Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Welke uitlaat onder MB

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 761 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #17167 - Welke uitlaat onder MB
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
Dit topic is 2217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Joscross 25-3-2004 21:12 Print topicpost

Posts: 12501
Ik heb wat centjes bij elkaar gespaart en ik ga binnenkort beginnen met me mb
Waarschijnlijke setup wordt:

70 Athena (wordt door Lude getuned als het goed is, bedacht me trouwens net dat ik die motorkap nog niet heb opgestuurd sorry Lude)
30 Mikuni
6 bak
Malossi spruitstuk
K&N filtertje
Malossi 4 kleps
Mischien nog een hpi'tje

Maarrrr, nou wou ik de tecno uitlaat kopen voor mb, ik hoorde dat deze vrij goed is voor nsr, is die van mb hetzelfde? iemand een beetje ervaring met die mb tecno? Of kan ik mischien beter voor een Homoet 70 special gaan. Óf zouden beide pijpen deze setup inhouden? wat ben je ongeveer kwijt voor een op maat pijpie als je zelf de maten geeft?

Vraag naar ervaring van mensen dus geen slap geblaat a.u.b

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 25-3-2004 22:32
 

Rick 25-3-2004 22:17 Print reply

Posts: 3788
MB tecno is ongeveer gelijk aan NSR tecno, gaat iig harder op top dan de homoet, die ervaring heb ik gezien op 2 brommers waarvan degene met de homoet zelfs nog een 18 teur had en die met de tecno een 16 teur, allebei keihin btw
verder zelfde setup

 
Ride like your ass is on fire!!!
jodix36 25-3-2004 22:22 Print reply
Posts: 167
volges mij zijn alleen de ophanging en de bocht iets anders, expansie zal wel precies't zelfde zijn duss, is wel goed hoor

(srry, maar is een 30 mm niet een bietje erg veel)
 
dit is een leuk onderschriftje
Joscross 25-3-2004 22:24 Print reply

Posts: 12501
Ok wordt waarschijnlijk dus tecno, is volgens mij wel een lekker pijpje

En ja 30 is groot, mischien te groot. Kom ik vanzelf achter.

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 25-3-2004 22:24
 
-jaZper- 25-3-2004 22:25 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Ik heb wat centjes bij elkaar gespaart en ik ga binnenkort beginnen met me mb
Waarschijnlijke setup wordt:

70 Athena (door Lude getuned als het goed is, bedacht me trouwens net dat ik die motorkap nog niet heb opgestuurd sorry Lude)
30 Mikuni
20 zeker?

ik zou 100 % voor een homoet 70cc gaan, je mag hem wel van mij overkopen,. ligt toch in de weg
 
groene motoren gaan harder
shibby 25-3-2004 22:30 Print reply

Posts: 770
homoet heeft echt lekker geluidje en veel power in hoge toeren
 
-jaZper- 25-3-2004 22:31 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby

homoet heeft echt lekker geluidje en veel power in hoge toeren


indd, een homoet heeft een vrij hoge powerband, maar ik neem aan dat lude hem lekker hoogtoerig heeft gemaakt dan is homoet een goede keuze
 
groene motoren gaan harder
Jurgen 25-3-2004 22:33 Print reply

Posts: 1334
Zelf wil ik een Proma GP op een ori cilinder zetten, gewoon omdat ik het een mooie pijp vind.
Maakt deze teveel herrie?? en ga ik er niet meteen veel te veel vermogen leveren?? de rest blijft ori..!

Dit bericht is ge-edit door Jurgen op 25-3-2004 22:33
 
Heb je onderdelen voor een MTX-sh over?? Inbox even.
Joscross 25-3-2004 22:33 Print reply

Posts: 12501
Ik hoorde dat die tecno ook erg hoogtoering was?
Nog even over die 30 mikuni, ik snap ook wel dat groter niet altijd beter is. Bespaart me in dit geval wel min. 30 euro met een andere carberateur dus..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 25-3-2004 22:34
 
-jaZper- 25-3-2004 22:35 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jurgen

Zelf wil ik een Proma GP op een ori cilinder zetten, gewoon omdat ik het een mooie pijp vind.
Maakt deze teveel herrie?? en ga ik er niet meteen veel te veel vermogen leveren?? de rest blijft ori..!

Dit bericht is ge-edit door Jurgen op 25-3-2004 22:33

valt wel mee, MITS de demping in orde is, als je een nieuwe proma koopt zit het geluid wel snor, maar een vrij oude afgeragte proma.. daar kan een klere herrie uit komen
 
groene motoren gaan harder
shibby 25-3-2004 22:38 Print reply

Posts: 770
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Joscross

Ik hoorde dat die tecno ook erg hoogtoering was?
Nog even over die 30 mikuni, ik snap ook wel dat groter niet altijd beter is. Bespaart me in dit geval wel min. 30 euro met een andere carberateur dus..

Dit bericht is ge-edit door Joscross op 25-3-2004 22:34
.

je denk effe verder man: je zult die winst wel effe gaan dekken met driedubbel verlies als je de rekeningen van het tankstation op het einde van de maand samen gaat tellen
24mm lijkt me perfect voor je setup, 2dehands moeten ze wel niet te duur zijn...
 
Joscross 25-3-2004 22:41 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shibby

[...]
.

je denk effe verder man: je zult die winst wel effe gaan dekken met driedubbel verlies als je de rekeningen van het tankstation op het einde van de maand samen gaat tellen
24mm lijkt me perfect voor je setup, 2dehands moeten ze wel niet te duur zijn...

Ben niet van plan met zon setup dagelijks te gaan rijden dus benzine verbruik boeid me opzich niets..
Met die faq kom ik op 28 uit als ideale carb, als ie klopt, moet 30 goed kunnen dacht ik zo
Maargoed topic ging eigenlijk om de uitlaat?!
 
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 25-3-2004 22:42 Print reply

Posts: 7007
techno is van de gefabriceerde pijpen wel t snelst denk ik ja
 
nobody fuck with us!!
-jaZper- 25-3-2004 22:44 Print reply

Posts: 3841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Oscar O. - [HRC Nijmegen]

techno is van de gefabriceerde pijpen wel t snelst denk ik ja


je hebt nog altijd de joli moto, maarja dat kost je een maandloon

edit: die zijn voor 50cc, never mind

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 25-3-2004 22:44
 
groene motoren gaan harder
Oscar O. - [HRC Nijmegen] 25-3-2004 22:46 Print reply

Posts: 7007
ja en t nadeel van die dingen is dat het gewoon ECHT race spul is, voor dagelijks gebruik is da gewoon nie praktisch gaan dan sneller kapot enzo
 
nobody fuck with us!!
Joscross 25-3-2004 22:46 Print reply

Posts: 12501
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -jaZper-


edit: die zijn voor 50cc, never mind

Dit bericht is ge-edit door -jaZper- op 25-3-2004 22:44

80cc versie erop
Maar dan koop ik liever een opmaatje..
Word idd tecno ja
 

Dit topic is 2217 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 1 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved