takke werk)
4 - 16mm mikuni carbo erop zetten.
5 - 65cc cilinder kopen bij leertouwer of de 50 uit laten draaien.
6 - begrenzingspijpie uit het luchtfilterhuis halen.
7 - snellere uitlaat kopen of zelf maken.
8 - ss kleppen er in laten zetten als je echt gek wilt doen
Top ligt dan tussen de 65 en de 70, veel meer krijg je er niet uit
P.S. niet gaan kutten dat je kleppen verder open gaan want dan rammen ze het zuigertje.
Dit bericht is ge-edit door scooterkiller op 29-3-2004 20:21
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Blorn |
29-3-2004 20:16 |
Posts: 13825 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jurgen
[...]
Is dat van die R6 die ook op de foto staat? (dat vindt ik echt brute apparaten..)
Cilinder is van een Suzuki GN250. Op de achtergrond staat mijn CBR, met R6 kont.
|
|
|
|
Jurgen |
29-3-2004 20:39 |
Posts: 1334 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Blorn
[...]
Cilinder is van een Suzuki GN250. Op de achtergrond staat mijn CBR, met R6 kont.
Ik snapte al niet hoe dat zat op een R6..
Heb je wel die achterlichten van een R6 op je CBR kunnen fixen?
Ik wil zoiets ook op m'n MB fabrieken... (weet nog niet hoe en wat de kosten zijn)
|
|
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even. |
|
MotoCrossIpkiss[stan] |
29-3-2004 20:49 |
Posts: 7744 |
niet geodkoop Quote: Oorspronkelijk gepost door: Jurgen
[...]
Ik snapte al niet hoe dat zat op een R6..
Heb je wel die achterlichten van een R6 op je CBR kunnen fixen?
Ik wil zoiets ook op m'n MB fabrieken... (weet nog niet hoe en wat de kosten zijn)
|
|
hoi |
|