De ophanging van de uitlaat doet Gerard ook via de demper en cilinder. Bij hem werkt het ook. En ik heb een extra dunne staalplaat meegenomen( dikte vermeld ik niet, maar het is echt dun normaal gebruikt hij 0,7 mm, ik heb dus dunner, klein ongelukje/experiment)(ben benieuwd of dit de prestaties verbeterd). Dus vraag me af of het verstandig is om de ophanging aan het expansie gedeelte te maken. Voor je het weet scheurd hij. Verder zit er minder beweging in de uitlaat zoals hij nou gemonteerd is dan een homoet of bullit. Ik zie hem nog niet losgaan bij de cilinder. Maar het lijkt mij handiger om te borgen met een stukje ijzerdraad dan een extra ophangpunt te maken. Misschien dat ik dat nog doe.
Ik heb gewoon 2 mb klauwen met malossi remblokken. En mijn standaard voorvorkpoten.
En de ophanging vanaf de bovenkant van mijn frame wordt een stuk langer dan dat hij nou is. Dus zal er wel niet steviger op worden. Het aluminium wat ik gebruik heb is trouwens best dik. Het kost me moeite om het iets te buigen.
Ik vind uitlaat zo wel mooi, ik hou hem het liefst zo recht mogelijk. Links van mijn brommer en zo laag mogelijk leek mij het beste.
|