als mijn brommer goed warm is en ik stop. dan loopt ie vrij hoog stationair met een egaal geluid. Als ik dan een keer goed gas geef (nog steeds in zijn vrij) dan valt ie veel verder terug in toeren en loopt ie veel rustiger. is dit een teken van een arm mengsel? want mijn bougie ziet er bruin uit en hij loopt verder goed. Alleen stationair dus niet helemaal lekker. (kheb ook al wat uitgeprobeert met luchtschroef en gasnaald maar dan reed ie er alleen slechter op en liep ie nog steeds niet constant stationair..
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..
die gaskabel die zit wel goed en er zit ook een behoorlijk strakke veer op. En die gaskabel dat lijkt me toch raar??? (daarbij mijn koppeling slipt wel (krijg overmorge mijn 80cc koppeling binnen )) en daardoor rij ik als ie koud is half gas want anders slipt ie. Ik heb wel het idee dat ie hierdoor heel warm word. Zou het daar aan kunnen liggen?
als jij gasgeef en hij maakt dan minder toeren dan looptie dus totaal niet goed. Heb ik ook met mn NS-1, maar dit kwam doordat me voetpakking kut was. Dus of je heb ergens compressieverlies of je heb een te kleine sproeier
die gaskabel die zit wel goed en er zit ook een behoorlijk strakke veer op. En die gaskabel dat lijkt me toch raar??? (daarbij mijn koppeling slipt wel (krijg overmorge mijn 80cc koppeling binnen )) en daardoor rij ik als ie koud is half gas want anders slipt ie. Ik heb wel het idee dat ie hierdoor heel warm word. Zou het daar aan kunnen liggen?
Ja ligt dus aan je koppeling, want toen mijn kabel tekort was had ik hetzelfde probleem.
als mijn brommer goed warm is en ik stop. dan loopt ie vrij hoog stationair met een egaal geluid. Als ik dan een keer goed gas geef (nog steeds in zijn vrij) dan valt ie veel verder terug in toeren en loopt ie veel rustiger. is dit een teken van een arm mengsel? want mijn bougie ziet er bruin uit en hij loopt verder goed. Alleen stationair dus niet helemaal lekker. (kheb ook al wat uitgeprobeert met luchtschroef en gasnaald maar dan reed ie er alleen slechter op en liep ie nog steeds niet constant stationair..
blijkbaar ken je de faq niet, want dan wist je dat de bougie kleur alleen iets zegt als je een stuk WOT hebt gereden.
Ik zou verder zeggen, draaik je luchtschroef wat in.
wat bedoel je met WOT ik neem aan HOT? iig kheb hem flink warm gereden en ik heb al menigeen brommer afgesteld en dit krijg ik niet verholpe anders had ik het natuurlijk hier niet gevraagd..
en erwin: hoe kan het aan je koppeling liggen dan? bedoel je als ie in de versnelling staat dat je koppeling niet goed vrij komt ofzow?
draai je stationair schroef iets verder uit, hij blijft in toeren hangen omdat hij net iets te veel benzine krijgt. hij gaat dan waarschijnlijk ook beter afremmen op de moter.
Hey Teun,
Heb jij die 80 koppeling nieuw besteld ?
Zo ja, waar ?? ik wil er ook wel 1 voor de zekerheid.
En wat koste hij ALS hij nieuw is ?
Moto-GP is weer helemaal fantastisch !! Succes is een keuze : Rij 4takt.. > Zal ik je een geheimpje vertellen ? ..... je vader komt oorspronkelijk uit Marokko.. Gezocht : goedkope/goede Honda C50..