Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke uitlaat onder MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 774 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17167 - Welke uitlaat onder MB
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
Dit topic is 2218 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

brommerberthus 26-3-2004 7:29 Print reply

Posts: 312
op 50cc standaard snel uitlaat kopen(de rest ales ori) dan maakt ie ongeveer 9500rpm en rijd ie 85(trekt vanaf de 8 tot de 9500 RPM goed dus lekker uitlaatje
 
Pas 26-3-2004 7:52 Print reply

Posts: 1181
bij mij ging ie rustig door naar 12000/12500 toeren met en std snel uitlaat op 70cc
 
GSXR600K1
brommerberthus 26-3-2004 10:13 Print reply

Posts: 312
"pass" waar lag jou powerband dan

 
Stegehuis 26-3-2004 11:37 Print reply
Posts: 1150
oke dan wordt het waarschijnlijk de homoet voor 50 en voor 70. gaat die veel harder als een standaard snel??????
 
Pas 26-3-2004 11:53 Print reply

Posts: 1181
powerband, van zo'n 8000 tot 11000 en dan liep ie wel door maar kracht zwakte af. Ik heb ook wel gesport tegen iemand met homoet special en het scheelde uiteindelijk een meter of 1-2 als ik bij m'n top was (daarna reed hij van me weg omdat ie een hogere top had). Maar mijn 70cc was toen al best gaar. Maar die std snel uitlaatjes doen het goed, maar die 70 special heeft meer koppel in z'n powerband.
 
GSXR600K1
Roedie 26-3-2004 12:03 Print reply

Posts: 3531
ik heb op mn nsr nu een 50proma. zon heel kleintje. ziet r niet uit. trekt die homoet beter? k heb 70cc kit

Dit bericht is ge-edit door Roedie op 26-3-2004 12:03
 
BrommerForum... vernieuwingen zijn eng
blair 26-3-2004 18:51 Print reply
Posts: 150
30 mm daar rijden ze in zweden mee met mb's, met slag 44 en motoren die de 15000 rpm halen. Daar gebruiken ze 24 tot 30 mm. Dacht jij daar in de buurt te komen...

Thja uitlaat? Vraag het aan de tuner, hij weet wat er aan de cilinder is gewijzigt...
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
Joscross 26-3-2004 18:52 Print reply

Posts: 12501
omfg.. moeilijk he lezen?
reply dan niet ofzo
 
blair 26-3-2004 22:25 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross
?f zouden beide pijpen deze setup inhouden


Jij stelt vragen over je setup. Maar niemand kan daar een zinnig antwoord op geven. Jij geeft zelf amper info. Hoe kan iemand het zeggen als jij niet eens zegt wat er aan je cilinder wordt verranderd en hoeveel toeren die draait enz.

Sterker nog je zegt dat hij wordt getuned als het goed is. Je weet zelf nog niet zeker wat je setup is maar vraagt welke uitlaat er het beste bij past. Wat verwacht je nou voor antwoord???????

Je had zelf de moeite kunnen nemen om meer info te geven. Geef dan info waar je iets mee kan of stel je vraag niet. Dan hoef ik hem niet te lezen en dan hoef jij niet te zeiken dat je een juist antwoord krijgt ipv alleen maar vermoedens/gokken...

Dan geef ik je het zinnig advies om te overleggen met de tuner. Omdat hij weet wat er aan je cilinder verranderd is. Dat bespaart je misschien wel een miskoop. En dan ga je op mij lopen zeiken.

Dat is de reden dat ik nauwelijks nog reply. Iedereen weet het toch beter. En zeg ik een keer iets zinnigs wat tegen 90% van de post ingaat. Omdat ik me aan foute dingen/gokken irriteer. En mijn antwoord wel zinnig of juist is in tegen stelling tot het meeste. Dan kan ik weer een lompe kut reply krijgen.
 
http://membres.lycos.fr/mb50tuned/index.htm
shibby 26-3-2004 22:38 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-

[...]


het kan ja, ik heb er 3 maanden mee gereden, die zat toen 0p mijn 70 mallossi.
en heb ook een 70 homoet eronder gelegt, maar gek genoeg was er geen verschil


vreemd, ik zou zo denken dat die homoet 50cc goed is van 50cc tot 70cc imi, ev eurokit, maar dat ie bij de echte race cilinders polini en malossi tog zou inhouden?
 
Joscross 27-3-2004 15:37 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: blair

[...]


Jij stelt vragen over je setup. Maar niemand kan daar een zinnig antwoord op geven. Jij geeft zelf amper info. Hoe kan iemand het zeggen als jij niet eens zegt wat er aan je cilinder wordt verranderd en hoeveel toeren die draait enz.

Sterker nog je zegt dat hij wordt getuned als het goed is. Je weet zelf nog niet zeker wat je setup is maar vraagt welke uitlaat er het beste bij past. Wat verwacht je nou voor antwoord???????

Je had zelf de moeite kunnen nemen om meer info te geven. Geef dan info waar je iets mee kan of stel je vraag niet. Dan hoef ik hem niet te lezen en dan hoef jij niet te zeiken dat je een juist antwoord krijgt ipv alleen maar vermoedens/gokken...

Dan geef ik je het zinnig advies om te overleggen met de tuner. Omdat hij weet wat er aan je cilinder verranderd is. Dat bespaart je misschien wel een miskoop. En dan ga je op mij lopen zeiken.

Dat is de reden dat ik nauwelijks nog reply. Iedereen weet het toch beter. En zeg ik een keer iets zinnigs wat tegen 90% van de post ingaat. Omdat ik me aan foute dingen/gokken irriteer. En mijn antwoord wel zinnig of juist is in tegen stelling tot het meeste. Dan kan ik weer een lompe kut reply krijgen.

Ik doelde op dat stukje over de carberateur.
Over die uitlaat heb je een punt, maar mijn vraag was juist wat voor ervaring mensen hadden met vergelijkbare setups

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 27-3-2004 15:38
 

Dit topic is 2218 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 3 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved